10W40 to niekoniecznie półsyntetyk!
10W40 to niekoniecznie półsyntetyk!
@ Jerry858
Przyjrzyj się natychmiast pompie oleju!
Zimny silnik = zimny olej = wysokie ciśnienie oleju (dochodzące pod 5 barów)
Silnik się rozgrzewa > olej się rozgrzewa > a wraz ze wzrostem temperatury ciśnienie spada. (powinno się utrzymać powiedzmy w ok 1,5bar na jałowym)
Jakby czujnik wywałał błąd na zimnym silniku to pewnie byłby do wymiany.
No ale ja obstawiam że serio musisz mieć ciśnienie niskie przy rozgrzanym. Coś na poziomie 0.8 bar albo i mniej
Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 19-05-2011 o 17:36
Wykręcasz czujnik oleju wkręcasz zegarowy czujnik oleju, odpalasz auto nagrzewasz do 90 stopni i obserwujesz co się dzieje na wolnych obrotach... dodam że bez kanału będzie ciężko...
Manometrem.
ASO powinno mieć, albo jakieś dobre warsztaty.
Wykręcą czujnik od kontrolki i wkręcą swój czujnik z zegarem.
Lutraki miała ten problem...
http://www.forum.alfaholicy.org/mito...lka_oleju.html
Zawsze możesz taki zakupić i wyjdzie taniej niż w ASO![]()
=> http://allegro.pl/miernik-cisnienia-...618971204.html
Tylko pytanie czy będzie pasował.
Wiem że korki w podstawie filtra są M18
A jaka średnica gwintu kontrolki z zegarów?
Kurcze są maile telefony więc zawsze można zadzwonić do sprzedawcy... Co Ty taki za ASO?!![]()
Zadzwonię do sprzedawcy i powie mi jaki gwint ma czujnik ciśnienia z wskaźników?
Raczej wątpię...
taki jestem za ASO że sam sobie zegar ciśnienia oleju dołożyłem...