Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 52

Temat: Problemy z pracą silnika

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Skoro tylko na zimnym, to silnik krokowy jeszcze wyczyść przy okazji - instrukcja jest w dziale zrób to sam na stronie głównej
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    155
    Postów
    272

    Domyślnie

    A to dławienie po odpaleniu? Tak jak na filmiku pierwszym (nadal tak się dzieje).

  3. #33
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Człowieku !!!!!!!!!!!
    wymień świece i przewody bo od tych strzałów rozwalisz wszystko co jeszcze jest w miarę sprawne.
    Tyle pisaniny a wystarczy wykonać podstawowe wymiany tym bardziej że masz silnik zagazowany. Jeszcze trochę i zamknę ten temat, piszesz ciągle o tym samym problemie a nic z tym nie robisz

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #34
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    155
    Postów
    272

    Domyślnie

    Nic nie robię, bo obecnie kasy nie mam.
    Strzały były zawsze - poprzedni właściciel także tak miał, a świece i kable były wymieniane bodajże w grudniu.
    Możesz zamknąć, jeśli Ci przeszkadza.

  5. #35
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał koziro Zobacz post
    Strzały były zawsze - poprzedni właściciel także tak miał, a świece i kable były wymieniane bodajże w grudniu.
    Mając zagazowane auto trzeba dbać o świece i czy są odpowiednio dobrane, trzeba wymieniać je częściej niż w "przyzwoitym" silniku. Druga sprawa jeśli wymiana świec nie pomoże trzeba się zająć wyregulowaniem i przegladem tej instalki lpg

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    155
    Postów
    272

    Domyślnie

    Też tak myślałem, ale co ciekawe auto teraz pali i jeździ tak jak wcześniej! Odpalam, kilka razy dodam gazu, przełączam na LPG i mogę spokojnie jechać. Zatankowałem nieco droższy gaz i okazało się, że niespodziewanych wystrzałów nie ma (tylko po "nerwowym" dodaniu gazu poniżej 1500 obrotów, ale tak już było od zawsze w tym egzemplarzu).
    Spalanie gazu mam takie jak zawsze - obecnie przejechałem już ponad 300km na jednym tankowaniu (do pełna wychodzi mi zawsze ~25l).

    Wtedy, gdy nie palił na jeden gar i cały się trząsł to wystarczyło uspokoić nieco silnik i przejechać 20km. Po tych 20km spokojnej jazdy silnik pracuje tak jak wcześniej (czyli dobrze).

    O kablach i świecach nie zapominam. Jak tylko uda mi się nazbierać odpowiednią kwotę to od razu wymieniam. Zastanawiam się tylko czy brać tańsze, czy nieco droższe (np. Bosch). Znajomy polecił mi, abym sprawdził jakie mam obecnie i kupił takie same.

  7. #37
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Kable byle nie jakies sentech i janmar ... nic nie warte wymiana zaraz z olejem a jak nie to maja odrazu przebicia

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    155
    Postów
    272

    Domyślnie

    Chodziło mi raczej o NGK
    Jak tak patrzę na allegro to Janmar są najdroższe...

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Ja obstawiam krokowy albo ostre przelewanie (z naciskiem na drugie) - zwykła telepawa z przygasaniem - przynajmniej na filmikach tyle widać. I jeszcze benzyną czuć. Mógł nie palić na 1 gar bo go zalewało - przerabiałem w samochodzie ojca.
    Sprawdzenie świec jest proste, przewodów proste, krokowca w aluminiowym TSie też banalne, jeśli go przelewa to z sondy każdy to pod kompem odczyta, wtryski to też nie jest coś z kosmosu. A przez neta nikt diagnozy na 100% nie postawi, można najwyżej ustalić ścieżkę.

    Do roboty: masz sprawdzić (w dowolnej kolejności): krokowca, świece, kable, sondę, wtryski. Jak te wszystkie rzeczy będą ok, to można dalej kminić, a nie 4 strony dokoła matoła. Wszystko możesz sprawdzić sam, możesz mnie pytać na PW jak nie wiesz co i jak.
    Ostatnio edytowane przez Rzmudzior ; 20-07-2011 o 23:40
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar olek_jaw
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 156, AR 155
    Postów
    82

    Domyślnie

    A ja ci powiem co ci się dzieje, masz rozjechaną instalację gazową (jeśli sekwencja to masz kijowe mapy, jeśli inna to już parownik wymięka) przez co ci rozwala mapę od benzyny. Rada aby pocieszyć się trochę osiągami...odepnij klemy na 20 min, później podłącz i przewieź się ale tylko na benzynie...no i oczywiście daj znać czy było lepiej...
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. problem z pracą silnika
    Utworzone przez PeterDeviL w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-03-2013, 15:38
  2. Problem z pracą silnika
    Utworzone przez Stres w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-01-2012, 17:49
  3. Problem z Pracą silnika
    Utworzone przez Duudi w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 12:42
  4. Problemy z pracą silnika
    Utworzone przez Robert_P w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-02-2010, 08:33
  5. Kłopoty z pracą silnika 2.0TS
    Utworzone przez niknak w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 17:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory