Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Turbina przeładowywuje 2.4 JTD

  1. #11
    seb1984
    Gość

    Domyślnie

    Typ silnika M20 2400 JTD CF2 140 CV według EPR

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Niezależnie od wszystkiego to jeśli turbina sterowana ciśnieniem doładowania powoduje przeładowanie to ma żle wyregulowaną długość cięgna przestawiającego zmienną geometrię. Silniki CF2 miały 136KM
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 03-01-2011 o 11:11
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    seb1984
    Gość

    Domyślnie

    To co radzisz zmniejszyć naciąg gruszki ?? Nie spowoduje to osłabienia osiągów ?? Czy może jest jakaś firma która mi to może wyregulować fachowo

  4. #14
    piter1984
    Gość

    Domyślnie

    spowoduje... mniejsze ciśnienie to mniej paliwa...
    dobra, sebek zbieramy się na wymiany wahaczy
    przy okazji lekko dygniemy twoje turbo...

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał seb1984 Zobacz post
    To co radzisz zmniejszyć naciąg gruszki ?? Nie spowoduje to osłabienia osiągów ?? Czy może jest jakaś firma która mi to może wyregulować fachowo
    A turbina NOWA czy nowa-regenerowana?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    seb1984
    Gość

    Domyślnie

    nowa, tyle że koleś ustawiał gruszkę na zasadzie troszkę muszę naciągnąć, bo to turbo było z ustawione jak do Lybry a on ustawiał geometrię i układ do Alfy na podstawie mojej starej.

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To pozdrów tego gościa idiotę, bo ja rozregulował - turbina pewnie była ustawiona fabrycznie prawidłowo - robi się to podając cisnienie z kompresora na "gruchę" i mierzy się wysunięcie sztangi
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [155] Turbina 1,9 TD
    Utworzone przez Dziaru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-02-2011, 19:44
  2. Turbina
    Utworzone przez arczi444 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 12:29
  3. 156 2.4 JTD Turbina
    Utworzone przez K1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 09:56
  4. [156] Turbina do 2.0TS...
    Utworzone przez luj666 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 16:48
  5. [156] Turbina do 2.0TS...
    Utworzone przez luj666 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory