Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Temat: Jaką instalację LPG dobrać ????

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Czytaj ze zrozumieniem, pisałem odnośnie wydajności Valteka type 34 a nie Matrixa HD.

    Dostałeś podane przed nos jasno obrazujące zdjęcia z testu wydajności MATRIX HD344 i VALTEK 34 - jasno widać że oba wtryski mają wydajność niemal taką samą. Skoro podajesz sam, że Matrix HD344 nie da rady więcej jak 30KM przy ok. 1bar to jakim cudem wg. Ciebie Valtek typ 34 ma dać 50% więcej niż Matrix HD.

    Kto opowiada bajki? Ty czy precyzyjna maszyna pomiarowa ;] ??
    Maszyna pomiarowa precyzyjna soryy.
    Wiesz HD 344 nie poradzi sobie z AR 156 2,0 TS a Valtek 34 idealnie sobie radzi. Bez względu co pokazuje twoje niezrozumiałe urządzenie, szybciej dam wiare technika z Valteka niz twojej piekielnej maszynie.
    Czytam ze zrozumieniem ale ciężko połapać sie o co pytasz.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 29-12-2010 o 14:41

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Upór Twój szczerze bawi mnie. Nie potrafisz się przyznać do błędu najwyraźniej ;] Co do maszyny, własność bardziej tęgich głów odnośnie LPG niż my obaj razem wzięci ;] Jeśli nie potrafisz zinterpretować jej wyników, to sorry kolego ale ciężko z myśleniem coś trochę. Inna sprawa, spalaniem 2.0 TS po 16li LPG na mieście nie masz się co chwalić, jeśli to auta spod Twojej ręki tylko dowodzi że nie potrafisz ogarnąć należycie instalacji i błądzisz w świecie kiepskich podzespołów.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Upór Twój szczerze bawi mnie. Nie potrafisz się przyznać do błędu najwyraźniej ;] Co do maszyny, własność bardziej tęgich głów odnośnie LPG niż my obaj razem wzięci ;] Jeśli nie potrafisz zinterpretować jej wyników, to sorry kolego ale ciężko z myśleniem coś trochę. Inna sprawa, spalaniem 2.0 TS po 16li LPG na mieście nie masz się co chwalić, jeśli to auta spod Twojej ręki tylko dowodzi że nie potrafisz ogarnąć należycie instalacji i błądzisz w świecie kiepskich podzespołów.
    Jakiego błędu?
    No nie potrafię odczytać czegoś czego nie znam, tym bardziej ze nie wiem jakiej średnicy dysze zastosowałeś w listwach.
    Spalanie 16 li we Wrocławskich korkach jest naturalne, przy zużyciu benzyny 14li
    Dlaczego naskakujesz na moją osobe ? moze to ty masz problem z mysleniem.
    Czujesz sie zagrożony? stąd te twoje testy na znajomość wydajności wtrysku. Nie zabiorę ci klientów bez obaw.

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Nie zabiorę ci klientów bez obaw.

    Nie masz szans z wielu względów ;] Pierwszy najważniejszy nie żyję z LPG


    Dziwi mnie jedno, jak człowiek zajmujący się LPG, nie potrafi skumać co widzi na wyświetlaczu urządzenia ;] RPM wiadomo, zadany czas wtrysku w "ms" wiadomo kolego prawda? Trzeci parametr to wydajność wtryskiwacza [równocześnie mierzona dla wszystkich wtrysków w listwie, od razu widać iel są warte po rozrzucie pomiędzy sekcjami], zarówno HD344 jak i Valtek 34 oba na dyszach rozwierconych na "wolny przelot". Kumasz w końcu że Valtek 34 ma wydajność jak HD344 czy nadal się upierasz że 45KM z cylindra zrobisz na Valteku 34?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Jeśli 2.0TS pali 16 to sie ciesze że mam 2.5v6 i pali 17
    Grzesiu kiedy wracasz z delegacji bo byśmy pogadali mam pare pytań...

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar suchyprosto88
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Rzeszów-Nowa Sarzyna
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5l Sportronic 1999r.
    Postów
    123

    Domyślnie LPG alfa 166

    witam ponownie bylem dzis u gościa od gazu w rzeszowie i powiedział mi cene 3300 za STAG 300+ i gosciu mi mówi ze w 166 jest malo miejsca kolo silnika zeby zalozyc tę instalacje i powiedzial ze musi wykrecic filtr i dac maly stożkowy i w to miejsce da te bajery od gazu co o tym myslicie Jak wy macie zrobiona instalacje i czy stożek moze być bez problemów?

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Nie masz szans z wielu względów ;] Pierwszy najważniejszy nie żyję z LPG


    Dziwi mnie jedno, jak człowiek zajmujący się LPG, nie potrafi skumać co widzi na wyświetlaczu urządzenia ;] RPM wiadomo, zadany czas wtrysku w "ms" wiadomo kolego prawda? Trzeci parametr to wydajność wtryskiwacza [równocześnie mierzona dla wszystkich wtrysków w listwie, od razu widać iel są warte po rozrzucie pomiędzy sekcjami], zarówno HD344 jak i Valtek 34 oba na dyszach rozwierconych na "wolny przelot". Kumasz w końcu że Valtek 34 ma wydajność jak HD344 czy nadal się upierasz że 45KM z cylindra zrobisz na Valteku 34?
    Zostaw te bajery naiwniakom, na mnie twoje foty nie robią wrażenia.
    Polecaj wszystkim Matrix HD, dzięki tobie inni będą mieli prace.
    Nie bede się sprzeczał z tobą, jak pisałem wcześniej ufam inżynierom w 100%

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar suchyprosto88
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Rzeszów-Nowa Sarzyna
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5l Sportronic 1999r.
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Zostaw te bajery naiwniakom, na mnie twoje foty nie robią wrażenia.
    Polecaj wszystkim Matrix HD, dzięki tobie inni będą mieli prace.
    Nie bede się sprzeczał z tobą, jak pisałem wcześniej ufam inżynierom w 100%
    mam cos z tego zrozumiec?

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Wychodzi na to ze kolega Grzesiek dokonał odkrycia na skale światowa i pogrzebał lata doświadczeń inżynierów z Valteka

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Zostaw te bajery naiwniakom, na mnie twoje foty nie robią wrażenia.
    Polecaj wszystkim Matrix HD, dzięki tobie inni będą mieli prace.
    Nie bede się sprzeczał z tobą, jak pisałem wcześniej ufam inżynierom w 100%

    Wskaż mi kolego gdzie poleciłem Matrixa HD zamiast Valteka 34 albo zamilcz i nie wkładaj w moje usta nie moich słów.

    Nawet dwa głupie zdjęcia, na których w szybki sposób udowodniłem Ci że wydajność Valteka 34 jest na równi z Matrixem HD344 pokazują że Valtek 34 jest precyzyjniejszy niż Matrix momentami.
    Po co odwołałem się do Matrixa, tylko po to żebyś sam sobie "strzelił w kolano" i tyle ... Co do wydajności reduktorów też tak ślepo wierzysz inżynierom?

    ---------- Post dodany o godzinie 09:34 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 09:33 ----------

    Cytat Napisał suchyprosto88 Zobacz post
    witam ponownie bylem dzis u gościa od gazu w rzeszowie i powiedział mi cene 3300 za STAG 300+ i gosciu mi mówi ze w 166 jest malo miejsca kolo silnika zeby zalozyc tę instalacje i powiedzial ze musi wykrecic filtr i dac maly stożkowy i w to miejsce da te bajery od gazu co o tym myslicie Jak wy macie zrobiona instalacje i czy stożek moze być bez problemów?

    Zmień gazmena, wszytko się mieści bez problemu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-02-2016, 14:35
  2. Czy warto tą instalację?
    Utworzone przez burton w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 13:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory