1.Gdzie znajduje się czujnik od temperatury silnika i oleju????Wymieniali mi sprzęgło i widocznie...coś zapomnieli...
2.Na gazie jeżdzi ok. a na paliwie szarpie silnikiem, chodzi nierówno tak jak by na wszystkich świecach nie palił....
1.Gdzie znajduje się czujnik od temperatury silnika i oleju????Wymieniali mi sprzęgło i widocznie...coś zapomnieli...
2.Na gazie jeżdzi ok. a na paliwie szarpie silnikiem, chodzi nierówno tak jak by na wszystkich świecach nie palił....
Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 30-01-2011 o 10:59
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
2. wycodzi jakby szła nie taka dawka paliwa, skoro na gazie ok, czas przejrzec elementy odpowiedzialene za chodzenie na beznynie a nei zwiazane z paleniem na gazie np reg cisnienia paliwa zawor paliwowy, pompe paliwa w koncu wtryski![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
1. Silnika masz gdzieś w okolicy kolektora ssącego gdzieś koło bańki od ciśnienia oleju. A temperatury oleju to masz z tego co pamiętam w podstawie filtra oleju lub w ten okolicy.
jeszcze jedno...jak wygląda sprawa z obrotami na biegu jałowym???? u mnie jest to 500-600 obr/m czy nie powinno być coś w okolicach 800-900????
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Ostatnio edytowane przez sikor155 ; 30-01-2011 o 01:52
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V
Ja tak miałem to padła mi przepływka od lpg. Zmieniłem na inna i obroty sie podniosły.
musisz zdjac klemy z akumulatora i zlaczyc...po minucie przekrec kluczyk i i poczekaj z 5 min.potem zaloz klemy i odpal auto bez dodawania gazu i niech tak pochodzi az sie dmuchawa wlaczy.potem go zgas i zapal i przejedz sie kilka km.jezeli nie pomoze to wtedy trzeba szukac innych przyczyn.tez tak mialem jak Ty..wymienialem przewody zaplonowe przeplywomierz itd..a pomoglo zdjecie klem dopiero...
Wolne obroty 790-860.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest