Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 65

Temat: Czy silniki diesla na common-railu chodzą na barszczu :)

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rooshyo
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    NBR - Niebezpiecznie Blisko Rosji;)
    Auto
    Służbowe 500 koni
    Postów
    548

    Domyślnie

    Hehe u mnie w Braniewie ON za 3,50, nie ma sensu nawet się zastanawiać czy opał podejdzie...

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar sebaaaaaaaa
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM Była Alfa Romeo 166 2.4 JTD Jest Alfa Romeo GT 1.9J
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    chcesz jeździć ma opale to kup sobie jakiegoś starego Renaulta i będziesz śmigał, nawet wczoraj gadałem z gościem mówił ze do tego wlewał nawet przepalony olej pól na pól z ropa i jeździł bez problemu w telewizji kiedyś też pokazywali że ludzie kupują olej w bańkach 5 litrowych w supermarketach i leja do samochodu :| ja do swojej Alfy nawet nie tankuje na huj**** stacji bo szkoda mi motoru


    Cytat Napisał rooshyo Zobacz post
    Hehe u mnie w Braniewie ON za 3,50, nie ma sensu nawet się zastanawiać czy opał podejdzie...
    Bliżej Rosji to i paliwo tańsze
    Ostatnio edytowane przez sebaaaaaaaa ; 05-01-2011 o 15:56

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    opal zazwyczaj jest bardzo czysty - nikt go nie oszukuje i większości przypadków wcale nie jest taki szkodliwy dla silnika jak ludzie piszą. tyle tylko ze silnik spala go więcej i przy dużych obciążeniach ma tendencje do przegrzewania. sprawdziłem to w silnikach rożnej konstrukcji i z rożnych epok. jeździły na nich silniki z pompami vp, i takie z PD i nikt nie zauważył negatywnych skutków. ale przy obecnych cenach i koniunkturze - mieszkam na wsi a ojciec ma gospodarstwo to nawet nie warto myśleć o opale bo ON można mieć za trochę ponad 3 zł

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał SZCZEPAN1234 Zobacz post
    Chce zapytać jak to jest z laniem opału i czy to nie zaszkodzi silnikowi? Moja bella posiada 105 konnego diesla.
    Odpowiedz: chodza
    JTD wcale nie jest takie wrazliwe na paliwo ....
    Sprawdzilem i opal i bioestry , na niczym nie widzialem negatywnych skutkow, nawet pozniej po zatankowaniu v-power diesel , praca silnika niczym sie nie roznila.
    Ja tankuje , ja jezdze , do nikogo pozniej nie mam zamiaru miec pretensji, a jak narazie nic nie wskazuje zeby cos zlego mialo sie wydarzyc. A co inni mowia o tym to mnie akurat .......
    Z mojej strony to tyle.
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał _cichyy_ Zobacz post
    Odpowiedz: chodza
    JTD wcale nie jest takie wrazliwe na paliwo ....
    Sprawdzilem i opal i bioestry , na niczym nie widzialem negatywnych skutkow, nawet pozniej po zatankowaniu v-power diesel , praca silnika niczym sie nie roznila.
    Ja tankuje , ja jezdze , do nikogo pozniej nie mam zamiaru miec pretensji, a jak narazie nic nie wskazuje zeby cos zlego mialo sie wydarzyc. A co inni mowia o tym to mnie akurat .......
    Z mojej strony to tyle.
    Jedna porządna odpowiedź...

    Nikt nigdy nie tankował ale oczywiście na 'nie' dla zasady. To samo jest w tematach z lpg żaden nie ma ale silniki im niszczy

  6. #36
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ja testowalem opal w felicii 1.9 d paliwo za suche psuje pompe paliwa auto ma 300 tys a pompa smiec za suche moze z mixolem by pomoglo, poza tym strasznei smierdzi aa i ze wzgl na suchosc wtryski sie zapiekaja
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  7. #37
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Może tu znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...owtrysk-4.html

  8. #38
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Tak sobie czytam i czytam. Sam nie wiem, czy coś się tutaj dowiedziałem.
    ja swoim klekotem jeżdżę na ON, dolewam różne dodatki, ostatnio nawet nie konwencjonalne, i testuję. Opału nigdy nie lałem więc się nie wypowiem. Zapiekła mi się teraz turbina, ale to raczej z innego powodu niż złe paliwo.
    Do rzeczy. Mam znajomego, gość w wieku 50-60l., jeździ bardzo dużo Lancią z silnikiem 2.4 jtd. Z tego co mówił, raczej nie widziała paliwa ze stacji przez ostatnie 100 kkm. Z racji wykonywanej pracy ma stały dostęp do oranżadki, a jedyny dodatkowy zabieg w aucie to wymiana filtra paliwa co 10 kkm. I co ? i nic. Naprawiam mu auto i lata dalej, w silniku robiony jedynie rozrząd i olej. Czyli nie jest jednak tak źle.

    Co do kontroli takiego paliwa, to skąd wiecie co lejecie i jakiego koloru na stacjach ???
    Może to gorsze gufno niż OO. Nikt tego nie wie.

    Pozdrawiam.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  9. #39
    stawsz
    Gość

    Domyślnie

    powiem tyle - ze widze ze ci co nigdy nie mieli do czynienia z opałem (moze nawet go na oczy nie widzieli) powtarzają teksty które panstwo nasze rozpowszechnia - czyli opał be . opał to co innego niz ON , ze suche itp itd, - ja koledzy pracowałem w branzy paliwowej i wiem coś nie coś i absolutnie nie bede nikgo namawiał do jazdy na opale bo to ma znamiona przestępsta gospodarczego ale prada jest taka ze opał i ON to ta sama frakcja paliwowa a nawet powiem wiecej , dzisiejszy opał jest o wiele lepszy od ON - ma duzo lepsze paramerty kaloryczności , czystości , zawartośc siarki w dzisiejszym opale jest znikoma (kiedyś była wieksza i powodowała wiekszą temperature spalania) , nie ma uszlachetniaczy paliwowych ale to samemu mozna sobie zrobić - są ogólnie dostępne w sklepach motoryzacyjnych - jedyny problem to mieć opał orginalny prosto z rafineri (nie chrzczony - co niestety jest normą) ja osbiście kiedyś jak sie tym zajmowałem jezdziłem i zrobiłem 150000 tys salonowym A4 AWX 130 KM na pompowtryskach które niby uchodzą za delikatne i powiem ze stan ich po takim przebiegu był idealny - dziś autko ma juz nowego własciciela i na szafie 280000 bezobsługowej jazdy (zostało w rodzinie) tak wiec wszystko zalezy od jakości paliwa - jeszcze moze jak juz temat został wywołany do tablicy to niech ktoś mi wytłumaczy na jakiej podstawie uważa ze paliwo z shela jest lepsze od paliwa np BP czy Orlen jak to wszystko z jednej rury jest lane w płocku - to jest dokładnie to samo paliwo jedynie różni sie paliwo z Statoil i Lotos - bo z lotosu oraz Lukoil bo od ruskich z terminala w Możejkach i innych - róznice wynikają tylko i wyłacznie z róznicy danej parti paliwa w jakiej było brane - jesli ktoś sie nie zgaza z tym co napisałem to proszę o konkrety - ja jesli sie uprę to znajde stare certyfikaty ON i Oleju i porównamy

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Wychodzi na to, że na stacjach tankują frajerzy w krawatach a reszta sprytnych panów oszukując państwo leje olej opałowy...

    ---------- Post dodany o godzinie 23:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:04 ----------

    Cytat Napisał stawsz Zobacz post
    powiem tyle - ze widze ze ci co nigdy nie mieli do czynienia z opałem (moze nawet go na oczy nie widzieli) powtarzają teksty które panstwo nasze rozpowszechnia - czyli opał be . opał to co innego niz ON , ze suche itp itd, - ja koledzy pracowałem w branzy paliwowej i wiem coś nie coś i absolutnie nie bede nikgo namawiał do jazdy na opale bo to ma znamiona przestępsta gospodarczego ale prada jest taka ze opał i ON to ta sama frakcja paliwowa a nawet powiem wiecej , dzisiejszy opał jest o wiele lepszy od ON - ma duzo lepsze paramerty kaloryczności , czystości , zawartośc siarki w dzisiejszym opale jest znikoma (kiedyś była wieksza i powodowała wiekszą temperature spalania) , nie ma uszlachetniaczy paliwowych ale to samemu mozna sobie zrobić - są ogólnie dostępne w sklepach motoryzacyjnych - jedyny problem to mieć opał orginalny prosto z rafineri (nie chrzczony - co niestety jest normą) ja osbiście kiedyś jak sie tym zajmowałem jezdziłem i zrobiłem 150000 tys salonowym A4 AWX 130 KM na pompowtryskach które niby uchodzą za delikatne i powiem ze stan ich po takim przebiegu był idealny - dziś autko ma juz nowego własciciela i na szafie 280000 bezobsługowej jazdy (zostało w rodzinie) tak wiec wszystko zalezy od jakości paliwa - jeszcze moze jak juz temat został wywołany do tablicy to niech ktoś mi wytłumaczy na jakiej podstawie uważa ze paliwo z shela jest lepsze od paliwa np BP czy Orlen jak to wszystko z jednej rury jest lane w płocku - to jest dokładnie to samo paliwo jedynie różni sie paliwo z Statoil i Lotos - bo z lotosu oraz Lukoil bo od ruskich z terminala w Możejkach i innych - róznice wynikają tylko i wyłacznie z róznicy danej parti paliwa w jakiej było brane - jesli ktoś sie nie zgaza z tym co napisałem to proszę o konkrety - ja jesli sie uprę to znajde stare certyfikaty ON i Oleju i porównamy
    Kolega w branży pracował a nie pamięta, że OO ma większą gęstość niż ON, nie ma dodatków zapobiegających zatykaniu filtra paliwa i mają niższą liczbę cetanową, która ma duże znaczenie w prawidłowej pracy silnika.

    ---------- Post dodany o godzinie 23:09 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:08 ----------

    Cytat Napisał SZCZEPAN1234 Zobacz post
    Belfer27 możesz mi zrobić ...
    NARA
    Ripostę też masz ambitną...

    Każdy ma swoje JTD i leje co chce tylko ciekawe ile z tych użytkowników pochwali się przy sprzedaży, że tankowało olej opałowy...?
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 05-01-2011 o 23:11

Podobne wątki

  1. Pytanie Common Rail
    Utworzone przez Sidu w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-08-2015, 23:10
  2. Jet-Clean Tronic lekiem na silniki typu JTS i Diesla ???
    Utworzone przez Murray w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 21:10
  3. Pompa Common Rail
    Utworzone przez rafik. w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-10-2010, 12:08
  4. Korekcja wtrysków common rail
    Utworzone przez sebmol w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-09-2010, 08:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory