Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: Q2 - Czy rzeczywiście warto ?

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Aha, no to pewnie jest to cena za caly komplet. Albo podali ci netto
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    W ASO ponad 2000zł powiedzieli a i za montarz Uwaga 800zł "bo musza skrzynie wyciagać" jak im powiedziałem że nie musza to oni żę musza bo tak jest to opisane w jakiejs ich ksiązce napraw, załozenie Q2 mnie kosztowało 200zł za robocizne, nowe oringi i nowe 2 simeringi 35zł za dyfer uzywke wyszlo mnie 1200zł stan idealny.
    Róznice czuć ale że kompleksowo wymieniałem Bilsteiny B6 wahacze i takie tam to nie umiem powiedziec ile sam dyfer pomogł w prowadzeniu w zakrecie , jak w kazdym razie mam duuuuuzo lepiej.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Potwierdzam opinie kolegów. Oczywiście warto. Dodatkowo dodam, że wyjście z zakrętu jest nieporównywalne z Q2 i bez. Gazem można operować jeszcze w zakręcie, kontrując uślizgi. Kilka let temu na płycie poślizgowej na Bemowie były testowane GT ze szperą przez instruktorów jazdy. Czasy przejazdów były o kilka sekund na plus dla Q2.

  4. #14
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    No to bardzo fajnie
    A teraz pytanie jaki mechanik da sobie radę z założeniem takiego dyfra? U mnie idiotów dostatek dlatego zastanawiam się, czy któryś dał by sobie z tym radę...
    I ile powinna trwać taka wymiana ???

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Ja robiłem u M. Boczara w Rzeszowie. Jak chcesz namiary to pisz na priv.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    W aso to niezle debile sa, widze ze Aso Konrys Bialystok nie jest w tej kwestii lepsze. Ja jak pytalem o uszczelki pod kolektor wydechowy do glowicy i na dol kolektora to mowie panu ze potrzeba mi wersji 156 ale po lifcie, to pan sie zapieral przez kilka dobrych minut ze takiej nie ma Ale udalo mi sie jakos. Jak zalatwialem sobie Q2 to tez dzwonilem do tego pana i tez mnie wypytywal jakim ja cudem chce to wlozyc itp. Ogolnie musialem spasowac i nie udalo mi sie z nim w ogole dogadac, nie potrafil mi znalezc czesci. Musialem wrocic do niego z nr czesci. Zenada na maksa.

    Co do wymiany to mechanik powinien sobie poradzic, radze jeszcze kupic zestaw podkladek do prawidlowego zdystansowania dyfra i sa gdzies podane dokladne wartosci, zeby potem nie bylo jakiegos lomotania. Nr czesci nie pamietam, ale moglbym pogrzebac jesli bylaby taka potrzeba.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    od jakiej mocy sensowne jest zakladanie szpery?

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar shrek2oo7
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 150HP Selespeed 2001
    Postów
    325

    Domyślnie

    Do TS i tak chyba nie da rady założyć Q2 z tego co wiem, można jedynie w V6 i JTD.

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Oczywiście do swojej 147, która ma tylko 120KM bym raczej tego nie chciał montować, ale zastanawia mnie od jakiej mocy realnie zaczyna być sens montowanie takiego układu?

    Bo przy 250KM w GTA sens na pewno jest, ale gdzie byście upatrywali tą granicę od której zaczyna się szpera przydawać? 200KM?

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    Myślę że od 2.5 V6 24v już się przydaje

Podobne wątki

  1. [159] Alfa Romeo 159-piękny samochód, ale czy rzeczywiście warto?
    Utworzone przez doncamillo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 126
    Ostatni post / autor: 20-11-2017, 22:19
  2. Alfa Romeo 159 TI 2008 rok / 207600 km przebiegu, czy rzeczywiście?
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 21:37
  3. Magnetyzery. Czy rzeczywiście działają?
    Utworzone przez Kuban w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-01-2008, 21:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory