Ja dolewam STP co jakis czas, tak w ramach czyszczenia delikatnego. Wychdzi taniej niz jakbym miał np V-Power który w dielsu ma podobne działanie. Mocy oczywiście ani to ani to nie dodaje w dieslu.
Ja dolewam STP co jakis czas, tak w ramach czyszczenia delikatnego. Wychdzi taniej niz jakbym miał np V-Power który w dielsu ma podobne działanie. Mocy oczywiście ani to ani to nie dodaje w dieslu.
Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
Co mi się przez łapki przewinęło:
Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v
A ja mam pytanie czy ktoś stosował takie dodatki:
http://www.millersoils.pl/produkty/p...-ecomax-250ml/
Podnosi niby liczbę oktanową o 3, więc tankując benzynę 98, można teoretycznie otrzymać benzynę porównywalną, a może i lepszą z V-Power Racing. Ciekawi mnie tylko jak się ma teoria do rzeczywistości.
Alfa Romeo to rodzaj choroby, entuzjazm do czegoś co w podstawowej funkcji jest tylko środkiem transportu, to sposób na życie, szczególny rodzaj percepcji pojazdu wyposażonego w silnik
Kiedyś udało mi się kupić STP do benzyny i diesla na wyprzedaży po 1,50złdużo tego kupiłem i Benzyna zero efektu nic nie czułem, diesel jak by lepiej pracował tzn. równiej , ciszej, płynniej i mniej palił ok 5%
podobne odczucie do v-power diesel Shella
155 1.8 TS 16V - kręci wysoko
166 2.4 JTD 10V - moc turbo, 146ti 2.0 TS 16Vhttp://www.youtube.com/watch?v=gjSVk...feature=relmfu