Nie wiem, czy z górnymi warto kombinować, bo tuleje podmienisz (wprasujesz), a swożeń zostanie stary. No chyba, że już jest jakiś patent na swożnie.
Nie wiem, czy z górnymi warto kombinować, bo tuleje podmienisz (wprasujesz), a swożeń zostanie stary. No chyba, że już jest jakiś patent na swożnie.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Co do sworznia to należałoby poszukać dobrego ślusarza.Jakoś dwa lata temu Gościu wymienił mi sworznie w tylnych wahaczach i jak do tej pory jest o.k.Zapłaciłem 100zł. za dwa.
Ostatnio edytowane przez _RAFI_W ; 17-02-2011 o 11:31
ups...
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Dlaczego mam pękać?
Jeszcze tego u siebie nie robiłem ale mam zamiar, zależy od tego czy firma, z którą prowadzę rozmowy wprowadzi do produkcji zamienniki poliuretanowe na dolny przedni wahacz. Wtedy będzie wybór miedzy tanimi lipnymi zamiennikami, a drogimi oryginałami!!
Ostatnio edytowane przez mahony2008 ; 08-04-2011 o 20:07
mahony2008
aa bo wiecie...konsumuje mi oponę tą od strony pasażera od wewnętrznej strony ale koło z widoku i prowadzenia wygląda ok..to co bym musiał wymienić w takim razie? kupić wachacz? jaki? dolny? czygórny?
pytanie do kolegi mahony 2008 :
otrzymałeś już te zregenerowane wahacze, czy wykonali Ci tuleje elastyczne z PU ? Chodzi mi o te na dolny przedni wahacz. Mam już wahacze po regeneracji sworzni i tylko wymienił bym te tuleje na PU.