Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Zachowanie sie auta przy wiekszej predkosci

  1. #1
    nyguss
    Gość

    Domyślnie Zachowanie sie auta przy wiekszej predkosci

    Witam,jesli temat jest w nie odpowiednim dziale prosze o przeniesienie.Chcialbym sobie kupic alfe 147 tak do 17tys i mam takie pytanie jak to auto sie zachowuje przy wiekszych predkosciach ? przy 130km/h w trasie gladko idzie ? czy to zalezy od zawieszenie auta i ukladu kierowniczego w jakim jest stanie.Dla przykladu podam ze wczesniej mialem mazde 323f i przy 130 np jak jechalem sam auto poprostu plynelo,czulem ze jeden odrobine mocniejszy ruch i laduje w zycie gdzies,oczywiscie alfa do tej mazdy to zadne poruwnanie.

  2. #2
    Łobuz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał nyguss Zobacz post
    poruwnanie.
    Chyba porównanie

    Moja przy 160 na dobrej nawieszchnie zachowuje sie pięknie Wszystko zależy od stanu zawieszenia !

  3. #3
    nyguss
    Gość

    Domyślnie

    Nie chyba tylko napewno.Ktory rocznik posiadasz ? Przebieg ?
    Ostatnio edytowane przez nyguss ; 03-04-2011 o 10:26

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Alfa na pewno nie ma super komfortowego zawieszenia , jest ono sztywno zestrojone a układ kierowniczy uchodzi za nieco nerwowy ( 2,2 obrotu kierownicy nie 2 i 3/4 jak to się standardowo ma w innych autach). W zakrętach i , przy wyższych prędkościach w połączeniu z dobrymi oponami - wręcz przykleja się do nawierzchni

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    Zachowanie sie boczne jest bardzo dobre, in szersze opony tym lepsze trzymanie, rozstaw osi w Alfie jest dosyc szeroki a zabawa na skretach bocznych wrecz niesamowita, swoja droga jechalem kiedys Golfem IV i co dziwne musze powiedziec ze tam zawieszenie bylo dla mnie mocno sztywne w Alfie bardziej sie poddawalo nawierzchni i moim zdaniem bylo bardziej przylepione, oczywiscie nie mowie i jezdzeniu na dziurach bo to droga nie mozna nazwac nawet.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Auto jest dość "nerwowe" jak kolega to wyżej określił, z drugiej strony pozwala na szybkie manewry nawet przy dużych prędkościach, w zakręty wchodzi wręcz cudnie, do 130 świetnie prowadzące się auto, ale z racji dość twardego zawieszenia, po nierównej drodze może nieco "skakać".
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Ja bym tego nie nazwał nerwowym zachowaniem. Wręcz przeciwnie bezpośredni układ kierowniczy (ok.2,2 obrotu koła kierownicy od oporu do oporu) uznać należy w takim aucie na plus. Nieco bardziej "sportowo" zestrojone przełożenie ukł. kierowniczego pozwala nam tu na szybsze wykonywanie manewrów bez konieczności namachania się rękami. Dla mnie jak najbardziej na plus. Auto bardzo dobrze się prowadzi - oczywiście pod warunkiem sprawnego zawieszenia, amortyzatorów i dobrych opon. Przy wysokich prędkosciach nie ma żadnych problemów, choć mocno wskazana równa dobra nawierzchnia. Dziury uskoki itp powodują jak już koledzy wspomnieli podskakiwanie i nerwowe zachowanie auta. Ale to nie tyczy sie przecież tylko alfy tylko większości aut z nieco twardszym zawieszeniem. Nawet przy V >190km/h nie ma problemów żadnych z manewrami typu łuki, zmiany pasów itd. Choć z całą pewnością nie jest to idealne prowadzenie mogli jeszcze sporo poprawić biorąc pod uwagę budowe zawieszenia mogło by to się jeszcze lepiej prowadzić. Ważne tu również dobre ustawienie zbieżności również z tyłu.

Podobne wątki

  1. [159] Stuka z tyłu przy małej predkosci
    Utworzone przez sloniu92 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-04-2015, 21:29
  2. [MiTo] Dziwny dzwiek przy skrecaniu kolami przy malej predkosci.
    Utworzone przez Beti w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 12:08
  3. [159] brak mocy przy wyzszyej predkosci
    Utworzone przez graziu1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 20:38
  4. dziwne piszczenie przy duzej predkosci
    Utworzone przez bsq w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 19:04
  5. jakie obroty przy predkosci 140 na godzine ?? 145 1.6 t.s.
    Utworzone przez piogor9618 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-08-2008, 15:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory