Jest gdzieś na forum, ale nie potrafię znaleźć. Wpisz w szukajkę "air xonditioner" i przejrzyj sobie.
Sporo było takich wątków, m.in. ten: http://www.forum.alfaholicy.org/166/..._wewnatrz.html
Jest gdzieś na forum, ale nie potrafię znaleźć. Wpisz w szukajkę "air xonditioner" i przejrzyj sobie.
Sporo było takich wątków, m.in. ten: http://www.forum.alfaholicy.org/166/..._wewnatrz.html
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Kolego a jak on sprawdził ten wentylator podłączył go na krótko czy czekał aż się sam załączy jak włączył klimę, bo ja też przerabiałem ten napis od klimy i nie musi on dotyczyć wcale wentylatora bo wentylator włącza się dopiero jak musi schłodzić czynnik a w takiej temperaturze jak teraz to na pewno się nie włączy.
@Marcin Szł-y: Nie zawsze konieczna jest od razu wymiana wentylatora. Jak bezpiecznik i przekaźnik będą OK, spróbuj poruszać wtyczką od wentylatora (znajduje się na podszybiu od strony pasażera), przeczyścić styki na wtyczce - czasem tam nie łączy.
U mnie akurat były upalone styki przy wentylatorze - konieczny był demontaż i naprawa wentylatora w serwisie elektrycznym (zapłaciłem 450zł za demontaż/montaż + 200 zł za regenerację styków). Cały ból polega na tym że ciężko jest się do niego dostać i trzeba rozbierać ściankę grodziową od silnika - chociaż na forum ktoś opisywał sposób dostania się do niego bez demontażu tej ścianki i rozszczelniania klimy. Czasem może być też przerwa w instalacji elektrycznej - najlepiej jak masz czas i miernik elektryczny - rozepnij wtyczkę od wentylatora i sprawdź miernikiem czy jest podawane napięcie zasilania i napięcie na przewodach sterujących (u brata była to właśnie upalona instalacja elektryczna, więc koszt naprawy był dużo niższy niż u mnie).
Kolego wallace wydaje mi się że w tym temacie chodzi o wentylator klimy,a nie nawiewu.
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...matyzacja.html tu jest sporo o klimie i o ilości wentylatorów.
Ja tez podejrzewam że mechanik miał na myśli wentylator znajdujący się na chłodnicy, na początek to trzeba (o ile działa w aucie nawiew) pojechać na examiner i z tego co się orientuję powinny wyskoczyć błędy co jest nie tak, bo na oślep to można co najwyżej wszystko po kolei wymieniać aż się trafi na sprawcę.
tam siedzi NTC 2.2kOhm...
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77