Strona 89 z 149 PierwszyPierwszy ... 39798081828384858687888990919293949596979899139 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 881 do 890 z 1482

Temat: JTD, nowy program diagnostyczny tylko do obsługi JTD.

  1. #881
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Sprawdzałeś korekty wtrysków ? Jeśli nie, to zobacz jak to wygląda.
    Co do dolotu, to musiałby być nieźle zasyfiony aby tak wpłynąć na pracę silnika.
    Filtr powietrza ? - ja oczy przetarłem ze zdumienia jak zobaczyłem spalanie po jego wymianie. Aż się zastanawiałem czy aby nie zmieniłem nagle stylu jazdy na "eco emeryt"
    Jeszcze jedno. Jak miałem problemy z wtryskami, to zanim podjąłem jakąkolwiek decyzję, to zalewałem STP http://tinyurl.com/3l9895j Nie chcę tutaj robić reklamy ale zawsze to pomagało. Fakt, że w moich benzyniakach ale jest odpowiednik do diesla. W sumie koszt nie wielki, bo buteleczka, to kwota między 25-30 zł.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 21-04-2011 o 07:47
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #882
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Co do testu przelewowego to chyba ten który zebrał najmniej paliwa leje.

  3. #883
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie

    Kolektor jest zasyfiały w środku, fakt.. ale nie wiem czy na tyle by sprawiał aż takie problemy, fakt że kanały idące do egr-u były zapchane nagarami na maxa, zam początek dolotu i przepustnica tez nie wyglądały najlepiej, no ale jechałem tym autem w takim stanie i ciągnął jak szalony.
    Filtr powietrza jest ok, był wymieniony przed moim kupnem, a po zakupie, w celu sprawdzenia go, przedmuchałem go sprężonym powietrzem z kompresora, był czysty.
    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Jeszcze jedno. Jak miałem problemy z wtryskami, to zanim podjąłem jakąkolwiek decyzję, to zalewałem STP [replacer_a] Nie chcę tutaj robić reklamy ale zawsze to pomagało. Fakt, że w moich benzyniakach ale jest odpowiednik do diesla. W sumie koszt nie wielki, bo buteleczka, to kwota między 25-30 zł.
    2 tankowania temu zalałem właśnie, aż całe 23zł co do paliwa, tankuję tylko na shell i statoil... zawsze pełny bak ale to dlatego że robię dużo km

    Cytat Napisał Bolec-scnm Zobacz post
    Co do testu przelewowego to chyba ten który zebrał najmniej paliwa leje.
    no właśnie ja też tak słyszałem od znajomego, że całość leci na spalanie przez wtrysk i dlatego na przelew idzie mniej paliwa... ale nie wiem dlaczego, tutaj znalazłem posty, że jak leje.. to ten, który najwięcej napełni menzurkę... trochę to chyba przeczy logice dlatego też prosiłem żeby ktoś kompetentny się jakos ustosunkował do tego mojego testu

    tak szczerze, to chyba tylko ten wtrysk bym obwiniał, ale jak znajdę czas, to jeszcze starą przepływkę może włożę żeby sprawdzić co i jak właśnie patrze na wydruk z egzaminera na tej starej przepływce, wykazuje mi mierzoną masę powietrza: 472,1mg/wtrysk na biegu jałowym.. a obecnie na nowej mam 279mg przy docelowej 278mg.
    podam może jeszcze inne istotniejsze parametry, może ktoś się czegoś dopatrzy
    1. otwarcie reg. cisnienia 18,60%
    2.otwarcie zaworu egr 49% (zaślepiony obustronnie) po dodaniu gazu spada do 1%
    3.otwarcie zaworu overboost 75%
    4.temp. powietrza turbo 70 stopni
    5.docelowe ciśnienie doładowania 1000mBar
    6.mierzone ciśnienie doładowania 970mBar do 999mBar (zmienia się po dodaniu gazu i puszczeniu)
    7.docelowe ciśnienie gazolu 270 bar
    8.mierzone ciśnienie gazolu 270,3 bar
    9.korekta paliwa cyl.1 -0,16mm cyl.2 -0,22mm cyl.3 0,53mm cyl.4 -0,06mm
    10.ilość ogólna gazolu 3,81mm/i
    11.czas wtrysku głównego 0,570ms
    12.początek wtrysku głównego 0,00 stopni

    jeśli dobrze wnioskuje po korektach wtrysku, to kompresja jest ok, tak? inaczej na słabszym cylindrze ta korekta była by większa aby nadrobić ubytek kompresji?

  4. #884
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie

    mam jeszcze jedno pytanie, wypiąłem dziś przepływkę, wydaje mi się że auto jedzie dużo lepiej.. ale:
    czy po uzyskaniu komunikatu CHECK ACTIVE i odpaleniu auta, nie powinien się pokazać błąd przepływomierza? u mnie natomiast się pokazuje CHECK OK mimo iż jest on wypięty:/

  5. #885
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dość newralgiczny element i raczej powinna się lampka zaświecić. Nie wiem jak to jest w przypadku AR. Każdy inny samochód jaki miałem po wypięciu zaświecał kontrolkę.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #886
    kriskrystian
    Gość

    Domyślnie

    w alfie po wypięciu przepływki nie zapali się kontrolka

  7. #887
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał liked Zobacz post
    mam jeszcze jedno pytanie, wypiąłem dziś przepływkę, wydaje mi się że auto jedzie dużo lepiej.. ale:
    czy po uzyskaniu komunikatu CHECK ACTIVE i odpaleniu auta, nie powinien się pokazać błąd przepływomierza? u mnie natomiast się pokazuje CHECK OK mimo iż jest on wypięty:/
    Błąd będziesz miał tylko w pamięci komputera. A po wypięciu wtyczki ECU przyjmuje domyślną mapę przepływu powietrza dlatego wyświetla się CHECK OK

  8. #888
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jose156
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    była AR 156 1.9 16v JTD M-jet 2003, obecnie 307SW 2008
    Postów
    68

    Domyślnie

    Koledzy, komu można by podesłać logi z FESa do sprawdzenia?

  9. #889
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie

    Cytat Napisał kriskrystian Zobacz post
    w alfie po wypięciu przepływki nie zapali się kontrolka
    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Błąd będziesz miał tylko w pamięci komputera. A po wypięciu wtyczki ECU przyjmuje domyślną mapę przepływu powietrza dlatego wyświetla się CHECK OK
    właśnie wróciłem z auta, poszedłem je przeparkować. zaraz po odpaleniu zauważyłem że nie zgasła kontrolka przepływki a na monitorze dostałem informacje: Motor Control System Failure....... go to dealer. tak więc coś się wyświetla tylko dziwne że po tak długim czasie dopiero

  10. #890
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał liked Zobacz post
    zaraz po odpaleniu zauważyłem że nie zgasła kontrolka przepływki
    A to przepływka ma jakąś kontrolkę? Wklej zdjęcie bo chętnie ją zobaczę

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 29-06-2022, 13:28
  2. JTD nowy program doagnostyczny tylko do obsługi JTD
    Utworzone przez madtoc w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 12:09
  3. [145] Program diagnostyczny
    Utworzone przez zmar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 22:54
  4. [155] program diagnostyczny?
    Utworzone przez bazyl_78 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 21:19
  5. [145] program diagnostyczny dla ECU M2.10.4
    Utworzone przez bubu321 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory