W dziale "zrób to sam" jest dokładnie opisane w kilku tematach. Jeden z nich masz tu: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._9_jtd_8v.html
W dziale "zrób to sam" jest dokładnie opisane w kilku tematach. Jeden z nich masz tu: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._9_jtd_8v.html
ok EGR wyczyszczony i po składany wraz z zaślepieniem nie byłem pewien gdzie ono ma dokładnie byś wiec go dałem w miejscu pokazanym na foto. po poskładaniu wszystkiego był czas na test w FES i z niego też dodaje foto. to były dane na zimnym silniku po zagrzaniu się dawka spadła do 3,50 - 3,70mg/i
dziś wpadłem na pewną nieprawidłowość u mojej kochanej mianowicie numery mojego przepływomierza ( jest on zamontowany ) to 0281 002 308 z tego co zobaczyłem na stronie Boscha to do Stilo 1.9 a powinienem mieć 0280 218 120 według Boscha wiec moje pytanko mogę mieć ten co mam ????
Mieć 147 powodów aby codziennie mówić Jej jak bardzo się Ją kocha
Najpierw napisz jaki masz silnik
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
mój błąd przepraszam1.9 JTD 115KM 8V
Mieć 147 powodów aby codziennie mówić Jej jak bardzo się Ją kocha
Powinien być założony: 0280218120
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
wiem ten byłby prawidłowy a powiedz czy ten co mam może wpływać jakoś niekorzystnie albo coś koło tego ??
Mieć 147 powodów aby codziennie mówić Jej jak bardzo się Ją kocha
Ten co masz po prostu nie nadaje się do twojego silnika - to że silnik pracuje o niczym nie świadczy, równie dobrze mógłbys go odpiąć
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Miałem zamontowany dokładnie ten sam przepływomierz od Stilo, przy całkowicie zaślepionym EGR, FES pokazywał mi zbyt małą ilość powietrza dostarczoną do silnika /AIR INTAKE/, nawet mechanik ASO na zlocie ogólnopolskim we Wrocławiu po podłączeniu do kompa mówił mi że coś jest nie tak. zachęcony tym faktem i wizją, że po kupnie przepływki dedykowanej do Alfy powinna mi wzrosnąć jeszcze moc i spalanie spaść, kupiłem oryginał Bosch'a do mojego silnika i... nic to nie dało a pieniądze wyrzucone w błotożadnej różnicy nie odczuwam a odczyt z ilością dostarczonego powietrza nadal taki sam, za niski. tyle że jakiś czas potem wyczytałem tu na forum, że przy całkowicie zaślepionym EGR ten odczyt zawsze będzie przekłamany i jedynym rozwiązaniem jest wycięcie EGR z programu silnika. Wniosek mam zatem jeden - niepotrzebnie wymieniałem przepływomierz bo ten od Stilo pracuje tak samo dobrze jak ten od Alfy, to w zasadzie praktycznie te same silniki. Nawet ten mechanik z ASO mi mówił, że wg jego wiedzy przepływki od Stilo 1.9 był montowane w niektórych modelach Alf.
Poza tym półtora roku temu byłem na hamowni i z tą przepływką od Stilo wykres dał mi wyniki.. ponad serię bo moc mi wyszła 120KM więc kto wie czy nawet nie lepiej na niej śmigać![]()
czyli ustalmy fakty przepływkę mam złą bo nie dedykowana dokładnie do mojej Ali ale wnioskując nie jestem narażony na jakieś awarie czy inne nieprawidłowości bo na tą chwilkę nie bardzo bym chciał wywalać 400 zł za przepływomierz i jeszcze robociznę , z tego co wiem to śmigam na niej już ponad rok i nie zauważyłem niczego niepokojącego
Mieć 147 powodów aby codziennie mówić Jej jak bardzo się Ją kocha