Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: marchewka powyżej 3000 obr

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Skoro turbo po regeneracji to prawdopodobnie źle wyregulowana długość cięgna sterującego zmienną geometrią
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    17bobek
    Gość

    Domyślnie

    po odpiecu przepływki to samo. gdzie moge to wyregulowac? i gdzie w kolektorze znajduje sie ten czujnik cisnienia doladowania?

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Brzesko
    Auto
    Alfa Romeo 159 Ti JTD Alfa Romeo GT 1.9 JTD
    Postów
    337

    Domyślnie

    czujnik powinien znajdowac sie nz kolektorze ssacym od strony komory

    a tak z innej beczki gdy mialen jtd marchewa sie zapalala przy walnietym czujniku tepm. oraz niesprawnym termostacie a komp tego nie odczytał powiem zeby bylo smieszniej jeden znawca kazał mi rozbierac potencjometr przyspieszenia
    co komp to inne błedy lub taki znawca ========= loteria czy kompy moga tak mylic bledy ?????

  4. #14
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    wcisnę pytanie czy po wymianie czy regeneracji turbo jest po jakimś przebiegu zalecana regulacja

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Koledzy podepne sie pod temat!
    Otoz ja od dluzszego czasu borykalem sie z marchewa ktora pojawiala sie przy jakis 3,5 tys. obr. ale problem sam znikl-tak mi sie tylko wydawalo...!Dzisiaj wracajac z pracy i wyprzedzajac inne auto nagle przy ok. 3tys.obr. poczulem nagly spadek mocy i zapalila sie marchewka,puscilem gaz i kontrolka zgasla,potem problem sie powtorzyl gdy chcialem sprawdzic co sie dzieje,jadac na 5 biegu,but w podloge i znowu marchewa,noga z gazu-marchewa zgasla (teraz nie odczulem takiego naglego spadku mocy)!Komp pokazuje blad czujnika doladowania,wymienilem czujnik bo akurat mialem drugi i bez zmian!Na co stawiacie,czyzby zapieczone lopatki turbiny?Od czego zaczac sprawdzanie co jest nie tak?

  6. #16
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    przeczytaj post od początku

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał danloo23 Zobacz post
    Na co stawiacie,czyzby zapieczone lopatki turbiny?Od czego zaczac sprawdzanie co jest nie tak?
    wężyk podający ciśnienie do gruchy , grucha w jakim jest stanie , na końcu czyszczenie turbiny
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. 1.8 TS Głośna praca silnika powyżej 3000 obrotów
    Utworzone przez RedMax w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-04-2012, 08:55
  2. Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 20-04-2011, 14:18
  3. Silnik waryjuje powyżej 3000 obrotów
    Utworzone przez eclipse0705 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 19:41
  4. Problem z przyspieszaniem powyżej 3000 obr.
    Utworzone przez walery1974 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 19:51
  5. S.O.S. 1.9 JTD 150 KM mUł do 3000 obrotów
    Utworzone przez kubacik w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 17-03-2010, 23:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory