Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: 1.9 M-jet VS 2.0 JTS + Sekwa który ma mniejszą awaryjność?

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Znam 2 użytkowników zagazowanych jts-ów, nie narzekają, nie wiem jakie mają instalację ale wraz z gazem spalana jest benzyna chyba żeby wtrysków nie zabić.
    Takiego jts-a nie kupisz za 10tys gdyż sama instalacja prawie tyle kosztuje.
    Celuj w jtd, choć za tą kasę na wielką bezawaryjność też bym nie liczył, ale różnie bywa.
    Obecnie polski STAG i DT system pracuja nad taka instalacja. Na razie skazani jestesmy na zagraniczne- bradzo drogie. Benzyny spala mnie wiecej tyle co na biegu jalowym wlasnie po to by sie wtryski nie zapiekly od PB. Kosz instalacji kolo 8 tys PLN dla silnika1.4 FSI (skoda fabia II). Zobaczymy co przyszlosc przyniesie z polskimi produktami- pamietam czasy gdy zwykla sekwencja kosztowala 5 kola a lepsza okolo 7.
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Podstawowa sprawa, to to, że za 10 kpln nie da się kupić dobrego JTSa, a już na pewno nie M-jeta.

    Pozdrawiam.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Oto i jest YETI którego nikt nie widział. Co prawda z instalacją Tartarini

    http://www.youtube.com/watch?v=RG0xOqoCeoQ

    Wszystko pięknie tylko ten JTS jest na wtrysku pośrednim LPG - żadna sztuka tak JTSa zagazować, tyle że będzie upośledzony jak dla mnie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #14
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Co do ceny. Uwierz że da się trafić wszystko. Zwłaszcza z reichu

    15-18L pb :> Ja mam 500zł + fuchy miesięcznie dla siebie więc odpada


    Więc obecnie zaczynam polowanie na gnojówkę.
    Dla mnie turbo może być padnięte, byle bym do siebie dojechał. Docelowa swap na coś mocniejszego ( Ale i słabszego od k09 )

    Dzięki wielkie za pomoc. Mam nadzieje że się spotkamy na zlocie... i zawieszenie nie zje mnie szybciej niż silnik.

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Każda benzynowa 4 cylindrówka ma zmienne fazy rozrządu czyli wariator,
    hmm nie było przypadkiem silników 1,6 bez wariatora??

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUKI83 Zobacz post
    hmm nie było przypadkiem silników 1,6 bez wariatora??
    W 147 tak. 1.6 105-konny.
    W 156 najsłabsza benzyna miała 120 koni 1.6 pojemności i wariator.

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    widziałem na allegro ogłoszenia o 105 -104 konnej alfie 156 1,6 silnik, i takie dziwne pokrywy silnika jakby z jakiegoś metalu nie jak w innych ts-ach plastikowe

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    to ten sam silnik ktory rozni sie tylko obudowa i wystepowal w zasadzie 156 w roczniku 97,98 pozniej plastikowa pokrywa a wczesniej w alfie 155 145 146 i on byl 120 konny i mial wariator
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał KornelPL Zobacz post
    Obecnie polski STAG i DT system pracuja nad taka instalacja. Na razie skazani jestesmy na zagraniczne- bradzo drogie. .
    Mamy już swoja polską instalacje. Ale czy do JTS? Nie jestem w tym biegły.

    http://kme.eu/news,news,29.html

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 22:06
  2. [GTV] GTV awaryjność
    Utworzone przez jakubjjj w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 31-03-2012, 18:20
  3. Awaryjność alfy 147
    Utworzone przez Peluspel w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-03-2010, 00:40
  4. Przepływomierz który jest który
    Utworzone przez HISZPAN w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-12-2009, 14:58
  5. [156] Awaryjność
    Utworzone przez sivy w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 21-09-2008, 14:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory