W końcu kto pyta nie błądzi.
W końcu kto pyta nie błądzi.
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Silnik zasilany LPG jest zdecydowanie bardziej wrażliwy na jakiekolwiek problemu w układzie zapłonowym. Niejednokrotnie bywa tak, że na Pb silnik pracuje równo, a po przełączeniu na LPG szarpie i przyczyną takiego problemu może właśnie być uszkodzona, bądź mocno zużyta świeca, czy przebicie na PWN albo na cewkach.
Pozdrawiam.
- Rafał
Ta pierwsza z lewej fajka jest najbliżej wlewu oleju, ich osłony wykonane są z gumy, która jest bardzo nieodporna na olej. Czasem pod czas jego dolewania coś się nachlapie, rozleje i właśnie wcieka do pierwszego gniazda świecy, uszkadzając gumową osłonę, co może być przyczyną tego, że jest ona luźno.
Najlepiej będzie jeśli odkręcisz i zobaczysz co tam się dzieje, znane są przypadki kiedy dwie pierwsze świece (duża i mała) wręcz pływają w oleju, a mimo to Alfa jakoś jeszcze jeździła
Pozdrawiam.
- Rafał
Najlepiej miękkim chłonnym ręcznikiem jednorazowym, albo chłonną szmatką na cienkim śrubokręcie, by dotrzeć jak najgłębiej. Możesz też spróbować strzykawką z długą igłą o sporej średnicy (olej jest gęsty, więc przez cienką igłę go nie pociągnie). Jeśli będziesz wykręcał świece, to nie martw się, że kilka kropel oleju dostanie sie do cylindra, prawdę mówiąc i tak on się tam dostaje poprzez pierścienie, ważne by nie było tam jakichś opiłków, czy piasku.
Uważaj też na gumową osłonę fajnki, jeśli jest w oleju, to dosłownie może Ci się rozpaść w rękach...
Pozdrawiam.
- Rafał
W intercarsie za kpl 4 szt. zapłaciłem 112zł z dostawa do domu. Na allegro też znajdziesz w podobnej cenie
http://sklep.intercars.com.pl/
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo