ten wariator sie tyczy...czego? zmiennych faz rozrządu? (tylko 16V)? i nic więcej im nie dolega?
ten wariator sie tyczy...czego? zmiennych faz rozrządu? (tylko 16V)? i nic więcej im nie dolega?
Tak, wariator jest od zmiennych faz, występuje w 8V i 16V. No generalnie to ja nie wiem co może im dolegać, oprócz ww. uszczelki w 2.0 z silnikiem nic się nie dzieje, reszta to raczej problemy z osprzętem ale to tak jak w każdym innym aucie.
Może i 8V ma wariator ale nie słyszałem by ktoś go wymieniał. Czasem trzeba ustawić tylko luzy zaworowe bo są na płytkach napiąć ewentualnie łańcuch i tyle.
to warto poszukać 155 z takim silnikiem. jezeli sie TD nie znajdzie
Powiem Ci żę bardzo warto mam 1.8 8V i nic się nie dzieje a trochę km nim przejechałem on sam nie jest pierwszej młodości.
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V
Stara i dobra sprawdzona jednostka, prawdziwy silnik Alfy Romeo nic dodać nic ująć,,,,,,,,,, Kupuj
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Jakiejś pod Gdańskiem trzeba bedzie poszukać
No to powodzenia w poszukiwaniach, dla mnie 8V jest rewelacyjny a jak chcesz oszczędzać na paliwie to zawsze możesz zagazować.