jak ma najechane 167tys to pewnie przeplywka. sonda tez juz moze odmawiac posluszenstwa. moze sprubuj przejechac sie na odpietej przeplywce.
jak ma najechane 167tys to pewnie przeplywka. sonda tez juz moze odmawiac posluszenstwa. moze sprubuj przejechac sie na odpietej przeplywce.
z odpalaniem nie ma żadnego problemu na zimnym silniku jest troche słabszy, po wymianie świec nic nie szarpie czasami jak sie go szybciej przegazuje jest taka sekunda zachwiania i jak mocniej wejdzie na obroty wtedy lekko zakopci i przede wszystkim wzrosło spalanie, jeszcze jedno są dni że tak jak by wszystko grało na 100% a czasami jak bym jechał z pięcioma osobami tak powoli się zbiera
Bardziej mi to wygląda na sondę niż przepływkę... zawsze możesz wymienić to i toA tak poważnie, bez komputera i sprawdzenia parametrów pracy jednego i drugiego nic nie wskóramy
![]()
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
FIAT ECUSCAN może być? czego wykresy będą najistotniejsze i robić je na biegu jałowym czy podczas jazdy? a tak na marginesie dzięki za próbę pomocy.
Tak może być, wykres przepływki z jałowego do odcięcia (powoli wcniskaj pedał) oraz parametry pracy sondy+TRA i FRA. Zrób zrzuty ekranu i wstaw na forum. Wszystko rób oczywiście na rozgrzanym silniku
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
- tutaj masz coś opisane ale baza to program AlfaDiag.
--
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tacyjnych.html
--
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...o_wymiany.html
--
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- przepływ wynosi 130 kg/h z wykresu, wartość dość niska jak na silnik 147 TS 2.0.
- test ma być robiony dynamicznie, gaz do podłogi.
- przecież i tak dynamike serwuje nam ECU a nie cięgno mechaniczne gazu.
- anemiczne dodanie gazu może skutkować takimi wynikami, efekt ten może być także spowodowany złym stanem technicznym oprzyrządowania, czujników tego silnika.
- brak charakterystycznego odcięcia też mam w swojej 147 TS 1.6.
- odczytany zakres odcięcia to 6.500 w moim silniku.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Przepływ powietrza za mały. Jak ja robilem do odciecia to ponad 400 mialem ale silnik 1.6
robiłem powoli bo tak mnie poinstruowano , zrobię dynamiczniej.