Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: [156] Problem a wybiciem wstecznego

  1. #1
    Szafik2000GT
    Gość

    Domyślnie [156] Problem z wybiciem wstecznego

    Witam, Jestem tutaj całkiem nowy więc mogę popełniać jakieś gafy, proszę o wyrozumiałość.

    Więc:
    Auto sprawowało się b. dobrze aż do momentu gdy po zatrzymaniu się i probie ponownego ruszenia na parkingu nie chciał wejść bieg 1, Gałka zostawała w położeniu biegu, lecz nie wyczuwalne w niej było to że bieg wszedł (auto nie ruszyło), taki sam problem z biegiem 3 i 5. Natomiast biegi 2 i 4 działały pozytywnie, do momentu wbicia wstecznego. Ten bieg już został, nie mam możliwości wybicia Biegu R. lewarek wykonuje ruchy max do tyłu i max do przodu, problem z ruszeniem lewarka w lewo. bieg R ciągle wbity. Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
    Ostatnio edytowane przez Szafik2000GT ; 20-12-2010 o 18:20

  2. #2
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Skrzynia heh...

  3. #3
    Szafik2000GT
    Gość

    Domyślnie

    Tzn ja stawiałem na Cięgna, poważnie aż tak poważna sprawa to może być???

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Spokojnie z tą skrzynia.
    Niech jedna osoba obserwuje ruchy mechanizmu zmiany biegów widocznego na skrzyni, a druga niech próbuje przekładać biegi w kabinie.
    Zawsze w pierwszej kolejności sprawdzamy mechaizm lewarka oraz cięgna.

  5. #5
    groszekk
    Gość

    Domyślnie

    a ja proponuje zajrzeć pod tą skóre co osłania wajche biegów. może pękło ci te białe ustrojstwo "prowadnica" czy "wspornik"
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...ny_biegow.html

    może ten temat pomoże dodam jeszcze że nie ma potrzeby zdejmowania wydechu tak jak jest w opisie w.w temacie

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    te białe "ustrojstwo" w większości przypadków powoduje latanie drążka zmiany biegów na wszystkie strony a także problemy w celowanie się w biegi. Cięgna do sprawdzenia, może cos przymarzło, przymarza.

  7. #7
    marek13
    Gość

    Domyślnie

    Mam pytanie o ten biały smar w gnieździe zmiany biegów, czy jest to jakiś smar techniczny do plastiku???Zauważyłem że u mnie jest go bardzo mało i z chęcią zaaplikowałbym go więcej.
    Ostatnio edytowane przez marek13 ; 21-12-2010 o 10:18

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To jest smar silikonowy.

  9. #9
    Szafik2000GT
    Gość

    Domyślnie

    Wielkie dzięki panowie, dzisiaj będę działał przy aucie, Przed chwilką z pracy wróciłem ide w kimono i popołudniu garaż. Jeśli znajde przyczynę to oczywiście napisze.

  10. #10
    Szafik2000GT
    Gość

    Domyślnie

    i wszystko jasne, wydarłem wszystko od spodu, okazało się ze nie potrzebnie, z tego tyle dobrego ze konserwa poszła pod osłoną, ale co tu dalej robić gdy wszystko w porządku, heh myślę ok skrzynia, więc wydzieram wszystko z góry i gdy dostałem się do skrzyni, widzę pęknięta ta dźwigienkę co łączy ten wodzik wystający ze skrzyni z cięgnem, teraz pytanie, pospawać elegancko czy szukać jakiejś używanej??

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 22:15
  2. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 20:10
  3. [145] problem z wrzyceniem wstecznego
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-05-2012, 20:19
  4. [159] Nie świeci lampa wstecznego, żarówka jest ok. Padł automat wstecznego?
    Utworzone przez pitt24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 13:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory