Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: [156] |Czasami ciężko pali

  1. #11
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Dobrze jest to spiete na 100 % tutaj mam juz spore doswiadczenie w skrecaniu i rozkrecaniu. Wykrecilem wszystko lacznie ze swiecami w domu osusze swiece. Kable oszyscilem mechanicznie natomiast jeden z kolegow wyzej napisal o psiknieciu WD40 wiec to jeszcze zrobie.

    Kiedy mi zblokowalo zaplon to ja krecilem no kilka razy moim zdaniem jedyne logiczne wytlumaczenie to zalanie swiec gdyz nic innego nie zrobilem zeby cos zepsuc.... jesli te operacje nie pomoga to ja juz nie wiem co jeszcze mozna by zrobic no i przede wszystkim co ja takiego zrobilem ze ten samochod nie chce odpalic

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem, co rozumiecie pod pojęciem "zablokowany zapłon".
    Tam nie ma przecież żadnej blokady. Jeśli czujnik wału jest sprawny i immo zezwala na odpalenie samochodu to ma palić.
    I żadne odłączanie akumulatora nic tu nie da.

  3. #13
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Moze pojecie niezbyt trafne ale w tym przypadku pod pojeciem "zablokowany zaplon" rozumiem sytuacje w ktorej odlaczam cewki nie odlanczajac akumulatora no i po tym wpinam i probuje odpalic auto. Cos w tym jest bo widzialem co najmniej kilka postow na ten temat i na tym forum i zawsze rozwiazaniem jest czy bylo odpiecie akumulatora na 30 min

    Czunik walu jest napewno sprawny pozatym ja autkiem normalnie jedzilem do poki nie zabralem sie za te kable i cewki jedynym uwazam niedopatrzeniem bylo nie odpiecie aku nie wiem co mnie podkusilo zeby tego nie zrobic, znaczy jedzilem nalezy tu rozumiec nie rowna prace i mulowatosc do 3000 obr aczkolwiek to tez w zaleznosci od pogody jak bylo bardzo mokro to byla tragedia na mrozie nawet spoko.

    Czy ta masa ktora jest podlaczona do listwy z cewkami rozumem jest potrzebna do cewek ? Bo moze ta masa mi cos nie styka ? Mial ktos moze problem z tym ?
    Ostatnio edytowane przez macin22 ; 19-12-2010 o 11:43

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Masa zawsze jest potrzebna.
    Jeśli grzebałeś przy cewkach to nie ma potrzeby odłączania aku.
    Gorzej, jeśli odłączałeś wtyczki od ECU pod napięciem.
    Sprawdź jeszcze masę na ECU - taki mały kabelek przykręcony na brzegu jedną śrubką - tylko wcześniej odłącz aku.
    A tak w ogóle to sprawdzałeś, czy masz iskrę na świecach i czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka.

  5. #15
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Pompa pracuje zreszta wszystko jest w najlepszym porzadku po paru probach kiedy nie odpalil zapalila sie marchewa; jakis miesiac temu przerabialem mase na ECU - samochod nie chcial odpalic. Masa jest wyczyszczona ale sprobuje jeszcze na to zobaczyc. Cewki odpinalem od kabli niskiego napiecia przy podlaczonym aku celem ich wyjecia nic nie ruszalem przy ECU jesl i oto ci chodzi.

    Czy mam iskre to nie wiem nie sprawdzalem bo nie wiem jak to zrobic bo pasowaloby chyba odpiac doplyw paliwa. Nie wiem jak to zrobic najmniej bolesnie wiem ze pod siedzieniem kierowcy jest cos w rodzaju bezpiecznika ?

  6. #16
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Przed akumulatorem masz czerwone małe przekaźniki. jeden od pompy drugi od zapłonu wtrysków. zamień je miejscami, przekręć stacyjkę i posłuchaj czy usłyszysz pompę. jak tak to spróbuj odpalić. mógł jeden paść.

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Pisałeś, że robiłeś diagnostykę, ale chyba nie za pomocą komputera.
    Jeśli zapaliła się marchewka to w pamięci ECU musi być błąd.
    Nie odpinaj aku i znajdź kogoś, kto podłączy samochód do kompa, bo wróżyć to można z większym lub mniejszym prawdopodobieństwem.

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - klasyczne gdybanie zamiast poprawnej diagnostyki.
    - aby sprawdzić czy masz iskrę na świecach , odłacz tylko sterowanie od wtryskiwaczy, takie wtyczki blokowane zapadką drutową.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #19
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Niektorzy koledzy nie czytaja dokladnie tego co pisze. Mam kompa mam kabel i mam alfa diag i nawet umiem sie podlaczyc i sprawdzic bledy i zawsze przy okazji jakis napraw czy szukania dziury w calym korzystam. Niestety nie ma zadnych bledow nawet przy swiecacej marchewce.

    Co do spawdzania iskry to pytam dlatego ze nie chce zeby sie okazalo ze jak na przyklad odlacze wtryskiwacze to mi sie cos poblokuje.

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to znowu mamy jakiś cud - marchewka się pali, a błędów nie ma.
    Bubu, czy możesz to skomentować?

Podobne wątki

  1. [159] Pali się 'Pre-heating glow plug not available', ciężko pali - co to może być?
    Utworzone przez Tomasz1506 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 18:46
  2. Ciężko pali 156 1.8 TS
    Utworzone przez deras w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-07-2011, 13:20
  3. [GTV] Ciężko chodzi pedał sprzęgła i czasami nie odbija do końca
    Utworzone przez matusz w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 22:17
  4. ciężko pali..
    Utworzone przez kakit w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-11-2007, 21:07
  5. Ciężko pali!!
    Utworzone przez maciomirek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-10-2007, 06:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory