Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Silnik gaśnie po kilku sekundach i wyskakuje bład silnika oraz "go to dealer"

  1. #11
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Miałem kiedyś podobny problem z lampką ciśnienia oleju. problemem okazał się przepływomierz chociaż komputer go nie wykazywał.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    olej i przepływomierz??????

  3. #13
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    dokładnie
    tak spadał z obrotów że zapalała się lampka ciśnienia oleju. do wymiany miałem przepływomierz. na kompie diagnostycznym nic na to nie wskazywało...

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    aaaaa
    to racja

  5. #15
    Piochu
    Gość

    Domyślnie

    Czyli rozumiem ze błąd ciśnienia oleju jest następstwem wygaszenia silnika a wygaszanie silnika to jakiś problem z paliwem (pompą, wtryskami)??
    Mechanik tylko skasował błędy. Czyściliśmy czujnik ciśnienia oleju.
    Dziwi mnie że ludzie mieli problem z ciśnieniem oleju ale nie wyłączało im to silnika.

  6. #16
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piochu Zobacz post
    Czyli rozumiem ze błąd ciśnienia oleju jest następstwem wygaszenia silnika a wygaszanie silnika to jakiś problem z paliwem (pompą, wtryskami)??
    Mechanik tylko skasował błędy. Czyściliśmy czujnik ciśnienia oleju.
    Dziwi mnie że ludzie mieli problem z ciśnieniem oleju ale nie wyłączało im to silnika.
    Masz nowszy samochód a co z tym idzie nowsze oprogramowanie na kompie. mnie to nie dziwi. komp uznał że jest problem i aby nie uszkodzić silnika wyłącza i krzyczy pewnie o serwis

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piochu Zobacz post
    ...Dziwi mnie że ludzie mieli problem z ciśnieniem oleju ale nie wyłączało im to silnika.
    A co im miało wyłączać silnik???? Często komunikat o zbyt niskim cisnieniu oleju wyswietla się przy gwałtownym zgaszeniu(zduszeniu) silnika. Jesli wyświetli się w czasie normalnej jazdy to oznacza kłopoty
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #18
    Piochu
    Gość

    Domyślnie

    Zajmę się teraz w pierwszej kolejności sprawdzeniem tematu paliwa, pompy, przepływomierza. Komputer tutaj coś pomoże ??? Czy trzeba element po elemencie prześwietlić??? Dodam że nie mam żadnych problemów z elastycznością silnika, pracą turbiny, zanikiem mocy. Auto sunie do górnych granic obrotów jak pocisk. Wszystko jest absolutnie OK jak z czasów kiedy było jeszcze ciepło.

    ---------- Post dodany o godzinie 19:28 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:26 ----------

    Oczywiście jak minie mu foch i w końcu zechce pracować jak należy a nie wyłącza silnika dmuchając na zimne

  9. #19
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Sam widzisz że samochód idzie do górnych obrotów. przy niskich masz focha. stawiam na przepływkę. w tym wypadku komp nic nie wyświetli.

    ---------- Post dodany o godzinie 19:42 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:31 ----------

    Cytat Napisał Piochu Zobacz post
    Czyli rozumiem ze błąd ciśnienia oleju jest następstwem wygaszenia silnika a wygaszanie silnika to jakiś problem z paliwem (pompą, wtryskami)??
    Mechanik tylko skasował błędy. Czyściliśmy czujnik ciśnienia oleju.
    Dziwi mnie że ludzie mieli problem z ciśnieniem oleju ale nie wyłączało im to silnika.
    jeszcze jedno. kasowanie błędów nie jest jednoznaczne z ich zanikiem. dobrą opcją jest reset systemu do ustawień fabrycznych ale 99% mechaników tego nie robi. po co pozbywać się przyszłej kasy?

  10. #20
    Piochu
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki za pomoc
    Komunikat "low pressure oil" pojawiał sie bo był filtr paliwa do wymiany :]
    Jak sie okazało silnik został wyłączany przez komputer czego konsekwencją był błąd w cisnieniu oleju dla kompa. Wymieniłam filtr paliwa i jest wszystko w porządku silnik nie gasnie nie musze wybierac sie do dealera.
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 12-11-2015, 22:00
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-11-2013, 23:09
  4. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 23-10-2013, 15:45
  5. [145] 1.4 90KM 96` Po zapaleiu silnika po kilku sekundach gaśnie.
    Utworzone przez immortal w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 18:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory