Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 63

Temat: Alfa umarła

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Gratulację nowego nabytku!bezproblemowego użytkowania i miłego słuchania 16v!!!Pozdrawiam!

  2. #32
    thing
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał boorek Zobacz post
    gratuluje nabytku.... i zmień przy okazji pakietu startowego panewki na nowe... będziesz miał spokojne sumienie.
    raczej pompe

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Nie chcę mnożyć wątków, więc na zakończenie dokładam kilka fotek:

    Ostatnia droga

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00893.jpg
Wyświetleń:	1611
Rozmiar:	137.6 KB
ID:	30739
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00894.jpg
Wyświetleń:	1235
Rozmiar:	125.7 KB
ID:	30740
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00895.jpg
Wyświetleń:	1479
Rozmiar:	156.1 KB
ID:	30741
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00896.jpg
Wyświetleń:	1453
Rozmiar:	153.3 KB
ID:	30742

    Tak przy okazji: żaden patrol policyjny nas nie zatrzymał (a kilka ich po drodze było) ale w/g przepisów wszystko było OK.
    Toyota Hilux ma w dowodzie masę własną 1815 kg, laweta 350 kg a Alfa 1300 kg; co daje w sumie 3475 kg. Na prawie jazdy B spokojnie można jechać.
    Holownik jest cięższy od ładunku i masa całości nie przekraczał 3500 kg. Gdyby było to więcej niż 3,5 tony to potrzeba B+E.

    Nawiasem mówiąc to Toyota ma silnik 2,5 V6 ale niestety diesel (88 kW). Miałem dość tego klekotania po 400-kilometrowej wycieczce. Siedzenia w tym aucie też do luksusowych nie należą - są strasznie szerokie i nie ma mowy o jakimkolwiek trzymaniu bocznym. Chyba projektowano je dla grubasów
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Dodaj że przyczepa jest niby dwuosiowa ale rozstaw jest mniejszy niż 1m i jest traktowana jako jednoosiowa

  5. #35
    thing
    Gość

    Domyślnie

    a jednak wcześniej ją targałeś
    no i dobrze

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Z miejsca awarii do Pabla... 100 km
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  7. #37
    thing
    Gość

    Domyślnie

    ahh... chyba że tak

  8. #38
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Oooo, Marek ile chcesz za końcowy wydech, to seria?? Czy teraz już po wszystko uderzać do Pabla??

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Może lekki offtopic, ale informacje o holowaniu które tu przeczytałem sprawiły, że rozmyśliłem się na temat prawka B+E
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Może lekki offtopic, ale informacje o holowaniu które tu przeczytałem sprawiły, że rozmyśliłem się na temat prawka B+E
    Właśnie dlatego dokładnie opisałem jak to wyglądało, żeby w przyszłości komuś taka informacja pomogła. W końcu Alfa Romeo i laweta (według wielu kierowców) to nierozłączna para
    Jak masz B+E to cały zestaw może mieć masę 7 ton (3500 kg holownik i do 3500 kg przyczepa), ważne jest to, by masa przyczepy nie przekroczyła masy holownika. Przy samym B idealny (i maksymalny dopuszczalny) rozkład to 1750 kg + 1750 kg.

    Chyba jedyna odstępstwo od tej zasady (przeczytałem o tym w necie) ma miejsce w sytuacji gdy samochód z hakiem (np. 1500 kg) ma wbitą w dowodzie masę przyczepy większą niż on sam waży (2000 kg).
    Hilux też tak ma (masa przyczepy do 2500 kg) ale do ciągnięcia takiej potrzeba B+E
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 23-07-2011 o 11:33
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

Podobne wątki

  1. Alfa 156 1.9 jtd 8v Umarła (Nie odpala)
    Utworzone przez bladx w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-10-2014, 11:08
  2. [146] Alfa umarła i bulgocze
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-07-2014, 17:01
  3. Alfa 147 UMARŁA... POMOCY
    Utworzone przez Arasi w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 16:21
  4. [146] Moja Alfa umarła...
    Utworzone przez Marek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 09-09-2008, 11:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory