Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: Brak mocy w upane dni.

  1. #21
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    im cieplej to powietrze jest rzadsze , jak rzadsze to mniej go silnik zassa , jak mniej zassa to wolniej się zbierze. i oo
    taki sam efekt jest na dużych wysokościach w górach, powietrze jest rzadkie i silnik robi się słabszy.
    tym bardziej będzie to odczuwane w silnikach wolno ssących
    ot takie moje dywagacje

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ok wywalę filtr powietrza i zaobaczę efekty temperatury powietrza contra czas wtrysku.
    - spadek mocy szczególnie powinny odczuwać silniki o mniejszej pojemności, np. 1.6
    - nie znalazłem potwierdzenia że to jest zależność procentowa., np. 10 %.
    - 10% z 155 Km to dużo i zauważalnie.
    - na forum BMW był patent aby łaczyć rure od filtra powietrza do kabiny kierowcy, ponoć efekt znikał.
    - w kabinie było caly czas + 18 -> - + 20 st C i szmery zasysania powietrza.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 24-06-2011 o 10:47
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Nie prościej intercooler zamontować

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Witam problem rozwiązany pomógł drugi temat. http://www.forum.alfaholicy.org/147/...zaplonowe.html

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Dokładnie taki temat zakładałem około roku temu - spadek mocy będzie zawsze - z różnych przyczyn mniejszy i większy - skorelowany z niedomaganiami poszczególnych elementów silnika/osprzętu.
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @winiar00
    - ale napisz co dokładnie pomogło a nie odsyłasz nas na inny temat, który nie ma podsumowania.
    - takie małe podsumowanie jest ważne i dydaktyczne .!!
    - ale tu , w tym twoim temacie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rifle
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    na wsi
    Auto
    147
    Postów
    46

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    im cieplej to powietrze jest rzadsze , jak rzadsze to mniej go silnik zassa , jak mniej zassa to wolniej się zbierze. i oo
    taki sam efekt jest na dużych wysokościach w górach, powietrze jest rzadkie i silnik robi się słabszy.
    tym bardziej będzie to odczuwane w silnikach wolno ssących
    ot takie moje dywagacje
    Może ktoś wie jaka jest optymalna temperatura powietrza dla silnika spalinowego? Obstawiam że około 10 stopni

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wg. teorii silnika w cyklu Otto, temeratura powietrza powinna być - 10 st C.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Przepraszam poprawiam się Pomogła wymiana przewodów zapłonowych na odpowiednie takie jak fabryka dała. W skrócie miałem założone od CF2.

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    Nie prościej intercooler zamontować
    IC w silniku wolnossącym? gdzie go wepniesz?

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory