- pilota programuje AlfaOBD oraz FES pełna wersja >= 2.8
- pilota programuje AlfaOBD oraz FES pełna wersja >= 2.8
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
masz moze jakies doświadczenie w programowaniu pilota w alfaobd? bo nie chciałbym na początek więcej zepsuć niż naprawić
- tak , dwa razy programowałem pilota w Alfaobd oraz w FES-ie.
- nalezy tylko dokladnie poczytać instrukcje jaką wyświetla dany podprogram.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Co nie działa w wersji 1.2
Programowanie licznika po szynie CAN zarówno w górę jak i w dół
Połączenie z niektórymi centralkami Bosch ABS 5.7
No i kilka błędów tak jak wartość ODO z przesuniętym przecinkiem
czy wyświetlanie ON zamiast OFF w tempomacie w MED 7.11 (JTS)
Teraz biorę na warsztat wersję 1.3
- z pomocą wersji 1.2 stwierdziłem że mam uszkodzony czujnik odchylenia bocznego i przyspieszenia wzdlużnego, czyli po ludzku moduły VCD, ASR.
- może to być brak połączenia do tego czujnika.
- ale juz zaglądałem do środka konsoli i centralka airbagu jest a obok ten mały czujnik.
- na razie zamówiełm nowy czujnik, podmienię i zobaczę.
- dla 147 nic nowego nie ma w wersji 1.3, dalej brakuje Proxy alignment i Window Trap.
--
--
--
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 09-05-2011 o 20:29
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
W wersji 1.3 dalej nie mogę się podłączyć w zwykłym trybie do Bosch ABS 5.7 w mojej JTS
Dopiero jak w ADVANCED MODE zmienie KW2000 init time z 45 na 50 udaje mi się podłączyć.
W wersji 1.2 reset ODO miał w opisie tylko jeśli licznik nie przekroczy 200 tyś
A w wersji 1.3 jest 200km zamiast 200 tyś - nie wiem czy to błąd.
Zmiana stanu licznika w górę czy w dół wciąż nie jest obsługiwana. (przynajmniej w mojej 147 jtd)
Wiem tylko że pojawi się Proxy, bo trwają nad tym prace.
- cos mi sie wydaje że licznik można zmienić tylko do przebiegu 200km, nie 200.000 km.
- jest to tzw. opcja dojazdowa, czyli po transporcie auta dla klienta zeruje sie licznik i klient jest zadowolony.
- zmiana licznika po CAN-ie dla przebiegu > 200km jest bardziej skomplikowana programistycznie.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- dla mnie logiczne to jest to:
- Odometr zmiana przy wartości Odometru < 200 km.
- licznik - zmiana przy dowolnej wartości Odometru, < 999999 km.
- a woltomierz Ci dobrze pokazuje ?
- a jak tam wykresy, zrzuty, zapisywanie wykresów, logi, status auta.
- szukam nowej wersji ELearn obejmującej 147 od 2005 roku.
- to co jest na sieci, kończy sie na 2004 roku,
- czyli ABS bedzie w wersji 5.7 a nie nowszy 5.8
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
W nowych fiatach fabryka może zrobić 300km i normalnie skasować przebieg jest to stosowane do prób drogowych wtedy przy przebiegu widnieje literka "h" na tzw. "końcówce" przebieg jest kasowany, i literka "h" znika. Licznik można wymienić przy każdym przebiegu trzeba wtedy zrobić tzw. próbę proxi ja to robiłem za pomocą urządzenia DSA.
![]()