Skoro turbo po regeneracji to prawdopodobnie źle wyregulowana długość cięgna sterującego zmienną geometrią
Skoro turbo po regeneracji to prawdopodobnie źle wyregulowana długość cięgna sterującego zmienną geometrią
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
po odpiecu przepływki to samo. gdzie moge to wyregulowac? i gdzie w kolektorze znajduje sie ten czujnik cisnienia doladowania?
czujnik powinien znajdowac sie nz kolektorze ssacym od strony komory
a tak z innej beczki gdy mialen jtd marchewa sie zapalala przy walnietym czujniku tepm. oraz niesprawnym termostacie a komp tego nie odczytał powiem zeby bylo smieszniej jeden znawca kazał mi rozbierac potencjometr przyspieszenia
co komp to inne błedy lub taki znawca ========= loteria czy kompy moga tak mylic bledy ?????
wcisnę pytanie czy po wymianie czy regeneracji turbo jest po jakimś przebiegu zalecana regulacja![]()
Koledzy podepne sie pod temat!
Otoz ja od dluzszego czasu borykalem sie z marchewa ktora pojawiala sie przy jakis 3,5 tys. obr. ale problem sam znikl-tak mi sie tylko wydawalo...!Dzisiaj wracajac z pracy i wyprzedzajac inne auto nagle przy ok. 3tys.obr. poczulem nagly spadek mocy i zapalila sie marchewka,puscilem gaz i kontrolka zgasla,potem problem sie powtorzyl gdy chcialem sprawdzic co sie dzieje,jadac na 5 biegu,but w podloge i znowu marchewa,noga z gazu-marchewa zgasla (teraz nie odczulem takiego naglego spadku mocy)!Komp pokazuje blad czujnika doladowania,wymienilem czujnik bo akurat mialem drugi i bez zmian!Na co stawiacie,czyzby zapieczone lopatki turbiny?Od czego zaczac sprawdzanie co jest nie tak?
przeczytaj post od początku![]()
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard