Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: Rozruch z przycisku!

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Dlaczego uważacie, że wieśtuning? Sporo nowych aut podobnej klasy ma taki wynalazek i nijak to tuningiem nie zalatuje. Ja bym chętnie sobie coś takiego zrobił. Przycisk można zamontować obok lewarka zmiany biegów, zwłaszcza, że w razie czego łatwo wrócić do oryginału

  2. #22
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Rozwiazanie ok. Tylko jak to wykonac zeby bylo w harmonii z reszta. To nie jest latwe w 166. Moze na jesien bym sie w to pobawil. Nawet jak nie zamontuje to manuala moge zrobic. To nie jest trudne.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Najtrudniej to będzie dobrać pasujący stylistycznie przycisk, do tego jeszcze 3-stanowy. Jeśli chodzi o umiejscowienie, to myślę że albo przy lewarku (tak jak sugeruje premek), albo gdzieś na desce tuż obok kolumny kierownicy (na prawo od stacyjki jest chyba nieco miejsca, ja akurat mam tam szpetną klawiaturkę od dodatkowego immo założoną przez poprzedniego właściciela).

  4. #24
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dwustopniowy starczy ale musi byc pierwszy stabilny a drugi niestabilny stopien.

  5. #25
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Wiejski tuning dlatego, że to niczemu nie służy. Ani komfortowi (z wyjątkiem opcji kluczyka w kieszeni), ani prowadzeniu, ani w bezpieczeństwie. W nowszych samochodach to pasuje, bo producent założył taka opcję. Coś jak zakładanie "angel eyes" do Golfa II, przerost formy nad treścią.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Dwustopniowy starczy ale musi byc pierwszy stabilny a drugi niestabilny stopien.
    No tak, czyli tak naprawdę ma 3 stany - off, on, zapłon (niestabilny) ;-P

    ---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:22 ----------

    Cytat Napisał Numberuno Zobacz post
    ... niczemu nie służy. Ani komfortowi (z wyjątkiem opcji kluczyka w kieszeni)...
    No właśnie temu służy . Nie zgadzam się z Tobą, to nie musi wyglądać wieśniacko więc porównanie z "tjuningiem" optycznym golfów uważam za przesadzone. Tak naprawdę to w ogóle nie musi wyglądać, może być zupełnie niewidoczne albo neutralne. Oczywiście wszystko można zrobić dobrze albo spieprzyć . Ale obiektywnie rzecz biorąc, wygoda tego rozwiązania jest oczywista.

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    W 166? Nie pasuje... Zresztą, w Giulietcie też nie ma takiego rozwiązania (mimo, że w 159 było), a ja wolę kręcić kluczykiem.

    Wygoda jest taka sobie, kiedy jest -16C i po wciśnięciu przycisku silniki dusi się i krztusi, ale próbuje się uruchomić... (chociaż problem dotyczy chyba tylko diesli).
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Jak dla mnie to wchodzi w grę jedynie w wersji z kluczykiem w kieszeni.
    Inna rzecz, że wygoda ogromna to nie jest i z pewnością zrobiłbym to, gdybym już naprawdę nie potrafił niczego innego w Alfie naprawić. Znając jednak jej humory taki dzień prędko nie nadejdzie

Podobne wątki

  1. Ciężki rozruch silnika
    Utworzone przez Fucel w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 02-10-2013, 01:17
  2. 3.0 V6 długi rozruch
    Utworzone przez kielu w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-07-2013, 18:05
  3. Rozruch JTD
    Utworzone przez kalaruch w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-06-2011, 09:07
  4. [146] rozruch
    Utworzone przez lepper w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-08-2008, 14:13
  5. [156] Rozruch poranny mojej 156
    Utworzone przez Mitek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-04-2008, 09:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory