Strona 143 z 207 PierwszyPierwszy ... 4393133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153193 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,421 do 1,430 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1421
    Użytkownik Rowerzysta Avatar regis
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    156 2,5 v6 '99
    Postów
    72

    Domyślnie

    dzięki to było to. Framework uaktualnił się do 4.0 wróciłem do 3,5 i alfadiag zaczął śmigać

  2. #1422
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Witam
    Czy słaby akumulator może być przyczyną braku połączenia z głównym ECU komputera? Jaki mogą być inne przyczyny? [pomijając sprawy z kompem bo z centralką airbag i ABS się łączy bez problemu]
    Ostatnio edytowane przez Kazek ; 17-02-2011 o 21:29
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  3. #1423
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czy było już kiedyś połączenie z ECU silnika.
    - ABS, AIRBAG są na innych pinach.
    - niskie napięcie akumulatora może być przyczyną kłopotów z połączeniem, jeśli moduł wejściowy interfejsu jest na tranzystorach a nie na obwodzie scalonym.
    - wtedy można uruchomić auto, napięcie skoczy do góry i powinno być dobrze z połączeniem.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #1424
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Auto nieznanego pochodzenia więc brak historii - pali się immo, nie podaje zasilania na pompę paliwa więc dlatego chęć podłączenia pod kompa.
    Piny przełączałam, interfejs jest na mikrokontrolerze [VAG KKL].
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  5. #1425
    lukaszzsch
    Gość

    Domyślnie

    Witam na wstępie wszystkich alfaholików...
    Czytam wasze forum z dużym zaciekawieniem i podziwiam waszą wiedzę na temat diagnostyki
    Jako ,że jeżdżę autem z tej samej stajni mam nadzieje,że uda mi sie rozwiązać moje problemy zautem dzięki waszej pomocy...
    a więc...pacjent to bravo hgt rocznik 1996 silnik 2.0 20v ze sterownikiem me 2.10.4
    Objawy zaobserwowane to : po dłuższym postoju<mam drugie służbowe auto> po odpaleniu zaczynają się cyrki..pali ładnie, po czym przy próbie odjazdu okazuje się że auto nie ma w ogóle mocy, pracuje nierówno, wypadają chyba zapłony...jak zgaśnie to ciężko odpala z gazem w podłodze, jakoś dziwnie luźno kręci rozrusznik..jak już odpali to wszystko jest ok...dodam jeszcze ,że objawy nasilają się im niższa temperatura zewnętrzna.
    Podłączenie pod fes , a następnie alfadiaga nie pokazało nic niepokojącego oprócz rozjechanych parametrów tra i fra
    oto logi:
    Napiecie sondy lambda: 862,7 mV
    Integrator sondy lambda: 2,4
    Stan sondy lambda: Bogata
    Parametr samodopasow.FRA: 4,8
    Parametr samodopasow.TRA: -96
    Poz. ped. przyspieszn.: Poza bi.jalow.
    Docelowe obroty biegu jalowego: 890 rpm

    Po wykasowaniu błedów i odpięciu akumulatora.. logi wygladają tak(5 dni po resecie):
    Temperatura wody: 92 °C
    Wyprzedzenie zaplonu: 6,00 stopni.
    Stan sondy lambda: Ubogi
    Parametr samodopasow.FRA: 1,6 <to przed odpaleniem wynosilo 1 >
    Parametr samodopasow.TRA: -76

    Podmieniłem już przepływke, sonda oscyluje 50-900mv, czyściłem krokowy, dolot szczelny, zdaje mi się ,że łącznik wydechu jest dziurawy ,ale chyba pękł już po zaistnieniu objawów
    mam zamiar podmienić czujnik wału i dalej brak mi pomysłów...

    edit:
    zapomnialem dodac , ze przy wcisnietym rowno pedale gazu obroty faluja lekko..+/- 30

    Liczć tu na kolegę bubu321, bo widzę ,że zna się na rzeczy...
    Ostatnio edytowane przez lukaszzsch ; 22-02-2011 o 14:35

  6. #1426
    kaukaz md
    Gość

    Domyślnie

    Witam i proszę serdecznie o pomoc ekspertów...

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-kra...C16916672.html

    Jestem po oględzinach tego auta w ASO i mam problem. Stan techniczny wg serwisantów zgodny z przebiegiem na liczniku : 47483km
    Ale odczytu z Examiner Smart nie potrafię zinterpretować:
    Hodometr ostat. wymiany oleju: 22604km - to się zgadza z książką
    Ap. pomiar ostatnia wym. ECU 46533 km
    Ilość ponown. zapisow 0 km
    Hodometr ostatni zapis 0 km
    Ilosc poza obrotow 0 km

    Nie wiem jak te zera interpretować. Diagnosta też był skołowany. Podprowadził inną alfę, jak twierdził z pewnym przebiegiem i ta tez miała zera w tych miejscach...
    Ktoś ma jakiś pomysł jak to rozumieć?
    Dzięki z góry...

  7. #1427
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jaka to alfa, rok produkcji.
    - te dane są ważne, ECU mozna zmienić, zaprogramowac jak się chce lub jak sobie klient życzy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #1428
    kaukaz md
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - jaka to alfa, rok produkcji.
    - te dane są ważne, ECU mozna zmienić, zaprogramowac jak się chce lub jak sobie klient życzy.
    To samochód z ogłoszenia które wkleiłem w poście:
    ALFA ROMEO 159 2.4 JTDM rok produkcji 2007
    VIN:ZAR93900007145111

  9. #1429
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    A czy ktoś zna jakiś program działający pod Windows Mobile 6.5 do wyświetlania parametrów pracy silnika? Dla androida jest w tym celu Torque, ale pech chciał że zainteresowałem się nim na poważnie w chwili gdy sprzedałem swój sprzęt działający na androidzie.

  10. #1430
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    A czy ktoś zna jakiś program działający pod Windows Mobile 6.5 do wyświetlania parametrów pracy silnika? Dla androida jest w tym celu Torque, ale pech chciał że zainteresowałem się nim na poważnie w chwili gdy sprzedałem swój sprzęt działający na androidzie.
    A na SYMBIANA jest? bo jam SYMBIANA... I jaki interfejs do tego?
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory