rozumiem ze bez wariatora i pompy wody
rozumiem ze bez wariatora i pompy wody
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Co więcej, to cena również bez paska balansu i napinacza paska balansu. Z 15% zniżką rozrząd kompletny(wariator+pompa+balans+rozrząd) ricambi originali we fiacie kosztuje dokładnie:
pasek rozrządu- 191,25
rolka I- 143,65
rolka II- 331,50
pompa wody- 238,-
pasek balansu- 340,-
rolka balansu- 128,-
wariat- 535,50
razem- 1907,9PLN
Ja płaciłem rok temu w ASO za wymianę kpl. rozrzadu, pompy wody, paska balansu, świec ,oleju z filtrem i wariatora 420 zł.
ps. oczywiscie ceny części nie były wliczone (miałem swoje) ale gwarancję na całość dostałem.
Więc nie taki diabeł straszny jak go malują.
Wczoraj kupiłem 145 w Monachium 1,8 140 koni. Jestem już w domu i muszę powiedzieć że niezły kogut z tego auta. Kopa ma aż miło.
Może ktoś potrafi wytłumaczyć dlaczego 145 są takie cięzkie?? Stawiając ją przy 155 wygląda jak maluch a masa praktycznie taka sama...
jakie aso które gdzie ? w każdej części polski i w każdym ASO Alfy jest ta sam cena za to samo, ta ? <- tu masz przecinek na zaspokojenie
---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:36 ----------
mi podobnie znajomy mechanik powiedział - 400, tyle ze złożeniem do kupy sprawnej głowicy z reszta motoru