Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45

Temat: Ile dokładacie rocznie poza paliwem?

  1. #21
    Wodzu
    Gość

    Domyślnie

    Karmal, ale patrząc tak serio, to większość wymienionych części, to normalne części eksploatacyjne, które się zużyły. Jest parę bajerów (ULTER-piękny), ale reszta...
    Tak, że nie jest tak źle.
    Kolego ile Ty rocznie kilometrów robisz i gdzie, że tak często olej wymieniasz. Chyba, że to takie założenie?

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gary Zobacz post
    karmal, a przy jakim przebiegu wymieniales sprzeglo i dwumas?
    195tys. - zaczęło się delikatnie ślizgać. Chciałem zrobić remap więc było to absolutnie niezbędne przy takim zamiarze

    ---------- Post added at 08:07 ---------- Previous post was at 08:04 ----------

    Cytat Napisał Wodzu Zobacz post
    Karmal, ale patrząc tak serio, to większość wymienionych części, to normalne części eksploatacyjne, które się zużyły. Jest parę bajerów (ULTER-piękny), ale reszta...
    Tak, że nie jest tak źle.
    Kolego ile Ty rocznie kilometrów robisz i gdzie, że tak często olej wymieniasz. Chyba, że to takie założenie?
    Większość tych drogich rzeczy to może zachcianki ( uler, remap, wywalenie dpf ).
    Rocznie robię niedużo....( wywaliłem DPF to większość po mieście śmigam i wcześniej czy później zaczął by być problem ), a co 10tys. zmieniam olej dlatego, że takie wskazówki dostałem od Marcina z Cinsoft po remapie.
    Zawsze jak podkręcasz moc, to przeglądy skracasz. Olej z filtrem nie kosztują majątku a zawsze jest super Dodatkowo turbina ma lepiej na świeżym oleju
    Ostatnio edytowane przez karmal ; 30-08-2011 o 07:09
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  3. #23
    Wodzu
    Gość

    Domyślnie

    No tak, nie wziąłem pod uwagę remapu. Teraz to mi się wszystko zgadza.

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa 159 1.9 jtdm 150 KM
    Postów
    107

    Domyślnie

    Alfa 159 1.9 JTDM od 120 tyś. do 154 tyś. km

    - regulator napięcia alternatora
    - akumulator
    - świece żarowe
    - piasta PP
    - Filtr paliwa
    - Regeneracja turbo przy około 148 tyś km. + czyszczenie EGR, DPF, wydechu itd.
    - Hamulce przód (tarcze + klocki)
    - Wahacze górne przód
    - pasek wielorowkowy + napinacz
    - Łączniki stabilizatora tył
    - Koło dwumasowe + sprzęgło + wysprzęglik + koło pasowe (przy około 153 tyś km.)
    - kilka razy zmiana oleju i filtrów
    - końcówka tłumika ze stali nierdzewnej
    - wycieraczki
    - kilka razy żarówki H7
    - nowe opony zimowe + oryginalne felgi stalowe 16"
    - nowe opony letnie 17"

    Nie powiem, trochę mnie to wszystko kosztowało, ale jestem typem, że jak coś nie gra to trzeba naprawiać ;-)
    Ostatnio edytowane przez partyboy ; 30-08-2011 o 08:35

  5. #25
    Użytkownik Świeżak Avatar Artorius
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V Distinctive Grigio Titanio
    Postów
    86

    Domyślnie

    W ciągu 11 miesięcy eksploatacji (14tyś km)
    1.Wymiana pękniętej tylnej sprężyny
    2.Wymiana łącznika stabilizatora tył
    3.Wycieraczki
    4.Na dniach wymiana palników ksenonowych (bella informuje że jest problem)

    Reszta wydatków

    -Akumulator(uznałem że zimą może być za słaby,pewnie ktoś jeszcze go użytkuje)
    -Felgi alu 17 cali zima
    -Opony zima
    -Chip tuning
    -Końcówka tłumika
    -Pozycyjne LED
    Na dniach wymiana filtrów i oleju silnikowego.
    I to by było na tyle.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    13 miesięcy, 13tys.km:
    -uszczelka mech. różnicowego (drobnostka)
    -zbiorniczek i płyn do wspomagania (drobnostka)
    -wymiana maglownicy i pompy wspom. (na szczęście rękojmia )
    -przegląd na 60 tys. km
    -wymiana lewego dolnego wahacza
    -wymiana osłony lewego amortyzatora (drobnostka)
    Dołożyłem więc przez rok w sumie około 3000 zł. Gdybym zamiast przeglądu po prostu wymienił płyny, wyszłoby z 500 mniej.

    Poza rzeczami niezbędnymi wydałem też sporo pieniądza na odnowienie lakieru, felgi i opony na zimę, nakładki na pedały, odnowienie felg letnich... nawet nie chcę liczyć

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  7. #27
    Seti
    Gość

    Domyślnie

    z tego co widzę nie jest źle, będę śledził forum bo chce bardziej poznać markę

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gary
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 TI
    Postów
    680

    Domyślnie

    Cytat Napisał Seti Zobacz post
    z tego co widzę nie jest źle, będę śledził forum bo chce bardziej poznać markę
    w porownaniu z dzialem technicznym o 156 tutaj nic sie nie dzieje

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gary Zobacz post
    w porownaniu z dzialem technicznym o 156 tutaj nic sie nie dzieje
    hehehe dobre ;-)
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    szczerze , nie ma się z czego cieszyć ,

    159 ma bardzo wiele poważnych usterek , np problemy z oplowskimi skrzyniami biegów , kolektory ssące , padające silniczki szyb w wyniku błędu konstrukcyjnego - tego w 156 jtd NIEMA , w 156 jtd są pancerne skrzynie Getrag ( po cholerę do 159 dali oplowski śmieć ) , jednym słowem wkład opla we wspólną konstrukcję był wątpliwy ;

    a usterki w 156 generalnie dotyczą wyeksploatowania elementów w tych autach, + kiblowate silnik TS16v , które generują ogrom problemów\postów
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. problem z paliwem, chyba
    Utworzone przez fromherotozero w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 15:58
  2. [GTV] Problem z paliwem.
    Utworzone przez bartesiak1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 18:55
  3. Jaka Alfa na PB/LPG pod przebiegi 40 tys. rocznie?
    Utworzone przez Em_Zet w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 13:54
  4. problem z paliwem
    Utworzone przez Kuba157 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 17:48
  5. Alfa ma konkurować z VW i sprzedawać 500 tys. samochodów rocznie
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-07-2010, 00:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory