Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 87

Temat: Brera 1.8 TBi vs Giulietta 1.4 MA Turbo

  1. #51
    Miss Alfaholicy 2011 Romeo Avatar Lutraki
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Mito Distinctive 1.4 MPI MultiAir 16v 105 KM
    Postów
    547

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kowalski Zobacz post
    To auto bedzie miało sporą wartość. Ludzie docenią ten model, nie mam wątpliwości.
    może to będzie moje kolejne auto

    Cytat Napisał CorsoComo Zobacz post
    a nad czym ?
    nad pracą w Tychach, chyba, że macie oddziały w kraju.

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    No to gratulacje jedynie słusznego wyboru
    Dla mnie ten czerwony kolor jest właśnie najlepszy - tylko uważaj, bo ten lakier jest bardzo delikatny, żebyś nie korzystał z myjni automatycznych!

    W ten oto sposób dołączyłeś do całkiem wąskiego grona ponad 200 osób które zakupiły Brerę w polskich salonach.
    A tak z ciekawości, zdradzisz tajemnicę ile kosztowała jedna z ostatnich Brer?

  3. #53
    CorsoComo
    Gość

    Domyślnie

    Pafka,

    czytałem na tym forum twoje pytanie odnoście całej produkcji, znalazłes odpowiedz? Pozatym widze, że jestes z Wrocławia a ja jutra tam zmierzam ...

    pzdr

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał CorsoComo Zobacz post
    Pafka,

    czytałem na tym forum twoje pytanie odnoście całej produkcji, znalazłes odpowiedz? Pozatym widze, że jestes z Wrocławia a ja jutra tam zmierzam ...

    pzdr
    Chętnie bym się z Tobą spotkał, ale jestem uziemiony - co najgorsze, do auta będę mógł wsiąść najwcześniej dopiero za 2-3 miesiące
    Ale chętnie na wiosnę bym z Tobą nawiązał kontakt.

    Co do produkcji to niestety nie udało mi się znaleźć nic konkretnego...
    Chociaż myślałem, że już dotarłem do źródła...
    Na stronie Pininfariny są dane produkcji wszystkich aut od 1970 do 2005 roku... W 2005 roku wyprodukowano 1643 sztuki Brery. Według Wikipedii w 2006 roku wyprodukowano 8248 sztuk i to była największa roczna produkcja Brery.
    Spróbowałem jeszcze trochę pokombinować, i wyszło mi na to, że Brery łącznie wyprodukowano ok. 30 tys. sztuk.
    Wygląda na to, że ostatnie 5 cyfr VIN , to kolejne sztuki produkcji Brery i Spidera. W ePERze z września 2010 roku ostania sztuka spidera ma VIN 33299, a data prod. to 24/9/2010. Jak Twoja Brera ma większy numer to przynajmniej tyle wyprodukowano Brer i Spidera

    Myślałem jeszcze, żeby napisać maila do Pininfariny o dokładne dane, ale nie znam na tyle chociaż angielskiego, więc jakbyś był chętny to taki właśnie mam pomysł, hehe

  5. #55
    kgv166
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    przyznaje, że jakiś czas temu też miałem dylemat: Brera czy 159. Kupiłem...Giuliettę.
    Jak pierwszy raz zobaczyłem Brerę na żywo w salonie (czerwona z piękną brązową skórą - wersja z nowymi fotelami) to prawie padłem na kolana. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Przez jakiś czas byłem przekonany, że będzie to moje następne auto. Po jakimś czasie emocje trochę opadły i zacząłem analizować sytuację. Niestety, przy kolejnym spotkaniu z Brerą zwróciłem uwagę na taki szczegół jak miejsce z tyłu.
    Ustawiłem fotel kierowcy tak, żeby mieć wygodną pozycję. Przesiadłem się do tyłu i myślałem, że uduszę się własnymi kolanami. Wydaje mi się, że jazda tam dłużej niż przez kilkanaście minut nie jest możliwa, dorosła osoba nie ma szans na podróż w humanitarnych warunkach. Miałem zamiar traktować to auto jako główny środek transportu ale niestety - pewnie po roku - dwóch musiałbym zmienić auto na większe a to się zupełnie nie kalkuluje przy nowym aucie. Należy traktować Brerę jako auto 2 osobowe. (mam jeszcze stare ale dające frajdę z jazdy SLK więc ciężko uzasadnić posiadanie 2 dwuosobowych aut :-). Zacząłem zwracać uwagę na 159.
    Piękne reflektory, rewelacyjny przód i ładny tył. Z boku niestety nie robi juz takiego wrażenia choć ma niemal idealne proporcje. Brakuje mi troszkę jakiegoś ładnego przetłoczenia (wcześniej miałem 166). Ogólnie piękny samochód. Niestety cena nowego nie jest już taka piękna. Wersja na jaką mógłbym sobie pozwolić to praktycznie "golas" a to mnie kompletnie nie satysfakcjonowało (to samo dotyczyło Brery). Z dodatków chciałem koniecznie skórzaną tapicerkę (czasami wożę psa i welur ciężko wyczyścić z sierści), ksenony i blue&me. Cena była dla mnie nieosiągalna. I tu pojawiła się Giulietta.
    Jak pierwszy raz zobaczyłem reklamę zupełnie mi się nie spodobał nowy przód. Żal było, że Alfa zrezygnowała ze swoich unikatowych reflektorów i upodobniła się do innych aut. Nie byłem zbyt przekonany ale pojechałem na jazdę próbną.
    Auto jeździło rewelacyjnie (1,4 MAir 170KM). Na żywo samochód prezentuje się ZNACZNIE lepiej niż na zdjęciach. Wydaje mi się, że jasny kolor uwydatnia przetłoczenia na karoserii i powoduje, że auto wygląda świetnie.
    Reflektory nie są takie banalne, jak się początkowo wydaje. Mają bardzo wysmakowany kształt a skośnie świecące LEDy nadają nieco agresywnego wyglądu, wiem, kwestia gustu ale uważam, że w realu na ulicy przód auta naprawdę może się podobać nawet zapalonym miłośnikom potrójnych reflektorów. Tył auta jest przepiękny. Zamówiłem wersję distinctive 1,4 MAIR 170KM, białą z czerwoną skórą, panoramicznym dachem, pakietem sport2, felgami 18" 8c i czerwonymi zaciskami hamulców. Cena wyszła jak za podstawową 159. Uważam, że w takim zestawieniu Julka daje radę, wygląda i jeździ rewelacyjnie. Podsumowując: Brera pozostała w sferze marzeń, 159 była za droga, Giulietta była w sam raz. Patrząc na to auto mogę powiedzieć jedno - w odpowiedniej konfiguracji efekt "mumina" nie występuje.

  6. #56
    CorsoComo
    Gość

    Domyślnie

    Miałem okazję przejechać sie Giulietta z twoim silnikiem - również białą. W Brerce faktycznei miejsca z tyłu jest bardzo mało...ja do wysokich nie należę a mój 18 miesięczny syn ledwo miesci nogi po zamotowaniu fotelika Myślę, że za jakieś 16 lat doceni fakt jakim kosztem odbywały się te niewygody Ja posiadając 147 ke ktora jeździ żona pod koniec br zamienienie na Giuliettę a więc dokonałem słusznego - jakże pieknego zarazem - wyboru... Koleżanki i koledzy - Brera uwodzi mnie codziennie

  7. #57
    kgv166
    Gość

    Domyślnie

    No to będziesz miał super zestawienie - Giulietta i Brera - 2 piękne auta, tylko pozazdrościć. Powiedz, jak oceniasz właściwości jezdne obu tych aut, tzn czy są duże różnice w prowadzeniu?
    W sylwetce Brery stylistycznie nie gra mi tylko jeden szczegół: jak się patrzy centralnie z boku pod 90 stopni to tylny zwis jest za długi jak na mój gust. Jak ogląda się zdjęcia Brery to bardzo rzadko są robione właśnie z boku - zazwyczaj pod kątem i tego miejsca nie widać.
    To nic, trzeba będzie się przyzwyczaić bo sądzę, że kiedyś i tak będzie stała w moim garażu. Teraz rolę dwumiejscowego auta pełni u mnie SLK z 96 roku i niestety nie jest to ten rząd wielkości jeżeli chodzi o cenę - nie da się zamienić.

  8. #58
    Kowalski
    Gość

    Domyślnie

    Pięknie opisane auta i pięknie opisana Jula... choć z tym cudnym tyłem to bym sie tak nie napalał: niemal identycznie wygląda astra IV z tyłu... ale OK) co do bocznej linii 159, ona taka własnie ma być: to auto genialne z przodu (jak widzisz ją we wstecznym, zaczynasz sie bać...) genialne z tyłu (te zmrużone swiatła jak oczy lamparta nocą) a z boku własnie...klasyczna, bez udziwnien, ponadczasowa i ... optycznie lekka. To niesamowite, jak tak cięzkie, póltoratonowe auto, a wygląda jakby było dwa razy lżejsze choćby od avensis czy nawet accorda... Prawda?

    Mody mijają, klasyczne piękno jest trwałe, ponadczasowe. Dotyczy to sztuki, mody ale też i motoryzacji. Dlatego 159 taka własnie powinna być.

  9. #59
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał kgv166 Zobacz post
    W sylwetce Brery stylistycznie nie gra mi tylko jeden szczegół: jak się patrzy centralnie z boku pod 90 stopni to tylny zwis jest za długi jak na mój gust. Jak ogląda się zdjęcia Brery to bardzo rzadko są robione właśnie z boku - zazwyczaj pod kątem i tego miejsca nie widać.
    Oj tam, oj tam... W każdym aucie znajdzie się coś co można by było poprawić - tylko po co? Myślę, że to szukanie dziury w całym

    Cytat Napisał kgv166 Zobacz post
    To nic, trzeba będzie się przyzwyczaić
    I to jest prawidłowe myślenie


  10. #60
    CorsoComo
    Gość

    Domyślnie

    jeśli chodzi o różnice w prowadzeniu Brery i Giulietty to jest zasadnicza - dla Brery + za dobrą skrzynię + dodatkowy plus za fakt jazdy Brerą. Giulietta zyskuje dzięki zawieszeniu na polskich drogach + DNA. Brera jak to usportowione coupe jest bardzo twarda. A co do wyglądu i patrzenia pod danym kątem...Kto dziś przygląda się fragmentowi ALfy 33 Tipo Stradale, Ferrari 250 GTO, Lamborghini Miura ?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Giulietta vs Brera
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-11-2015, 00:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory