Typ silnika M20 2400 JTD CF2 140 CV według EPR
Typ silnika M20 2400 JTD CF2 140 CV według EPR
Niezależnie od wszystkiego to jeśli turbina sterowana ciśnieniem doładowania powoduje przeładowanie to ma żle wyregulowaną długość cięgna przestawiającego zmienną geometrię. Silniki CF2 miały 136KM
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 03-01-2011 o 11:11
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
To co radzisz zmniejszyć naciąg gruszki ?? Nie spowoduje to osłabienia osiągów ?? Czy może jest jakaś firma która mi to może wyregulować fachowo
spowoduje... mniejsze ciśnienie to mniej paliwa...
dobra, sebek zbieramy się na wymiany wahaczy
przy okazji lekko dygniemy twoje turbo...
nowa, tyle że koleś ustawiał gruszkę na zasadzie troszkę muszę naciągnąć, bo to turbo było z ustawione jak do Lybry a on ustawiał geometrię i układ do Alfy na podstawie mojej starej.
To pozdrów tego gościa idiotę, bo ja rozregulował - turbina pewnie była ustawiona fabrycznie prawidłowo - robi się to podając cisnienie z kompresora na "gruchę" i mierzy się wysunięcie sztangi
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)