Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Wyrwana swieca zaplonowa

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To jest tak jak pisalem. Przesrane. Byl przekrecony gwint i to zalatwilo glowice... nie slyszalem zeby ktos stosowal jakies zestawy do tego typu akcji. Po prostu w glowicy nie masz gwintu i tyle. Zaden "kleik" nie zastapi jednolitego gwintu. Oczywiscie w takiej sytuacji jak jestes to mozesz zaryzykowac... w koncu nie masz nic do stracenia. Ale predzej czy pozniej czeka Cie wymiana glowicy. Ja bym z tym spokojnie nie jezdzil. Moze to pomoc na kilka dni, tygodni a moze bedziesz mial farta i da to rade do nastepnej wymiany swiec. Nikt Ci nie da gwarancji.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Czyli sytuacja troszkę podbramkowa.
    Proponuję znaleźć dobry zakład który zajmuje sie głowicami obróbką aluminium.
    W scorpio gość nie robił mi tulejowania gniazda a zdaje się, że zalał to aluminium i od nowa nagwintował. Fakt, że auta już nie ma u mnie ale jezdzi do dzis
    tak już prawie dwa lata i nie było do tej pory żadnego problemu z wymianą świec.
    Mozesz spróbować. Póki co nic nie tracisz.
    Jeżeli chcesz to mogę dać namiary na ten zakład.
    Drogą pocztową również można sie dogadać
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar popi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Wiedeń / Sosnowiec
    Auto
    AR 166 2,5v6 Sportronic, Lexsus IS 250
    Postów
    106

    Domyślnie

    wszystko ok tylko ja mieszkam w austrii i tutaj ciezko znalezc kogos co by tak jak w polsce zniczego zrobil cos wiec moze sprobuje z tym gwintem aby dojechac do polski i tam ewentualnie wymienic glowice a jak nie to zostaje laweta niestety.

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Taka naprawa gwintu na świece jest pospolitą naprawą w każdym szanującym się warsztacie samochodowym i nie ma potrzeby wymiany głowicy. Naprawiać można na dwa sposoby: tulejowanie lub na gwint naprawczy (helicoli) czy jakoś tak
    kiedys też naprawiałem w 75 Turbo gwint w głowicy po przekręconej świecy i można było wkręcać i wykręcać świece bez problemu.
    Koszt naprawy jednego gwintu 50zł
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 19-06-2011 o 14:23

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    leszekbodzio
    Gość

    Domyślnie

    Miałem taką przypadłość w swojej 166 2.0 TS ktoś źle wkręcił świece i mi ją wyrwało i dokładnie tak jak napisał 75andrew155 naprawiłem to w warsztacie, ale mechanik powiedział że da rade o ile to jest ta większa świeca w moim TS i koszt naprawy z zakupem nowej świecą 130zł.

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Panowie.... Przed chwilą sprawdzałem na allegro. Głowica do 2,5V6 ceny od 150 do 250zł. Jest sens rzeźbić? Ja bym nie wierzył klejom. Możesz tak zrobić żeby dojechać gdzieś, na jakiś czas. Ale generalnie zmieniłbym głowicę. Albo jak już wspomniano, profesjonalna obróbka. Na klejenie nikt Ci gwarancji nie da aczkolwiek możesz tak zrobić.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Tyle, że do tej ceny jeszcze trzeba doliczyć planowanie, uszczelniacze na zaworach itd.
    Dochodzi także koszt wymiany głowicy oraz uszczelki.
    Kolega jest w Austrii więc może mieć problem z zakupem na allegro.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Nie trzeba nic rozbierać, wymieniać czy planować. Czas poprawienia gwintu to 30 min i na prawdę zdaje egzamin a co najważniejsze jest dosyć trwałe. To nie jest klej tylko tzw. sprężynka
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 19-06-2011 o 17:54

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Czyli jak? Kleik i przegwintowanie? Twierdzicie że to da radę? Może faktycznie ale ja bym temu nie zaufał.
    Miałem dwa razy taką przygodę i wolałem wymienić głowicę. Co prawda w maluchu i temprze ale to też auta no może nie maluch ale tempra to już przyzwoity samochód. Nic nie planowałem ani nie kombinowałem. Kupiłem używaną głowicę, nową uszczelkę i skręciłem. Oba auta mi jeszcze długo służyły.

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Czyli jak? Kleik i przegwintowanie? Twierdzicie że to da radę? Może faktycznie ale ja bym temu nie zaufał.
    Miałem dwa razy taką przygodę i wolałem wymienić głowicę. Co prawda w maluchu i temprze ale to też auta no może nie maluch ale tempra to już przyzwoity samochód. Nic nie planowałem ani nie kombinowałem. Kupiłem używaną głowicę, nową uszczelkę i skręciłem. Oba auta mi jeszcze długo służyły.
    Metoda jest sprawdzona, ja przynajmniej mam do takiej naprawy zaufanie i ją polecam.Bardziej bał bym sie kupowania drugiej głowicy i zakładania jej bez sprawdzenia

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Zlamana swieca spalone przewody
    Utworzone przez juro8191 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-12-2014, 11:11
  2. mała swieca
    Utworzone przez wojk2 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 16:20
  3. po odlonczeniu akumulatora swieca sie kontrolki
    Utworzone przez -lukasz- w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 16:58
  4. H6W LED nie swieca
    Utworzone przez JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-04-2012, 16:04
  5. [156] problem ze swieca w 156 jtd
    Utworzone przez beziorek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-11-2008, 21:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory