Czesc Panowie,
Waszym zdaniem jaka inwestycja jest bardziej oplacalna - wymiana silnika czy zabawa z pierscieniami i uszczelniaczami ? Chodzi o silnik kolegi 2.0 TS po modernizacji
Czesc Panowie,
Waszym zdaniem jaka inwestycja jest bardziej oplacalna - wymiana silnika czy zabawa z pierscieniami i uszczelniaczami ? Chodzi o silnik kolegi 2.0 TS po modernizacji
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
Przytargaj do nas to zrobimy kapitalke www.alfa-lancia.com.pl kupienie drugiego silnika nie zapewni ci że zaraz nie padnie. Jak to mówią stare jest dobre wino i skrzypce
Jakie modernizacje przeszedł ?
Ostatnio edytowane przez QBA ; 12-06-2011 o 09:05
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Mowiac po modernizacji mam na mysli ze to silnik z katem przy kolektorze i 3 sondami. Ogolnie nie ma tragedii - zbiera sie ok, kompresja ok ale za duzo oleju chuli juz - blisko litr na 1000 km
Mozna wyslac do was ? jaki ewentualny koszt zabawy ?
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
podam ci na priv mój nr tel. i dzwon jutro około 15-16
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Mój silnik już dwa razy był u mechanika. Za pierwszym razem skończyło się na kwocie porównywalnej z wartością samochodu (głowica, panewki, pierścienie i masę innych "drobiazgów"). Silnik wytrzymał jakieś 3 miesiące, a potem zaczął puszczać olej każdą możliwą dziurą. Po roku od wymiany pierścieni zaczął też poddymiaćRok temu silnik wrócił do mechanika na uszczelnienie. Kosztowało to jakieś 15% drożej niż koszt używanego silnika. Już leje się z niego olej, a dymienie pojawia się nawet przy ok. 3 tys. obr. bo mechanik chyba miał okres i nie zauważył, że auto dymi.
Szykuje się właśnie do zakupu używanego silnika. Jeżeli będzie suchy, to zyskam przynajmniej tyle :/
Miałeś złego, nieuczciwego mechanika. To nie znaczy że teraz powinieneś kupować używany silnik bo znowu będziesz w punkcie wyjścia. Jeśli robiłeś remont kapitalny a silnik jest do D.. to reklamuj usługę. Ale widzę że nie robiłeś remontu kapitalnego tylko ,,leczenie''. Niestety teraz mechanik powie że to nie jego wina, że sam tak chciałeś. Sama wymiana pierścieni w wyeksploatowanym silniku bardzo często tak się kończy. Ale o tym to przede wszystkim ten niby mechanik powinien Ci powiedzieć. Przecież to on jest mechanikiem nie Ty. I on wziął za to pieniądze.
To że miałeś patałacha a nie mechanika to nie znaczy że należy kupować stare silniki i je zakładać. W 90% przypadków to dopiero jest wtopa.
Tylko remont ale rzetelny u gościa który się na tym zna.
Kolego zakup używanego jest ekonomicznie bardziej opłacalny.Ważne trafić/wybrać dobry egzemplarz.Przerabiałem to.Moja rada to przy oględzinach silnika koniecznie zdejmij pokrywę klawiatury,to tylko parę śrubek.Stan wałków,osad powie Ci bardzo wiele.Jeśli wałki są nie tknięte,w zakamarkach nie ma smoły i nagaru z oleju możesz być prawie pewien że silnik jest ok.Jeśli wałki (szczególnie przyjrzyj się wydechowemu)są podtarte,syf pod klawiaturą to niżej jest tylko gorzej.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
O smole wiem, ale dzięki. Mój silnik trafił na warsztat właśnie z powodu tej smoły (co ciekawe mam komplet faktur z ASO - wygląda na to, że chłopcy "zapominali" wymieniać olej; ten numer ćwiczyłem już w moim poprzednim aucie). Padły wałki rozrządu, bo pozatykały się kanały olejowe. Poza tym podtarły się panewki. Kupiłem wszystko nowe i w znaczniej większości oryginalne (zamienniki tylko sprawdzone). A potem okazało się, że "się nie da" uszczelnić silnika, "się nie da" tego i owego. Bujam się z tym coraz bardziej rozklekotanym złomem od fahofca, do fahofca i tylko kasa ze mnie wypływa, a olej nie chce przestać![]()
Witam jeśli stane sie pomocny to odradzam zakup silnika na 100% bedzie brał olej mam namiar na fiat alfa Kraków,remont około 4tys + gwarancja za silnik trzeba dac ze 2.5tys + wymiana i niewiadomo co sie kupi.pozdrawiam
---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:14 ----------
Witam i nteresuje mnie cena kapitalnego remontu 156 po lifcie 1.6 BG