Ehhh niestety teraz rządzą księgowi i ekodupki, zostaje czekać na Busso Juniorachoć pewnie teraz do downsizing, normy EURO 154 czy tam 666 i zabijanie tego co kochają prawdziwi motomaniacy...
Ehhh niestety teraz rządzą księgowi i ekodupki, zostaje czekać na Busso Juniorachoć pewnie teraz do downsizing, normy EURO 154 czy tam 666 i zabijanie tego co kochają prawdziwi motomaniacy...
"Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz
Tuti jechałem Tbi 1,4 w Julce i żeby był fun to na pewno nie 1500 a nawet nie 2500 obr/min, żeby dobrze było musiałem tak pod 4 tys trzymać żeby mi turbinka dawała frajdę...
Kurcze nie wiem, albo jestem skrzywiony po boxerkach i Vce albo teraz te silniki sa cos nie teges![]()
"Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz
I ciągnęła tylko w zakresie 4000-5000? Może miałeś tryb A?
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
Nie miałem tryb D, w A nie dało sie jechać... bimski, jechałem 2.0Tb w Busso i miałem frajdę, fakt turbo pompuje przy wiekszych obrotach, ale rwie jak dziki...
Nie ma porównania 1,4Tbi i 2.0 Tb, to zupełnie inne silniki i inaczej sie zbierają, 2.0Tb jest super... W tym 1,4 nic mnie nie porwało, kierownice mogłem utrzymać i to mnie zasmuciło w porównaniu z 2litrówką Busssssooooooo
Tutaj musiałbym porównać 1,8Tbi to może bym zweryfikował swój osąd, jeszcze nie miałem przyjemności śmigać tą bestyjką...
"Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
Aaaa...niestety nie wiem bo nie jeździłem 1,8 8v Tb, ale nie jestem pewny mimo to ze kopa ma lepszego nawet od tych 3 tys, dla mnie nie problem wysokie kręcenie ale to że jak już trzeba to niech przynajmniej wyrywa kiere z rąkMoje odczucia dotyczą nowej jednostki silinkowej w porównaniu do "starych" silniczków AR
"Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz
no niestety,ale firmy kierują się statystyką sprzedaży ,nie znam danych,ale domyślam się ze jednostki alfy z dużymi silnikami poprostu się nie sprzedawały na tyle mocno by opłacało się to producentowi..
jest teraz mega parcie na ekonomie,najlepiej żeby auto nic nie paliło....
przyznaje że Alfa Romeo nigdy ekonomiczna nie była,i troszkę tego nie rozumiem,bo to nie jest auto klasy Ferrari że tutaj spalanie się nie liczy.....a spalanie 2.5 V6 na poziomie 16-17 litrów w mieście,gdzie jest to spalanie jakie sam producent podaje jest wyjątkowo duże,wystarczy spojrzeć na auta o podobnej mocy i pojemności,i spalanie jest niższe.....
Honda Prelude 2.2 Vti 185 km pali ok 13 /100km , bmw E-36 2.5 LITRA 190 KM pali również ok. 13-14 l.....,nie wspominając o silniku 2 litrowym Twin Spark,jaki zresztą sam posiadam w swoim Spiderku,i mimo iż mam auto w pełni sprawne,z bardzo małym przebiegiem spala mi ok 13-13.5 litra po jezdzie w Poznaniu,konkurencja w tym przedziale pojemności i mocy spala ok 1.5 -2 litrów mniej.....
Możemy budować ideologie ze Alfa Romeo jest wyjątkowa itd....to wszystko racja,ale uważam mimo wszystko że producent się mocno nie przyłożył odnośnie ekonomiki,ponieważ auto było skonstruowane dla zwykłego przeciętnego użytkownika.....a tutaj spalanie się liczy,bo to jeden z ważniejszych czynników przy dużych przebiegach czy kupno auta się opłaca bądz nie....
Zapewne nie raz użytkownik Alfy Romeo czuł sie oszukany...płaci nie mało za wszystko,dużo pali,na każdy metaliczny dzwięk jest wyczulony jak najlepszy muzyk.....ale jak się na nią spojrzy to jak na piękną kochankę która wydusza każdy grosz,ale daje od siebie tak dużo![]()
Bella Machina..........moja miłość