Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: do 120km/h rakieta dalej muł co jest ?? JTD

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie do 120km/h rakieta dalej muł co jest ?? JTD

    Jak w temacie. Moja alfa 145 do 120km/h nie ma sobie równych w śród aut o podobnej mocy natomiast po tej granicy auto przestaje sie rozpędzać. Czy możliwą przyczyną jest zawór egr ?? może zaślepić go ?? przy starcie mam lekką zamułe i to kiedys też ktoś mowił że może być wina egr. Mam też nastukane na blacie prawie 300kkm ale wtryski nowe (nie regeneracja) i turbo. Gdzie indziej moge szukać jeszcze przyczyn?? z rana jak silnik jest chłodny i dopiero sie rozgrzewa nie ma tego problemu, natomiast po rozgrzaniu auto tak jakby hamuje sie samo... Może winna lezy po stronie akumulatora powietrza który u mnei jest zastąpiony rurą ?? zaznaczam że zanim założyłem co innego litrażowo wodą sprawdzałem pojemność i jest taka sama jak w orginalnej puszce.

  2. #2
    alfaromeo145
    Gość

    Domyślnie jtd

    mi to wygląda na przepływkę ale proponuję diagnostyke komputerowa...

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie

    przepływke maiłem już walniętą całkiem inne objawy. Nie chciała sie wogule kręcić na obroty. Komputer jak zwykle nic nie pokazuje...

  4. #4
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    a jak wygladaja cisnienia paliwa?:>
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    Kolego sprawdź jak wygląda filtr paliwa. Miałem podobny problem w TD do na 5 biegu do 3tys/obr szła jak dzika po przekroczeniu maagiczego progu 3 tys nei bujała sie szarpała cudowała. Problemem była zapchany filtr paliwa i syf w przewodach paliwowych i zbiorniku. Po wyczyszczeniu układu problem znikł jak ręką odjoł

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie

    właśnie filtr paliwa wymieniłem ostatnio na wymianie oleju Poki co zaślepiłem ten egr całkowicie i problem znikł. Już nie hamuje sie już przy 3 tys i ciągnie dalej a nawet musze przyznac ze szybciej na obroty sie wkręca i jakoś tak płynniej

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał loco145 Zobacz post
    właśnie filtr paliwa wymieniłem ostatnio na wymianie oleju Poki co zaślepiłem ten egr całkowicie i problem znikł. Już nie hamuje sie już przy 3 tys i ciągnie dalej a nawet musze przyznac ze szybciej na obroty sie wkręca i jakoś tak płynniej
    Witam.
    Czy możesz podać linka albo fotki gdzie jest zawor ERG i przepływka oraz w jaki sposób wyczyścić te częsci w ar 145 1.9jtd?
    Mam przejechane 190tyś.km i nie wiem czy te elementy były w ogóle czyszczone.
    Proszę o zrozumnienie ponieważ dopiero rozpoczynam przygodę z 145 1,9jtd.
    Ostatnio edytowane przez kezsats ; 17-03-2011 o 19:34

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie

    prosze bardzo ten pierwszy link to taki poradnik można poczytać sobie z tym że tam na obrazku jest zaznaczone w 2 miejscach ja mam zaślepiony tylko w górnej części.
    drugi jest to instrukcja do 2.4 JTD ale nasza budowa w 1.9 nie różni się niczym więc smiało można z tego skorzystać Co do przepływki to delikatnie bo to wrażliwe urządzenie a znajduje sie na rurze od obudowy filtra powietrza. Jest tam plastikow rura z takim "kikutem" z kablem i kostką do góry tuż przy zbiorniczku płynu hydraulicznego. Tylko nie jestem pewien czy po odpięciu przepływki nie bedzie potrzebna kasacja blędu przepływki. U mnie było to potrzebne ale nie wiem czy warto ją czyścić
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._poradnik.html

    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._9_jtd_8v.html

    Witamy w śród użytkownikow JTD-ków
    Ostatnio edytowane przez loco145 ; 17-03-2011 o 20:35

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    280

    Domyślnie

    Dziękuję za poradę, zaworem erg napewno sie zajmę a przepływę zostawię w spokoju.
    Pozdrawiam.

  10. #10
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Dziękuję za poradę, zaworem erg napewno sie zajmę a przepływę zostawię w spokoju.
    Pozdrawiam.
    egr od razu zaślep ale przepływką powinieneś zająć się, ewentualne jej czyszczenie albo wymiana. ja kupiłem sprawną, używaną

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-01-2016, 19:19
  2. Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 22-10-2011, 19:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory