Witam.
Orientujecie się może Panowie/Panie czy ecu jest zawsze sparowane z body? Tzn. czy można wymienić samo ecu jesli padło bez dodatkowych ceregieli?
Witam.
Orientujecie się może Panowie/Panie czy ecu jest zawsze sparowane z body? Tzn. czy można wymienić samo ecu jesli padło bez dodatkowych ceregieli?
- w 147 TS chyba jest jednak jakoś sparowane ECU z BC.
- jak podmienilem ECU to mi BC zapalił lampkę CODE i auto nie ruszyło.
- dopiero musiałem zrobić immo-off w ECU i auto jeżdzi u klienta do tej pory.
- nie dawno czytałem że jest jakiś sposób aby zrobic virgin BC.
- po takiej kasacji ECu może być dowolne , od innego auta , bez immo-off.
- jednak nic blizszego nie wiem na ten temat, jeszcze.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Tak mi sie wydaje ze widzialem gdzies pod fes'em opcje ktora mowi o tym czy body jest sparowane z ecu czy nie ale nie pamietam jak sie to nazywalo. Sprawdze wieczorem.
Mam 1.6ts 2004r. Swego czasu miałem problem z błędem pedału gazu. Wymieniałem sporo elementów w tym ECU. Teraz mam dwa, jeden w garażu na półce, a drugi w aucie. Potem okazało się że ,,miszczowie fachowcy'' błednie wymieniali wszytstko po kolei a przyczyna tkwiła w fajce zapłonowej. Ale wracając do tematu wiem że elektryk zakupione przeze mnie ECU wiózł chyba do Tychów i tam coś w nim robili i teraz pasuje do mojego auta.
Zresztą jakby ktoś chciał to mogę jedno odsprzedać.
- zarządcą jest body komputer (BC) on decyduje o wszystkim.
- ten twój zaznaczony parametr podaje BC jak jest w trybie wirgin.
- dla twego problemu chyba jest parametr engine start , examiner podaje to jako Start silnika - zezwolony.
- jak cos podajesz na zrzutach to zaznacz maksymalnie wszystko, łatwiej wtedy diagnozować.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- NIE, z dziewicami to nie ma tak prosto.
- raczej błędnie interpretujesz otrzymany zapis na zrzucie.
- tam jest napisane " disabled", czyli virgin BC jest zablokowany, ponieważ fabryka zaprogramowała ci klucze , piloty i vin i jeszcze klilka rzeczy do BC.
- ale z tym virgin BC to ci się marzy...
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
"Wskazuje czy modul zarzadzania wtryskiem otrzymuje kod uniwersalny od BC czy nie" - rozumiem tak jak jest napisane
BC byl wymieniany przez aso na nowe. Niestety poj...ebali cos i orginalny login nie dziala. Wiec zastanawialem sie czy moze nie wrzucic innego BC ktore mam na stanie.
Ostatnio edytowane przez Fatasso ; 06-10-2011 o 12:56
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm