Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: POMOCY "servis" się poddał się poddał

  1. #1
    sypa2000
    Gość

    Domyślnie POMOCY "servis" się poddał się poddał

    Witam,
    moja 159 jtdm nie odpaliła. Po włożenia kluczyka kontrolki sie zapalały i gasły, blokada kluczyka przestała działać, po wciśnieciu "start" nic się nie działo (kontrolki łapały na chwilkę i gasły). Swiatłą, radio działały normalnie. Na serwisie wymienili: system kluczyka, elektroniczną blokadę kierownicy, czujniki położenia pedałów sprzęgła i hamulca, wiązki elektr... i ciągle nic. Jeżeli macie jakiś pomysł to proszę o pomoc. Mechanicy wydaje się że znają włoskie auta, ale już kończą im się pomysły i możliwości.

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    XJ
    Postów
    155

    Domyślnie

    Czy są jakieś komunikaty, jeśli tak to jakie (opisz dokładnie)?
    Czy jak wkładasz kluczyk to słychać ruch blokady kierownicy?

    Ostatnio edytowane przez axel40 ; 28-01-2011 o 08:18
    ___________________________
    (_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
    JESTEŚ SERCA BICIEM

  3. #3
    ViP Maniak resoraków Avatar Mariusz AutoDS
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Mińsk Maz.
    Auto
    147 1.9 , 159 SW 2.4, Fiat x1/9
    Postów
    884

    Domyślnie

    Ja bym zaczął od weryfikacji masy.. Gdy kilka elementów elektryki / elektroniki wariuje, często powodem jest problem z masą..
    pozdrawiam, Mariusz / AutoDS Team Poland / Alfa 147 1,9 JTD GTA-look, Alfa 159 SW 2,4 JTDm, Fiat X1/9

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    U mnie po małym grzebaniu w procesorze bodykomputera efekt był bardzo podobny. Osiowanie proxy załatwiło sprawę.
    iCAtronic - Elektronika samochodowa.
    Odczytywanie Mastercode z Navi Connect+, bezpieczna aktualizacja oprogramowania oraz naprawa nawigacji po nieudanej aktualizacji.
    http://www.icatronic.pl

  5. #5
    sypa2000
    Gość

    Domyślnie

    Czy są jakieś komunikaty, jeśli tak to jakie (opisz dokładnie)?
    Czy jak wkładasz kluczyk to słychać ruch blokady kierownicy?

    brak jakichkolwiek komunikatów, wogóle to kontrolki zapalają osię tylko na ułamek sekundy, na początku blokowało kluczyk, a później przestał wogóle reagować na wkładanie i wyjmowanie kluczyka. Blokada kierownicy nie działała.

    ---------- Post dodany o godzinie 11:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:44 ----------

    U mnie po małym grzebaniu w procesorze bodykomputera efekt był bardzo podobny. Osiowanie proxy załatwiło sprawę.

    Szczerze... nie wiem o czym piszesz (laik ze mnie), natomiast fachmany nic nie mogą wykryć

    ---------- Post dodany o godzinie 11:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:46 ----------

    Ja bym zaczął od weryfikacji masy.. Gdy kilka elementów elektryki / elektroniki wariuje, często powodem jest problem z masą.

    Podrzucę ten pomysł warsztatowi, ale nie było żadnych oznak wcześniej.

  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    XJ
    Postów
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał sypa2000 Zobacz post
    Czy są jakieś komunikaty, jeśli tak to jakie (opisz dokładnie)?
    Czy jak wkładasz kluczyk to słychać ruch blokady kierownicy?

    brak jakichkolwiek komunikatów, wogóle to kontrolki zapalają osię tylko na ułamek sekundy, na początku blokowało kluczyk, a później przestał wogóle reagować na wkładanie i wyjmowanie kluczyka. Blokada kierownicy nie działała.

    ---------- Post dodany o godzinie 11:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:44 ----------

    U mnie po małym grzebaniu w procesorze bodykomputera efekt był bardzo podobny. Osiowanie proxy załatwiło sprawę.

    Szczerze... nie wiem o czym piszesz (laik ze mnie), natomiast fachmany nic nie mogą wykryć

    ---------- Post dodany o godzinie 11:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:46 ----------

    Ja bym zaczął od weryfikacji masy.. Gdy kilka elementów elektryki / elektroniki wariuje, często powodem jest problem z masą.

    Podrzucę ten pomysł warsztatowi, ale nie było żadnych oznak wcześniej.
    rozumiem że to wszystko dzieje sie po włożeniu kluczyka ale bez naciśniecia przycisku start/stop?
    ___________________________
    (_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
    JESTEŚ SERCA BICIEM

  7. #7
    sypa2000
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał axel40 Zobacz post
    rozumiem że to wszystko dzieje sie po włożeniu kluczyka ale bez naciśniecia przycisku start/stop?
    tak, jak wciskam start/stop to nic się nie mdzieje

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    XJ
    Postów
    155

    Domyślnie

    ale czy wszystko gasnie jak nacisniesz czy zaraz po wlozeniu samego kluczyka?
    ___________________________
    (_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
    JESTEŚ SERCA BICIEM

  9. #9
    Użytkownik Ogier Avatar Lukasz78
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    BMW 520d/177KM LCI 2008
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał sypa2000 Zobacz post
    Witam,
    moja 159 jtdm nie odpaliła. Po włożenia kluczyka kontrolki sie zapalały i gasły, blokada kluczyka przestała działać, po wciśnieciu "start" nic się nie działo (kontrolki łapały na chwilkę i gasły). Swiatłą, radio działały normalnie. Na serwisie wymienili: system kluczyka, elektroniczną blokadę kierownicy, czujniki położenia pedałów sprzęgła i hamulca, wiązki elektr... i ciągle nic. Jeżeli macie jakiś pomysł to proszę o pomoc. Mechanicy wydaje się że znają włoskie auta, ale już kończą im się pomysły i możliwości.
    Czy po wymianach urządzeń:system kluczyka, blokada zrobili procedurę PROXY ALIGNEMENT na examinerze?Urządzenia te stanowią element sieci CAN,po wymianie muszą być skojarzone na nowi z body.Zrób jak zaleca INTELL aczkolwiek trop MARIO też wydaje się bardzo prawdopodobny.Nie chodzi tylko o masę na nadwoziu ale głównie pod dechą, jest tam przynajmniej 5 punktów masy.Może banalne ale sprawdź sam dokładnie, bezpieczniki oraz przekaźniki, szczególnie te które załączają się po włożeniu kluczyka.Sprawdź również akumulator, poczyść końcówki, skrajnie spróbuj wymienić akumulator albo zasilić się z innego auta, a potem daj znać jak efekty.Możesz też mieć zwarcie od urządzeń które podłączane są w momencie załączenia kluczka (tzw. za stacyjką) -sprawdź prąd pobierany przez urządzenia po włączeniu kluczyka w stacyjkę najlepiej miernikiem cęgowym.Prąd zaraz po podłączeniu urządzeń, kalibracji klapek dmuchawy powinien się ustabilizować i z kilku Amper spaść do poziomu 0,5-1Amp wszystko zależy od tego czy włączysz silnik dmuchwy czy też nie.Obserwuj co się dzieje po włączeniu dmuchawy.
    Ostatnio edytowane przez Lukasz78 ; 28-01-2011 o 18:33

  10. #10
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    XJ
    Postów
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał sypa2000 Zobacz post
    Witam,
    moja 159 jtdm nie odpaliła. Po włożenia kluczyka kontrolki sie zapalały i gasły, blokada kluczyka przestała działać, po wciśnieciu "start" nic się nie działo (kontrolki łapały na chwilkę i gasły). Swiatłą, radio działały normalnie. Na serwisie wymienili: system kluczyka, elektroniczną blokadę kierownicy, czujniki położenia pedałów sprzęgła i hamulca, wiązki elektr... i ciągle nic. Jeżeli macie jakiś pomysł to proszę o pomoc. Mechanicy wydaje się że znają włoskie auta, ale już kończą im się pomysły i możliwości.
    Cytat Napisał sypa2000 Zobacz post
    Czy są jakieś komunikaty, jeśli tak to jakie (opisz dokładnie)?
    Czy jak wkładasz kluczyk to słychać ruch blokady kierownicy?

    brak jakichkolwiek komunikatów, wogóle to kontrolki zapalają osię tylko na ułamek sekundy, na początku blokowało kluczyk, a później przestał wogóle reagować na wkładanie i wyjmowanie kluczyka. Blokada kierownicy nie działała.

    ---------- Post dodany o godzinie 11:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:44 ----------

    U mnie po małym grzebaniu w procesorze bodykomputera efekt był bardzo podobny. Osiowanie proxy załatwiło sprawę.

    Szczerze... nie wiem o czym piszesz (laik ze mnie), natomiast fachmany nic nie mogą wykryć

    ---------- Post dodany o godzinie 11:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:46 ----------

    Ja bym zaczął od weryfikacji masy.. Gdy kilka elementów elektryki / elektroniki wariuje, często powodem jest problem z masą.

    Podrzucę ten pomysł warsztatowi, ale nie było żadnych oznak wcześniej.
    Czytałeś ten mój temat http://www.forum.alfaholicy.org/159_...nne_bledy.html

    Pogadaj z nimi http://www.kocar.com.pl/ u nich porady zaciagają ASO FIAT/ALFA jak byłem u nich trzy lata temu to na dowód tego właściciel pokazywał mi paczki przysyłane z ASO m in. z warszawskiego CARSERVIS. Polecam współpracę z nim w kwestii elektroniki FIAT/ALFA, korzystałem z usług i byłem zadowolony. Z tego co wiem jeśli bedzie potzreba dostarczenia im body lub centralki jest to rozwiązywane za pośrednictwem kuriera.
    Ostatnio edytowane przez axel40 ; 29-01-2011 o 07:56
    ___________________________
    (_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
    JESTEŚ SERCA BICIEM

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 14-04-2015, 12:04
  2. [146] zapach "zgniłego jaja" w aucie i z wydecchu. pomocy ?
    Utworzone przez saydor23 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-12-2012, 09:17
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 18:33
  4. [146] Pomocy, którą "nową" alfę wybrać.
    Utworzone przez mnemesis w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-08-2009, 19:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory