Też mi się trochę naciągane wydaje żeby przeguby telepały silnikiem....
Też mi się trochę naciągane wydaje żeby przeguby telepały silnikiem....
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
marcnow wez sobie jeszcze poprawke ze mechanik mechanikowi nie rowny. Ja jak czegos nie moge sam zdiagnozowac to jade przynajmniej do dwoch i oczywiscie sam im na rec patrze. Paprochow jest pelno a na tych autach niewielu sie zna.
Dokładnie, kangurki. Czyli nie telepanie silnikiem, więc kolega Marek nie krytykuje a czyta
A tu luz na przegubie wewnętrznym jest kluczowy. Silnik nie trzyma idealnie równomiernych obrotów. O ile przyspieszamy, siła na przegubie waha się między (załóżmy jednostkę umowną wyimaginowaną) +50 a +52. Podczas zwalniania z gazem wciśniętym minimalnie między -5 a -7. Podczas utrzymywania prędkości między -1 a +1 i przegub pracuje w ramach swojego luzu. Takie jest moje wydumanie. Podobny objaw daje luz mechanizmu różnicowego. U mnie luz na przegubie wewnętrznym prawym jest, wyczuwalny ręką. Kiedyś go wymienię
to powiem czy pomogło, póki co to znoszę bo nie przeszkadza za często.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
Dobra, nie krytykujeMoze faktycznie ale nigdy przedtem sie z tym nie spotkalem.
Hmm, dzięki Żuwik za sugestię. Będę na dniach znów u mechanika, to powiem, żeby sprawdzili przeguby. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
A co to za jezyk!!!???Ja slyszalem i jezdzilem z uszkodzonym przegubem wewnetrznym i to ni jak sie nie mialo do waszych objawow. Ale nie zaprzeczam. Jeden przypadek reguly nie czyni.Jednak to nie zmienia postaci rzeczy ze wymienilbym ta poduche skoro ma luzy.