Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Czujniki temperatury silnika i oleju

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie Czujniki temperatury silnika i oleju

    1.Gdzie znajduje się czujnik od temperatury silnika i oleju????Wymieniali mi sprzęgło i widocznie...coś zapomnieli...
    2.Na gazie jeżdzi ok. a na paliwie szarpie silnikiem, chodzi nierówno tak jak by na wszystkich świecach nie palił....
    Ostatnio edytowane przez fiergloo ; 30-01-2011 o 10:59
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  2. #2
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    2. wycodzi jakby szła nie taka dawka paliwa, skoro na gazie ok, czas przejrzec elementy odpowiedzialene za chodzenie na beznynie a nei zwiazane z paleniem na gazie np reg cisnienia paliwa zawor paliwowy, pompe paliwa w koncu wtryski
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #3
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    1. Silnika masz gdzieś w okolicy kolektora ssącego gdzieś koło bańki od ciśnienia oleju. A temperatury oleju to masz z tego co pamiętam w podstawie filtra oleju lub w ten okolicy.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    jeszcze jedno...jak wygląda sprawa z obrotami na biegu jałowym???? u mnie jest to 500-600 obr/m czy nie powinno być coś w okolicach 800-900????
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    jeszcze jedno...jak wygląda sprawa z obrotami na biegu jałowym???? u mnie jest to 500-600 obr/m czy nie powinno być coś w okolicach 800-900????
    u mnie na jałowym to 900 obr.
    Miałem kiedyś takie same objawy jak u ciebie .
    Jakby co możesz do mnie podjechać to poszukamy przyczyny.
    Ostatnio edytowane przez sikor155 ; 30-01-2011 o 01:52
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  6. #6
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Ja tak miałem to padła mi przepływka od lpg. Zmieniłem na inna i obroty sie podniosły.

  7. #7
    errorbrra
    Gość

    Domyślnie

    musisz zdjac klemy z akumulatora i zlaczyc...po minucie przekrec kluczyk i i poczekaj z 5 min.potem zaloz klemy i odpal auto bez dodawania gazu i niech tak pochodzi az sie dmuchawa wlaczy.potem go zgas i zapal i przejedz sie kilka km.jezeli nie pomoze to wtedy trzeba szukac innych przyczyn.tez tak mialem jak Ty..wymienialem przewody zaplonowe przeplywomierz itd..a pomoglo zdjecie klem dopiero...

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Wolne obroty 790-860.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał errorbrra Zobacz post
    musisz zdjac klemy z akumulatora i zlaczyc...po minucie przekrec kluczyk i i poczekaj z 5 min.potem zaloz klemy i odpal auto bez dodawania gazu i niech tak pochodzi az sie dmuchawa wlaczy.potem go zgas i zapal i przejedz sie kilka km.jezeli nie pomoze to wtedy trzeba szukac innych przyczyn.tez tak mialem jak Ty..wymienialem przewody zaplonowe przeplywomierz itd..a pomoglo zdjecie klem dopiero...
    mi to pomogło jak kiedyś ar skakała mi na obrotach(do 2,500) na jałowym
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    Cytat Napisał amigas Zobacz post
    2. wycodzi jakby szła nie taka dawka paliwa, skoro na gazie ok, czas przejrzec elementy odpowiedzialene za chodzenie na beznynie a nei zwiazane z paleniem na gazie np reg cisnienia paliwa zawor paliwowy, pompe paliwa w koncu wtryski


    Usterka zlokalizowana......w gąszczu kabli znalazłem jedną wtyczkę nie podłączoną........od listwy wtryskowej.... jak to się stało nie mam pojecia.

    Z paliwkiem jest ok.

    P.S. Bede potrzebował:
    Łożyska tył
    Sprężyny tył
    wachacze przód
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

Podobne wątki

  1. [159] 1.8 mpi czujnik temperatury oleju. Nie pokazuje temperatury silnika.
    Utworzone przez Stepaniuk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-12-2024, 11:41
  2. Gdzie znajdują się czujniki temperatury w 2.5 V6?
    Utworzone przez tryme w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 11-08-2015, 07:02
  3. [155] Czujniki ciśnienia, temperatury oleju
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-09-2012, 19:39
  4. jak zmostkowac czujniki temperatury?
    Utworzone przez stanicha851 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-06-2010, 17:09
  5. [166] 2.4 jtd czujniki temperatury płynu chłodzącego
    Utworzone przez darino23 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-12-2008, 18:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory