Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Zamulony silnik 2,4

  1. #11
    gryzli74
    Gość

    Domyślnie

    Ok już go zlokalizowałem u mnie jest przy filtrze powietrza jutro jeszcze tam zajrzę .

  2. #12
    Sash
    Gość

    Domyślnie

    A jesli mozna zapytac, w 2,4 JTD 2001 gdzie może się znajdowac ten EGR?

  3. #13
    gryzli74
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sash Zobacz post
    A jesli mozna zapytac, w 2,4 JTD 2001 gdzie może się znajdowac ten EGR?
    Kolego masz tu dokładny opis co prawda w silniku 1,9 ale u nas jest prawie identycznie
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html

    ---------- Post dodany o godzinie 06:05 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 06:03 ----------

    No to mam zawór sprawdzony tak jak kolega sedici wyjaśnił , ładnie ssie i dmucha lecz problem dalej istnieje opadają mi już powoli ręce.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    a wężyki z niego wychodzące dobre? ;

    zaobserwuj czy sztanga na turbosprężarce jest przestawiana
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  5. #15
    gryzli74
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o wężyki to wszystkie dobre , a jeśli sztanga to jest to urządzenie gdzie wchodzi wężyk przy turbinie to wchodzi lub wychodzi przy gazowaniu więc tam raczej też jest ok. Masakra ręce opadają.

    Jeszcze jedno w momencie kiedy się zawiesza na wolnych obrotach to przy lekkim dodaniu gazu z tłumika leci czarny dym i to spory , ale to tak przy ruszaniu prawie bez gazu jak już wciskam do oporu pedał gazu to auto w ślimaczym tempie się rozpędza ale już nie dymi.
    Ostatnio edytowane przez gryzli74 ; 22-04-2009 o 17:16

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    może być uszkodzony egr (nie domyka się , elektromagnes sterujący nie działa lub się zacina) , czujnik ciśnienia doładowania spróbować wyczyścić
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar thunderbird
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Okolice Zamościa / Tarnobrzeg
    Auto
    AR 159 Sedan 2,0JTDM 170PS Nero Carbonio
    Postów
    215

    Domyślnie

    hmmm, moze silownik sterujacy przepustnica (tą przed polączeniem egr z kolektorem ssącym) lub sama przepustnica się zacina i odcina dopływ powietrza do silnika? wiem, że to mało prawdopodobne, ale warto zerknąć. Jeszcze jedno - jak tylko odpalisz samochód to wszystko jest ok i dopiero w trakcie jazdy to się objawia czy od razu po odpaleniu? To się dzieje przy zmianie biegu podczas przyśpieszania czy zwalniania? Jeżeli przy redukcji i po zatrzymaniu się to wskazywałoby to na coś związanego z dopalaniem spalin...

  8. #18
    gryzli74
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie dzieje się to zazwyczaj jak silnik już jest ciepły czyli trzyma 90 stopni , na mieście najczęściej załapuje tego muła na wolnych obrotach np na czerwonym jak czekam próbuje ruszyć i muł , i na trasie też w momencie jak zmieniam biegi np. lecę na 5tce jest ok wrzucam luz 6tka i muł wtedy ratuję się redukcją na niższy bieg lekkie szarpnięcie i dalej się normalnie wkręca i na jakieś 15 min spokój.

  9. #19
    stasiek
    Gość

    Domyślnie

    Podepnę się pod temat. Mam podobny problem, jedzie jakby bez turba. Do przedwczoraj wszystko było ok, turbo nie puszczało dymków, przy gazowaniu gwiżdże. Jakiś czas temu miałem problem z przepływką, wyczyściłem i było ok. Teraz przeczyściłem i nic. Tylko wcześniej jak to była przepływka miał brak mocy przy ostrym dodaniu gazu, teraz jest brak w całym zakresie. Po odpięciu przepływki nic się nie zmienia... mogła juz paść do końca??

    Znalazłem przyczynę, znowu pękł przewód podcis. sterujący turbina... zamówione nowe silikonowe
    Ostatnio edytowane przez stasiek ; 06-03-2011 o 12:34

Podobne wątki

  1. Zamulony silnik od 3000 obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 08:15
  2. Zamulony silnik przy 2500obr/min 2.4 jtd
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-05-2012, 15:26
  3. Zamulony silnik do 3000obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 16:27
  4. Zamulony silnik 2,5 V6
    Utworzone przez Krzychu25wroc w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-12-2011, 19:07
  5. Zamulony silnik 166 3.2 V6
    Utworzone przez Marty w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-06-2009, 18:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory