Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 80

Temat: Akumulator sam się rozładowywuję w jedną noc !

  1. #21
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Już wystarczy o tym spalaniu. Temat jest o akumulatorze, prawda?
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  2. #22
    sylwiusz
    Gość

    Domyślnie

    witam

    mój akumulator teraz wytrzymuje w spoczynku około tygodnia 10dni (z małymi jazdami do 2km) i też się rozładowuje. mechanik mówi że ładowanie dobre 14V i prąd poboru dobry a jednak mi wydaje się że to za krótko. mam centre futurę 72ah. sprawdziłem wszystkie lampki i nawet odłączyłem napęd navi bo żarł prąd.

  3. #23
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Przy temperaturach mocno ujemnych pojemność akumulatora spada i mogą być problemy z rozruchem. Zauważcie, że jak wsiadacie do auta które stoi pod chmurką to na pewno włączacie dmuchawę, ogrzewanie tylnej szyby. Do tego cały czas włączone światła czasem radio. Jeżeli podróżujesz odcinki po 2km to ten akumulator nie zdąży się doładować i dlatego z rana są problemy.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #24
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sylwiusz Zobacz post
    witam

    mój akumulator teraz wytrzymuje w spoczynku około tygodnia 10dni (z małymi jazdami do 2km) i też się rozładowuje. mechanik mówi że ładowanie dobre 14V i prąd poboru dobry a jednak mi wydaje się że to za krótko. mam centre futurę 72ah. sprawdziłem wszystkie lampki i nawet odłączyłem napęd navi bo żarł prąd.
    No kolego ja mam aku 78ah i czasami wytrzyma te jedną noc (jak jest cieplej) a czasami nie. natomiast gdy odepnę klemy to może nawet 4 dni stać i zapala normalnie

    ---------- Post dodany o godzinie 10:56 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:54 ----------

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Przy temperaturach mocno ujemnych pojemność akumulatora spada i mogą być problemy z rozruchem. Zauważcie, że jak wsiadacie do auta które stoi pod chmurką to na pewno włączacie dmuchawę, ogrzewanie tylnej szyby. Do tego cały czas włączone światła czasem radio. Jeżeli podróżujesz odcinki po 2km to ten akumulator nie zdąży się doładować i dlatego z rana są problemy.
    kolego ja nawet mimo tego iż mam webasto (sprawne ) dardzo dobry olej i paliwo to odpalam auto co najmniej 5-10 min wczesniej na tych mrozach zanim wyjadę... nawet jak jadę tych 2 km czy ile tam

    ---------- Post dodany o godzinie 11:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:56 ----------

    Nadal mi się wydaje, że to może cewka robić...

  5. #25
    piter1984
    Gość

    Domyślnie

    to ta 78, ma już ze 2 Ah albo masz pobór prądu na postoju rzędu 5-7 A

  6. #26
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał piter1984 Zobacz post
    to ta 78, ma już ze 2 Ah albo masz pobór prądu na postoju rzędu 5-7 A
    to by nie zapalał od razu... czytaj co pisałem wyżej. do jakiegoś czasu ma pełną moc a z czasem jest coraz słabszy

  7. #27
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jimmy Zobacz post
    To ja dodam co nie co o Xenonie...
    Skoro raz świeci, raz nie świeci. Czasami miga to najprawdopodobniej jest palnik do wymiany. Ja tak miałem że mi po kilku minutach gasł xenon, wystarczyło go wyłaczyć i właczyć i znów świecił kilkanascie minut. Potem zauważyłem że miga. Mechanik sprawdzał przetwornice itd - okazało się że palnik na wykończeniu. Wymieniłem na nowy i po kłopocie. Trochę kosztuje, ale jak będziesz tak jeździł z niesprawnym palnikiem to podobno przetwornica może paść. Koszt przetwornicy do 156 to ponad 700zł (oryginał ASO) U Ciebie pewnie podobnie.

    Na początek możesz spróbować zamienić palniki miejscami. Jak problem przeniesie się na druga stronę to na 100% palnik do wymiany. Wszędzie piszą zeby wymienić obydwa bo jak wymienisz jeden to jest różnica w kolorze światła, ale ja wymieniłem tylko ten wadliwy. Wiedziałem że drugi był wymieniany niecały rok wcześniej, wiec szkoda go było ruszać. Świecą tak samo.
    Kolego a ile kosztuje ten cały palnik i jaki najlepiej kupić?

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    palnik to odmiana żarówki typ D1s, koszt to powyżej 150 zl, najlepiej Osram lub Philips, ja kupiłem takie same jak do grupy VW (Philips).

    Jeśli chodzi zaś o webasto (nagrzewnicę dodatkową) w 166 instrukcja mówi:
    Nagrzewnica dodatkowa umożliwia dodatkowe ogrzanie płynu chłodzącego silnika zaraz po uruchomieniu silnika i podczas jazdy samochodu, aby przyspieszyć osiągnięcie i utrzymanie optymalnej temperatury funkcjonowania silnika i ogrzania wnętrza nadwozia.
    Urządzenie działa w sposób całkowicie automatyczny i włącza się, gdy silnik jest uruchomiony, przy temperaturze zewnętrznej niższej lub równej +5°C i temperaturze płynu chodzącego silnika niższej od 0°C. Gdy temperatura płynu chodzącego silnika osiągnie 61°C centralka redukuje mac palnika i przerywa jego dzianie po osiągnięciu 72 °C. Układ zostanie włączony automatycznie, gdy temperatura płynu chłodzącego spadnie do 60 °C. Jeżeli natomiast, po zredukowaniu mocy dodatkowej palnika, temperatura płynu zacznie spada, centralka przywraca pełna moc palnika.
    Ostatnio edytowane przez Dawid_Zielu ; 04-01-2011 o 20:57
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  9. #29
    piter1984
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał KamilloV8 Zobacz post
    to by nie zapalał od razu... czytaj co pisałem wyżej. do jakiegoś czasu ma pełną moc a z czasem jest coraz słabszy
    pojemność mierzy się pod obciążeniem, są na to odpowiednie normy...

  10. #30
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dawid_Zielu Zobacz post
    palnik to odmiana żarówki typ D1s, koszt to powyżej 150 zl, najlepiej Osram lub Philips, ja kupiłem takie same jak do grupy VW (Philips).

    Jeśli chodzi zaś o webasto (nagrzewnicę dodatkową) w 166 instrukcja mówi:
    Źle zrozumiałem
    i ciągle schodzi na to webasto hehe

Podobne wątki

  1. Jaki interfejs do 2.5 v6 z 2000roku z jedną sondą..??
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 10:50
  2. Uszkodozna jedna opona. Wymieniać jedną?
    Utworzone przez marcnow w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-03-2011, 19:47
  3. [145] Jak z dwóch Alf zrobić jedną
    Utworzone przez rooshyo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 31-10-2009, 10:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory