Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: Korbowod wyskoczyl przez blok silnika !

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar grzesiu1302
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa romeo 166 2.0 TS
    Postów
    178

    Domyślnie

    no wlasnie mechanik do mnie teraz ze nawet nie wiadomo jak z ta robocizna zmienia zdanie na takie ze jedynie taryfe ulgowa dostane wiec juz robocizny nie mam za darmo a jesli wogle sruby byly by zmeczone jego obowiazkiem powinno byc zadzwonienie i poinformowanie mnie a nie sprawdzenie tylko jednej panewki choc mowilem o wszystkich i jeszcze na ta sama srube po tylu latach silnika gdyz auto z roku 99 r. i watpie zeby ktos tam predzej zaglodal. Tylko jesli mialby peknac zawor i zniszczyc tlok to watpie zeby silnik okolo 4 lub 5 dni po naprawie chodzil perfekcyjnie cicho i rowno dopiero gdy dostal predkosc na obwodnicy tak jakby w jednej chwili sruba poszla bo po ogledzinach korbowodu wyglada to na wlasnie pekniecie sruby wyrwanie jej korobowod doslownie caly wylecial nie przelamal sie jedynie gdzie jest ta wlasnie sruba drugiej czesci nie ma daje obrazek,
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3795.jpg
Wyświetleń:	165
Rozmiar:	25.1 KB
ID:	26407  

  2. #22
    PySIEK
    Gość

    Domyślnie

    No i zapomniałeś dodać, że jakimś cudem wyrwał się z tłoka.
    Jeśli mechanik wymienił by śruby na nowe jak książka pisze to być może do tego by nie doszło, może nawet dokręcił na "pałę" bez dynanometru i śruba się nadwyrężyła i pozamiatała silnik.
    Trzeba brać też poprawkę na to, że prawie nikt nie zmienia śrub na nowe, bo kto by zamawiał w aso i czekał nie wiadomo ile jak wizualnie te są dobre (pozory mylą).
    Pozdro.

  3. #23
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    Moim zdaniem najlepiej dogadac sie z mechanikiem. Zalozenie sprawy w sadzie itd. spowoduje, ze bez samochodu bedziez z dobry rok czasu. Czyli to co zaoszczedzisz na naprawie wydasz na inne srodki transportu + samochod straci na wartosci pomimo, ze nie bedziesz z niego w ogole korzystal. Zapytaj sie mechanika czy ma ubezpieczenie - jezeli ma to niech zglosi taka sprawe do ubezpieczalni wowczas ubezpieczyciel powola rzeczoznawce i on stwierdzi co bylo przyczyna. Jezeli mechanik jednak powie, ze nie ma opci ubezpieczenia to poprostu napraw samochod na wlasny koszt, niestety ale koszt 4 tys. za remons silnika w porownaniu z wizytami u adwokata w sadach itd. moim zdaniem mija sie z celem poniewaz zamiast cieszyc sie za miesiac z samochodu bedziesz sie denerwowal, po roku ze ciagle go nie masz.

    Ps. jak zamierzasz oddac sprawe do sadu to nic sam nie rozkrecaj !! i druga sprawa nie bak sie w rzecznika jezeli nie masz paragonu to raz a dwa ze zabawa z nim nawet jak masz paragon nie jest warta poniewaz on i tak nic nie moze wobec czego jedynie od razu sad, ale wydaje mi sie ze to i tak nie ma sensu niestety.

  4. #24
    Użytkownik Ogier Avatar grzesiu1302
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa romeo 166 2.0 TS
    Postów
    178

    Domyślnie

    sprawdzilem panewki niestety 2 panewka-korwobod wyskoczyl przez blok mechanik sprawdzal tylko 4 wiec tego nie ruszal nawet, dzownilem do niego to powiedzial ze z taryfa ulgowa mnie potraktuje i za 400 zl przelozy mi silnik wraz z wymiana rozrzadu czesci i wszystko ja sam wiec i tak wyjdzie okolo 4 tys zl za wszystko. Teraz to juz tak nie wiadomo jaka byla przyczyna, przy kupnie silnika na co mam zwrocic uwage zeby znowu jakiego bubla nie kupic???

  5. #25
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Nie sprawdzisz zbyt wiele. Zakręć wałem, żeby sprawdzić czy silnik nie jest zatarty, ściągnij pokrywę zaworów i zobacz jak wyglądają wałki rozrządu. Jeśli zobaczysz jakiekolwiek ślady braku smarowania na wałkach, to będzie znaczyło że dół silnika nie żyje na pewno. Zobacz czy nie ma gdzieś pęknięcia na bloku i czy nie były odkręcane śruby miski olejowej. Po torxach będzie widać jak się przypatrzysz.

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Rydułtowy / Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 81 kw r. 2000
    Postów
    134

    Domyślnie

    pogadaj z gościem, który jest autorem tego tematu http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...chowa_gtv.html , poda Tobie namiar na gościa, który sprowadza godne uwagi silniki.

  7. #27
    ptrw11
    Gość

    Domyślnie

    szczerze to lepiej z majstrem sie dogadac polubownie -jak sklonny jest poniesc konsekwencje partactwa i wyrwac ile sie da od niego ,a jak sie nie da to dopiero pozniej zastanawiac sie nad rzeczoznawcami i pozwami to tez kosztuje a droga do odszkodowania nie jest krótka.

  8. #28
    Użytkownik Ogier Avatar grzesiu1302
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa romeo 166 2.0 TS
    Postów
    178

    Domyślnie

    zakupilem drugi silnik a mechanik taniej mnie policzyl za przekladke a tak jestem niezadowolony olej bierze same straty....

  9. #29
    Hoster
    Gość

    Domyślnie

    kiepska sprawa, zapytaj rzecznika praw konsumenta tak jak mowili koledzy co w takiej sytuacji najlepiej zrobić

    ja jakies 3 tygodnie temu też zmienialem silnik, panewka sie obrocila i wynioslo mnie to okolo 3,5tys

    silnik 2tys byl z nowym rozrzadem

    sprzeglo 700zl

    robocizna 650zl

    filtry 100zl

    olej 200zl

  10. #30
    Użytkownik Ogier Avatar grzesiu1302
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa romeo 166 2.0 TS
    Postów
    178

    Domyślnie

    ja wydalem juz 4.5 tys z rozrzadem olejem robocizna, ale tak kopci na czarno nie wiem co jest powodem. Olej bierze moze sie ustabilizuje glowice mialem remontowana nie uwierzycie ale z winy tego samego mechanika hehe jego pracownik montujac kolektor ssacy z mojego zepsutego silnika zle go domyl i przykrecil. Po rozruchu silnika ktory pochodzil 10 min mechanik nadusil gaz silnik zgasl. Ja akurat wtedy bylem na miejscu wziolem dzien wolny od pracy ze szwagrem ktory sie zna, za zgoda mechanika ktory mial juz dosyc tego auta zgodzil sie abysmy sobie w nim pogrzebali. Najpierw zdejmujemy kolektor ssacy a wnim pelno opilkow i 0.5 L wody wylecialo z niego, jak mechanik to zobaczyl, byl w poblizu robil 2 auto to zbladl. Juz wiedzial ze z jego winy silnik przestal chodzic. Zdjelismy glowice a tam 1 cm opilek zblokowal tlok, glowica poszla do remontu na koszt mechanika, uszczelka pod glowica koszt mechanika itd. Wiec co z tego ze podjal sie tanszej wymiany silnika jak i 2 silnik prawie mi wykonczyl, naszczescie juz auto mam w domu ale kopci na czarno po przegazowaniu powyzej 4 tys obrotow i olej troche bierze, pojezdze moze sie ustabilizuje, dolu silnika nie robilem.

Podobne wątki

  1. blok silnika 75 turbo
    Utworzone przez silento w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-01-2015, 14:42
  2. Pęknięty blok silnika JTD
    Utworzone przez mojamama w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-12-2013, 20:42
  3. [33] Wał i blok silnika
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 13:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory