Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Temat: [156] |Czasami ciężko pali

  1. #31
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    To juz robilem pozatym teraz to juz nie wiem ktory jest ktory bo wyjalem wszystkie i czyscic zaczalem ja mam wrazenie ze to i tak problem jest ale z tymi kostkami jeszcze tam bym czegos chcial napsikac poki co wd40 troche psiknalem...

  2. #32
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Niestety bylem zmuszony zaturlac belle do mechanika. To moj znajomy wiec diagnoza raczej szczera ze padl komputer.

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    ECU to ostatecznośc, ale wszystko jest możliwe.
    A dlaczego jesteś taki pewny tego czujnika wału?
    Może warto by go podmienić od innego samochodu w celu 100% wyeliminowania tej przyczyny?
    I tu właśnie ASO ma nad nami przewagę. Jak nie mają pewnosci to wstawiają nową część z magazynu i udają mądrali.
    Natomiast co do przekaźnika to nie wiem, czy akurat przekaźnik D wtrysku ma wpływ na iskrę - może niech elektronicy się wypowiedzą w tym temacie.
    Pozostałe przekaźniki znajdujące się przy aku nie mają na pewno żadnego wpływu.

  4. #34
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Jutro ma podjechac gosc z ASO (znajomy znajomego ) i popatrzec o co kaman z tym sterownikiem ECU. Tak sie sklada ze bylem przy diagnostyce i kolega mowil mi co robi. Ja sam studiowalem AutoDate i przekaznik podaje "+" na cewki i na pompe paliwa (jeden wspólny). "-" natomiast dla kazdej cewki idzie od ECU i nie ma tam zadnej filozofii.

    Co do czujnika polozenia walu no to koles grzebie przy autach i pierwsza rzecza jaka zrobil to dorwal sie wlasnie do tego skoro mowi ze jest ok to chyba tak musi byc zreszta wedlug mnie to tez nie jest problem.

    Panowie ja tez dobrych pare godzin sie mordolwalem z tym samochodem i pomysly mi sie skonczyly wiec to chyba jedyne logiczne wytlumaczenie. Aczkolwiek czytajac to forum nigdy nie widzialem aby ktos pisal ze kompa musi wyjmowac wiec moze jest jakis inny problem nie wiem teraz to juz zmartwienie mechanika. Jak sprawa sie rozwiaze to napisze dokladnie co sie stalo.

Podobne wątki

  1. [159] Pali się 'Pre-heating glow plug not available', ciężko pali - co to może być?
    Utworzone przez Tomasz1506 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 18:46
  2. Ciężko pali 156 1.8 TS
    Utworzone przez deras w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-07-2011, 13:20
  3. [GTV] Ciężko chodzi pedał sprzęgła i czasami nie odbija do końca
    Utworzone przez matusz w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 22:17
  4. ciężko pali..
    Utworzone przez kakit w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-11-2007, 21:07
  5. Ciężko pali!!
    Utworzone przez maciomirek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-10-2007, 06:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory