Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Elastyczność Po chipie 2.4 JTD (156 & 166)

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Tak, też podałeś przykład BMW - napęd na tył, ciężej zerwać przyczepność a tym samym lepiej wykorzystać moment i moc.

    Mateusz gratuluje dobrego wyniku! 20V sobie zrobiłeś .


  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał hajper Zobacz post
    "Trochę" inny rodzaj napędu
    no w sumie, może i tak - ale z drugiej strony tył tej tylnonapędówki jest pewnie o połowe lżejszy niż obciążony takim ciężkim silnikiem przód dużej 166, więc 166 ma pewnie koła dość dobrze dociążone

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Co do zerwania trakcji..... powiedz jak mozna dobrze ruszyc jesli nawet jadac na 2 biegu ze stała pradkoscią dajmy 30km/h i wciskajac gaz do deski opony zaczynaja grac jak szalone, nie mam kontroli trakcji w aucie, a opony to 225/45 ZR17 Good Year F1. Tak jak Łukasz (Qki) napisał, tylnio napedówka przy mocnym ruszeniu dociaza dosc sporo tył, siada on nisko a w przednim napedzie tez to wystepuje z tym ze wtedy przód wedruje do góry i tracimy przyczepnosc.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matt21 Zobacz post
    60-100 4.8 sek
    Ten wynik potwierdzalby moc 170. U mnie przy 150 PS (seria) mam czas rzedu 4.9 sek, ale przy 180 kg mniej.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Mając ok 200kg mniej czas wynosił by pewnie ok 4 sek. więc optymalnie.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 20V, Brera 2.4Jtd
    Postów
    24

    Domyślnie

    u mnie w 156 2.4SW po lifcie 175kucy oryginalne ale auto ma juz 8 lat wiec kto wie ile jeszcze ich zostało... na 4 biegu 60 - 100km/h około 7sec. A na 5 biegu 80 - 120km/h jakies 10sekund ( sprawdzane w 2 osoby i bak w 3/4 zalany masa własna 1510kg )

Podobne wątki

  1. elastyczność 1.9 JTD
    Utworzone przez artit w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 17:39
  2. [156] 2.4 jtd sprzęgło po chipie
    Utworzone przez btt w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 11:58
  3. [146] Elastyczność jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 21:29
  4. Elastyczność, przyspieszenie 2.4 JTD
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:08
  5. [156] elastyczność na 4 biegu 1,9jtd 115KM
    Utworzone przez ***mach*** w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 19:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory