Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy 123456789
Pokaż wyniki od 81 do 86 z 86

Temat: Kolektor - buczenie, brak mocy

  1. #81
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Zawór dwukomorowy chyba służy bardziej do eliminacji rezonansu, chodź skraca trochę drogę. Blokowałem kiedyś - było raz otwarte, a raz zamknięte i zero różnicy prócz dźwięku .

    Stawiam na wariata chodź nie hałasuję,ale czasem potrafi nie odbić, mam wrażenie i to po ostatnim sprawdzeniu rozrządu - ustawianiu, że chyba sprężynka znów daję się we znaki - specyficzny problem.

    Będę pewny jak zaemuluję sondę. FRA miałem 0.9063, teraz jest bliżej jedności. Dedukuję, że to sonda i wariat. Liczę, że w poniedziałek nic nie zaskoczy mnie i podłącze emulator.

  2. #82
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - zawór dwukomorowy raczej nie służy do blokady rezonansu.
    - on dopiero działa przy odpowiednich obrotach.
    - wcześnie wraz z obrotami włącza się do działania wariator, dopiero potem zawór dwukomorowy.
    - dynamika tej regulacji zalezy od tego, czy operujemy w większym zakresie pedałem gazu, czy tylko minimalne uchylenie przepustnicy.
    - efekt zadziałania zaworu dwukomorowego można sprawdzić na odcinku testowym, podczas jazdy z włączonym i wyłaczonym elektromagnesem sterującym.
    - czesto za falowanie silnika także jest odpowiedzialny zawór dwukomorowy, szczególnie za te falowania z wysokich obrotów ( >= 4.000 onr/min.).
    - w tym wypadku elektromagnes puszcza, a sprężyna nie powoduje powrotu zaworu, zacina się prowadnica plastikowa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #83
    pc114
    Gość

    Domyślnie

    Sorry że odgrzewam... I co wyszlo kolego z tym kolektorem? Mi też tak psyka jak energicznie nacisnę na gaz. Ma chwilę zawahania i wchodzi na obroty...

  4. #84
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Ja syczenia nie slysze ale brak mi mocy miedzy 2000-3000 jak mine 3000 to tak jaby jakies turbo sie wlaczalo, przy 2000 jak wcisne pedal w podloge to tylko buczenie i pooooowoli ide w gore...

  5. #85
    pc114
    Gość

    Domyślnie

    U mnie slychać po energicznym wciśnięciu pedalu gazu takie psyyyt, tak jak na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=tKwN3sZuR5w

  6. #86
    Kristoferowaty
    Gość

    Domyślnie

    Może ja odświeżę temat.W mojej 146 jak schodzi z obrotów to z tyłu kolektora słychać jakby klekotanie zaworów. Dodam jeszcze, że od 1000obr. do 2500 obr słychać jakieś warczenie czy coś w tym stylu, ale to tylko na pełnym otwarciu przepustnicy w momencie kiedy jadę pod górę, na postoju nie. Byłbym wdzięczny za odp.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. buczenie silnika, spadek mocy, przegrzewanie
    Utworzone przez mlecyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 14:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory