Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Czyszczenie dolotu.

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zderzak trzeba ściągać
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jimmy Zobacz post
    to ciekawe czemu z kwasówki robi sie wymienniki w kotłach kondensacyjnych, gdzie masz skoki temperatur i agresywne środowisko...
    tylko ze wymienniki robi sie ze stali o gat AISI 321 z dodatkiem tytanu ,a ta ma podwyzszony zakres temp 450-800st.C a swoja droga w wymienniku ida najmniej dwa rodzaje mediów i nie nagrzewa i nie schładza sie on nigdy tak agresywnie, pracuje w takim przemysle ze nawet zawisy w drzwiach sa kwasowe

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1,9 JTD
    Postów
    47

    Domyślnie

    to ja nie wiem czym to w koncu zaslepic zeby sie nie przepalilo.

  4. #14
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Nosz ku... przecież dostałeś linka z zaślepką za 11,00 zł ... ludzie no ...


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    no zaslepiaj, za taka kase mozesz zaszalec

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1,9 JTD
    Postów
    47

    Domyślnie

    dostałem linka z blachą z kwasowki a zaraz ktoś mi pisze ze to jednak nie jest odporne na wysoka temperaturę...

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    nikt nie pisał, ze nie jest odporna ,nie lubi duzych skoooków temperatury i od nich jesli były by duze to tez sie nie przepali tylko moze sie pofalowac . wiec zakładaj

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał mik91 Zobacz post
    Witam, mam takie pytanie mianowicie czy ktos probowal w wolnej chwili czyscic dolot w strone przeciwna do kolektora czyli IC oraz turbo ?
    Jaki jest sens takiej operacji? Przeciez za 1000 km bedzie tam to samo...
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cubus00 Zobacz post
    no to chyba nie masz pojecia co to jest stal kwasoodporna ,jest bardzo podatna na skoki temperatur, moze chciałes napisać nierdzewna
    Oczywiście, masz rację. Ma być z blachy nierdzewnej. Inaczej INOX. Głównie ze względu na działanie czynników chemicznych oraz właśnie właściwości termiczne.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wymiana oleju, czyszczenie odmy, czyszczenie filtru modułu MA.
    Utworzone przez bubu321 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1136
    Ostatni post / autor: 22-02-2025, 08:05
  2. [159] Czyszczenie przepustnicy, czyszczenie EGR
    Utworzone przez _jedrek_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 12-03-2014, 23:58
  3. [156] Rura dolotu 156 JTD
    Utworzone przez tomek.rynkar w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-04-2013, 17:41
  4. [GTV Spider] 2.0 TS - wersje dolotu
    Utworzone przez xsnailx w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-08-2012, 16:50
  5. rura dolotu od IC . 166 2.4 JTD
    Utworzone przez pampik w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 09:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory