Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: [147] prośba o porady w sprawie wymiany tarcz i klocków

  1. #11
    dyGas
    Gość

    Domyślnie

    Sam ostatnio wymieniałem same klocki i również tak jak poprzednicy miałem "mały" problem z tłoczkami z tyłu.. Kolega wyżej pisze żeby wykorzystać do tego zacisk - u mnie to nie skutkowało... Sam z grubej blachy wyciąłem sobie odpowiedni klucz do tych rowków i wystarczyło odpowietrzyć i wkręcić... Co do klocków to sam kupiłem jakieś włoskie zamienniki w cenie 160zł przód i 110zł tył, dlatego że postanowiłem nie wymieniać jeszcze tarcz to kupiłem średniaki, aczkolwiek jestem z nich bardzo zadowolony..

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar FerraEnzo
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 2.0 jtdm (170cv)
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał kiler_911 Zobacz post
    Z prz Przygotuj też długą przedłużkę do odkręcenia tych śrub - nie jest to łatwe raczej bo z reguły są mocno zapieczone + do tego spory młotek jeśli nie chce iść to ładnie opukujemy śrubki .
    Właśnie np. taką od odkurzacza starego długa na 70cm, dopiero wtedy 19 pusciła z przodu. Klucz raczej oczkowy bo zwykły płaski się ślizga.
    A co do zużywania sie klocków to chodziło mi o to co napisałeś tylko źle to wyraziłem. Generalnie dobry/twardy klocek może zniszczyć tarcze gorszej jakosci

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Cytat Napisał FerraEnzo Zobacz post
    Właśnie np. taką od odkurzacza starego długa na 70cm, dopiero wtedy 19 pusciła z przodu. Klucz raczej oczkowy bo zwykły płaski się ślizga.
    ja użyłem ponad metrowej stalowej rury...a śruby były tak zapieczone, że pomimo zlania dużą ilością środków penetrujących i walenia młotkiem przez długi czas....klucz naprawde dobrej jakości się ukręcił a śruba nie puściła także trzeba być przygotowanym na wszystko.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał kiler_911 Zobacz post
    ja użyłem ponad metrowej stalowej rury...a śruby były tak zapieczone, że pomimo zlania dużą ilością środków penetrujących i walenia młotkiem przez długi czas....klucz naprawde dobrej jakości się ukręcił a śruba nie puściła także trzeba być przygotowanym na wszystko.
    Ja też się troche namęczyłem,żeby wymienić w swojej z tyłu.Ale jak to powiada moj kumpel mechanik(pracuje w warsztacie w wawie) najlepiej robić świeże auta tam wszystkie śruby elegancko się odkręca nie boisz się,że jakąś ukręcisz itd.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Ale świeże auta nie trzeba z reguły naprawiać heh

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    wymiana klocków to nie naprawa, to podstawowa czynność eksploatacyjna

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Dokładnie. Najgorzej jak komuś się nałożą w czasie te czynności eksploatacyjne typu: sprzęgło, dwumas, hamulce, wahacze...koszty diametralnie wzrastają

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    wszystko sie w samochodzie zużywa, co prawda sprzęgło i dwumas o wiele wiele rzadziej, chyba ze sie ma juz starsze samochody..., wahacze u nas i owszem, o wiele prędzej niż np u sąsiadów na zachodzie... ale wymiana klocków u mnie występuje o wiele wiele ..wiele;d częściej niż sprzęgło czy dwumas...

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar FerraEnzo
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 2.0 jtdm (170cv)
    Postów
    567

    Domyślnie

    Ja własnie skonczyłem wymieniać tył Kurcze jak sie wkręca to idealnie to idzie. Tylko fajnie sie to robi w dwie osoby jeden pcha tłoczek a drugi kręci Ja po tej wymianie klocków mógłbym książke napisać Ale podstawa to DOBRE KLUCZE

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    NIC NIE SZKODZI ŻE DROŻEJ!!! Alfum kochanium i koniec heh

Podobne wątki

  1. Osłony klocków i tarcz.
    Utworzone przez Fr4cTiv0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 23:56
  2. [MiTo] rozmiar tarcz i klocków
    Utworzone przez Paweł&Justi w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 09:40
  3. Prośba o pomoc w wyborze tarcz i klocków
    Utworzone przez siweczek25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-11-2010, 14:12
  4. [146] Wymiary tarcz i klocków
    Utworzone przez kini007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-04-2010, 14:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory