Strona 5 z 46 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #41
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Wracając do głównego wątku drift-r wybrałeś już coś?
    Niestety podczas ostatniej wizyty w ASO okazało się, że czeka mnie wymiana kilku elementów zawieszenia więc będę wymieniał wahacze górne i dolne, łączniki stabilizatora, drążki z tyłu, tuleje i z tego powodu na zawieszenie (amortyzatory + sprężyny) nie pozostanie zbyt wiele funduszy dlatego pewnie zdecyduję się na opcję budżetową czyli MTS Technik oraz felgi 17" oryginalne alfy z oponami 215/45.

    Wszystko to zawdzięczam naszym drogom w super stanie. Trzeba będzie wyszkolić wzrok w poszukiwaniu dziur oraz zrobić coś na kształt notatek z rajdów z opisami gdzie da się przejechać a gdzie nie.

  2. #42
    Użytkownik Znawca Avatar marshall
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    śląsk kręcę się tu i tam
    Auto
    jakieś alfy
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    drift-r bedzie gwint auto bedzie szybciej reagowac haha wiec sie ominie pare dziur
    Zaczęło się niewinnie od pięknej 147 po 30sztuce tej marki stwierdzam że virus Alfa działa
    Aktual:
    AR 166FL 3.0 v6
    AR GT
    AR 166FL 2.4jtd 20v
    Zastava 750

  3. #43
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał marshall Zobacz post
    drift-r bedzie gwint auto bedzie szybciej reagowac haha wiec sie ominie pare dziur
    Na tą szybszą reakcję właśnie liczę . A tak na poważnie to od kilku miesięcy gdy posiadam swój pierwszy samochód próbuję nauczyć się omijania dziur ale co jakiś czas na drodze staje mi nowa, zalana wodą, zaprószona śniegiem itp której nijak nie da się zauważyć. A ostatnio żeby było śmieszniej wpadłem w dziurę dwoma kołami co świadczy o jej wielkości...


    Co do gwintu to go nie będzie głównie ze względu na to, że chyba wszystkie dają obniżenie -25 do -50 i niżej a dla mnie niżej niż -30 jest już zbędne gdyż nie chcę co chwilę wymieniać zderzaka. No chyba że znajdę jakiś gwint umożliwiający regulację od 0 do -50, są takie?

  4. #44
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    A ja mam taki oto dylemat - Eibach'y czy Jamex'y? ma ktoś doświadczenie w porównaniu?
    Pierwotnie planowałem również przy okazji wymianę amorów na sportowe ale... no właśnie, z kilku powodów jednak póki co planuję wymianę tylko sprężyn na seryjnych amorach. Wiem wiem, zaraz mnie tu wszyscy wyklną za tą decyzję ale.. raz, że konsultowałem się z kilkoma osobami, które też mają obniżone Alfy na seryjnych amorach i nikt z grubsza nie narzekał a dwa, że Alfą jeżdżę raczej weekendowo, rocznie nie więcej jak 8 tyś km więc plan mam taki że sportowe amory zakupie dopiero na przyszły sezon, tym bardziej że spory to wydatek.

    I tu właśnie pytanie - które sprężyny będą się bardziej nadawały? Wymiana głównie ze względów estetycznych ale zależy mi również na tym by jednak amortyzator tak bardzo nie ucierpiał. Dziś byłem na przeglądzie i wszędzie mam sprawność w granicach 70% więc z rok chcę na nich przejeździć jeszcze. Z tego co czytam w innych tematach za Jamex'ami przemawia komfort i fakt że mógłbym sobie pozwolić na zakup nowych bo budżet na springi mam tak do 350zł /bo oprócz tego jeszcze parę innych rzeczy będę robił na wiosnę/. Natomiast na minus jest fakt, że obniżają z tego co czytam aż o 40mm a to chyba wiąże się z tym, że amortyzator będzie bardziej obciążony względem Eibach'ów, które obniżają tylko o 30mm, tak? Na rzecz Eibach'ów natomiast przemawia opinia i jakość oraz cena bo te można już dostać za około 250zł ale fakt, używki. Tu też dylemat - lepsze nowe Jamex'y czy używane powiedzmy rok, Eibach'y?
    Poza tym wśród Jamex'ów nie ma rozróżnienia na diesla i benzynę a Eibach'y jednak mają wybór co mogłoby świadczy o jakości bo robią sprężyny pod konkretny silnik, a to przecież ma znaczenie.
    Także chciałbym się Was poradzić na co zdecydowalibyście się na moim miejscu. Priorytetem jest utrzymanie seryjnych amorów w jak najlepszej kondycji przy jednoczesnej poprawie wizualnej bo jak widzę te prześwity to mnieee ... ... .. no nie powiem co

    a może jeszcze jakaś inna firma?

    PS> drift-r ale mamy podobne avatary hehehe.. różnią się tylko układem logo AR, parę dni temu zmieniałem nawet nie wiedziałem że ktoś też takiego podobnego avatara już ma
    Ostatnio edytowane przez flatbeet ; 24-01-2011 o 20:14

  5. #45
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    PS> drift-r ale mamy podobne avatary hehehe.. różnią się tylko układem logo AR, parę dni temu zmieniałem nawet nie wiedziałem że ktoś też takiego podobnego avatara już ma
    No ba, już myślałem że napisałem komentarz pod swoim . Ja mam takiego odkąd się tu pojawiłem czyli od kiedy mam swoją alfę, czyli od niedawna .

    Co do amortyzatorów to przy obniżeniu o 40mm z rok może wytrzymają bo będą zdecydowanie szybciej się zużywały. Aczkolwiek nie wiem czy to dobry pomysł. Ja zdecydowałem się na całość (amortyzatory + sprężyny) i mam nadzieje ze się sprawdzi.

  6. #46
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Co do amortyzatorów to przy obniżeniu o 40mm z rok może wytrzymają bo będą zdecydowanie szybciej się zużywały. Aczkolwiek nie wiem czy to dobry pomysł. Ja zdecydowałem się na całość (amortyzatory + sprężyny) i mam nadzieje ze się sprawdzi.
    tyle że ja właśnie póki co bardziej skłaniam się ku Eibach'om, które obniżają o 30mm, obniżenie o 40mm samo w sobie może mi się już nawet nie podobać bo ja chce mieć tak by odległość między oponą a nadkolem była w każdym miejscu mniej więcej taka sama a boje się że jak wrzucę -40mm, tym bardziej na seryjne amory, to auto mi za bardzo oklapnie i jeszcze zacznie coś tam obcierać bo opony letnie mam 225/45/R17.. ale to tylko moje przypuszczeni i właśnie w tej sprawie chciałbym się poradzić Was

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar marshall
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    śląsk kręcę się tu i tam
    Auto
    jakieś alfy
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    drift-r sa zawieszenia np obnizajace od 20-60 naprawde polecam gwinta bo wrzucisz sprezyny a i tak za chwile wrzucisz gwinta
    Zaczęło się niewinnie od pięknej 147 po 30sztuce tej marki stwierdzam że virus Alfa działa
    Aktual:
    AR 166FL 3.0 v6
    AR GT
    AR 166FL 2.4jtd 20v
    Zastava 750

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał marshall Zobacz post
    drift-r sa zawieszenia np obnizajace od 20-60 naprawde polecam gwinta bo wrzucisz sprezyny a i tak za chwile wrzucisz gwinta
    A możesz mi podesłać jakiegoś linka do takiego zawieszenia?

  9. #49
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    W poprzednim aucie miałem jemex'a + seryjne amortyzatory i powiedziałem sobie, że ostatni raz odstawiłem taką rzeźbę już bym wolał najtańszy KIT kupić, który można dorwać w okolicach 1Kzł...

    Co do gwintu sam się nad nim zastanawiam ale tylko dlatego, że przy tańszych kitach nie wiadomo ile auto usiądzie. Taki weźmy na to MTS ma dwie wersje -30 i -45 i cholera wie co wybrać bo żaden sprzedawca tego wynalazku nie był mi w stanie podać jak się ma obniżenie deklarowane do faktycznego. -45 było by w sam raz ale usiądzie niżej i przy feldze 18x8 może być nieciekawie, kupie natomiast -30 usiądzie tyle ile deklaurje producent i będzie piał za wysoko...

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar marshall
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    śląsk kręcę się tu i tam
    Auto
    jakieś alfy
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    W poprzednim aucie miałem jemex'a + seryjne amortyzatory i powiedziałem sobie, że ostatni raz odstawiłem taką rzeźbę już bym wolał najtańszy KIT kupić, który można dorwać w okolicach 1Kzł...

    Co do gwintu sam się nad nim zastanawiam ale tylko dlatego, że przy tańszych kitach nie wiadomo ile auto usiądzie. Taki weźmy na to MTS ma dwie wersje -30 i -45 i cholera wie co wybrać bo żaden sprzedawca tego wynalazku nie był mi w stanie podać jak się ma obniżenie deklarowane do faktycznego. -45 było by w sam raz ale usiądzie niżej i przy feldze 18x8 może być nieciekawie, kupie natomiast -30 usiądzie tyle ile deklaurje producent i będzie piał za wysoko...
    dokładnie zmienisz felgi na inne to zawsze mozna sobie ustawic zawias na inny a najwiekszy + tego ze wrzucasz zimówki to nie musisz zawieszenia wymieniać tylko sobie gwintem pokrecisz
    Zaczęło się niewinnie od pięknej 147 po 30sztuce tej marki stwierdzam że virus Alfa działa
    Aktual:
    AR 166FL 3.0 v6
    AR GT
    AR 166FL 2.4jtd 20v
    Zastava 750

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory