Pierwsza niespodzianka alfki,brak iskry na cewce .Raz jest ,raz nie ma .Odpali i zgaśnie .Może jakiś przekażnik lub gdzieś nie styka dobrze masa ?
Jutro od rana działam ,więc podpowiedzcie co może być ????![]()
Pierwsza niespodzianka alfki,brak iskry na cewce .Raz jest ,raz nie ma .Odpali i zgaśnie .Może jakiś przekażnik lub gdzieś nie styka dobrze masa ?
Jutro od rana działam ,więc podpowiedzcie co może być ????![]()
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V
Równie dobrze może być uszkodzony czujnik położenia wału
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Koło koła pasowego na wale.Zdejmij plastikową osłonę od strony prawego koła to go zobaczysz![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
alfka od rana uruchomiona,okazało się że masa nie była dobrze przykręcona.
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V
Mam podobny problem,tyle,że w ogóle nie mam iskry.Rozgrzewałem ją po zmianie płynu chłodniczego i węży i nagle zgasła.
Podejrzanym jest czujnik położenia wału na który wylało mi się trochę benzyny(paliwowe wężyki też zmieniałem) i cewka.
Może mi ktoś podać jak je zmierzyć i jakie wartości powinny wskazywać?
jerry co do wylania paliwa na czujnik to wątpię by padł od tego bo jest zalany w plastiku.Sprawdź przekaźniki te na grodzi.
Sprawdzenie cewki: Połączenie na cewce jest parami góra dół czyli:
4 6 5
3 2 1
na stykach 4 3 powinna być taka wartość 14,2 k ohm na 6 2 i 5 1 tez.
na dolnych pinach sprawdzasz przejście.Jedna końcówka miernika do jednego pinu obojętnie którego a drugą dotykasz pozostałych trzech i na każdym musi być przejście.
Co do czujnika wału to nie wiem ile ma pinów ale też trzeba sprawdzić czy ma przejście.Przykładać końcówki miernika i patrzeć co się dzieje.
Mam nadzieje że zrozumiałeś co napisałem![]()
Ostatnio edytowane przez Lukasz A. ; 18-09-2011 o 19:14
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
O ile się nie mylę to czujnik wału ma 2 piny.
Cewkę sprawdziłem-działa,czujnik okazał się 3 pinowy.
Czujnik położenia wału sprawdzony-wskazuje 547Ohm,przekaźniki na grodzi się załączają.
Ostatnio edytowane przez Jerry1 ; 18-09-2011 o 17:26