Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Temat: Strajk po kilku dniach na mrozie - nie odpala

  1. #11
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    tak zapodaj kompa i daj znać jak poszło

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lolix
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Philippines
    Auto
    DavidtubAJ
    Postów
    92

    Domyślnie

    FiatEcuScan nie wskazuje błędów a mam na laptocu wina 7 x64 i zbyt mało cierpliwości na walkę na nim z alfadiagiem. Jutro odpuszczam, pobawie się w piątek i sobotę.

  3. #13
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    jeśli FES nie ma błędów zapisanych to alfa dag raczej tez nie pokarze

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lolix
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Philippines
    Auto
    DavidtubAJ
    Postów
    92

    Domyślnie

    Wracam do tematu. Paliwa co najmniej pół baku(nawet kakpę denaturatu wlałem jakby woda była), pompka ładnie się włącza, aku tak doładowany to od nowości nie by,ł FES nie wyniuchał błędu. Przekręcam kluczyk, kontrolki ładnie gasną ale momentalnie wtryski się znowu i nie gaśnie. Kręcę to od czasu do czasu ale rzadko coś załapie ale nie że tak jeden cylinder kaszlnie ale kilka a potem dalej kręci jak martwy, potem znowu załapie ale nie może pociągnąć. Wtryski podłączone ok cała okrągła wtyczka też, paliwo na listwach jest powietrza tam niema (na końcach jest tam takie cusik do odpowietrzania), a i co najlepsze - nawiewy śmigają aż uroczo sie robi ale jak długo kręcę to mi wywala na wyświetlaczu słynne "momentary connection to air condition faulty". Ale nawiew działa ok i nic nie wskazuje żeby miał odmówić posługi..

    Ma ktos jakąś rade bo naprawde nie chce jej znowu powozić lawetą, kurcze już nawet wstyd by był.

    Pozdrawiam, Michał

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar drobiazdzek
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KOL..../ SO.....
    Auto
    auto na ropa
    Postów
    359

    Domyślnie

    ...hmm, spróbuj czegoś z lat 80tych, samostart lub wstrzyknij mu trochę paliwa w kolektor, jeśli odpali to znaczy, że ewidentnie coś z zasilaniem, nie podaje paliwa, dlatego świecą wtryski...
    nie ma już BELLI..., czekam na lepsze czasy....

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lolix
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Philippines
    Auto
    DavidtubAJ
    Postów
    92

    Domyślnie

    noi się okazało że ten FES co go miałem wcześniej to jakiś bubel był, a na już normalnym wywaliło błędy.
    P0120 wiem co to ale P1120 nie mam pojęcia. Ale przynajmniej połowicznie wiem co ją boli.
    Pozdrawiam, Michał


    Załącznik 17184

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Oba te błędy wywołane są padniętym potencjometrem pedału przyspieszenia.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lolix
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Philippines
    Auto
    DavidtubAJ
    Postów
    92

    Domyślnie

    Ale czy oba powodują że świeci się konrolka wtrysków i sinik czasem coś kaszlnie ale nie odpali??

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Odpowiedź na swoje pierwsze pytanie masz w swoim poprzednim poście w dołączonym obrazku. Natomiast jeśli chodzi o drugie, to jak komp dostaje pomiar z potencjometru z poza zakresu to uniemożliwi odpalenie silnika w celu jego ochrony przed uszkodzeniem.
    Odpal fes i zdejmij ch-kę zmiany położenia pedału.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  10. #20
    kliza
    Gość

    Domyślnie

    Witam kolegów, chciałbym odświeżyć temat bo mam podobny problem i nie wiem za bardzo od czego zacząć. Dziś po większym mrozie alfa zarzuciła focha, zapaliła i po chwili zgasła. Kręci ładnie, po przekręceniu kluczyka zapala i gaśnie tylko, że jak nie wyciągnę kluczyka to mogę tak kręcić cały dzień i nic, a gdy wyjmę kluczyk i znowu spróbuje to zapali i znów gaśnie. Co to może być? Jutro zmienię filtr paliwa może pomoże. Proszę o Wasze sugestie bo jak nie pomoże zmiana filtra to będę chociaż wiedział czego dalej się czepić. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. bardzo ciężko odpala w mrozie
    Utworzone przez arturbydgoszcz w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-01-2016, 10:10
  2. [GTV] GTV 2001 2.0 TS Utrata napięcia po kilku dniach z nowego akumulatora.
    Utworzone przez Simmbad w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 13:33
  3. Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 14:12
  4. Ciężo odpala na mrozie 1.9 JTD 8V
    Utworzone przez Natanael w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 20:59
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 13:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory